2017-04-26, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ACM81
Tur att jag köpte Keita tidigare då han låg på 145000 för nu är han uppe på 180000. Och samma med Benteke som nu ligger på 210000 och innan gick för 150000
sälj fortare än kvickt..kmr rasa imorrn under WL Rewards
Citera
2017-04-26, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
sälj fortare än kvickt..kmr rasa imorrn under WL Rewards
Ok tack för tipset
Citera
2017-04-27, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ACM81
Ok tack för tipset
kan ju ha helt fel men tidigare torsdagar har priserna droppat rejält...skulle tro att Keita går för 130 ett tag imorrn kväll och Benteke 180 eller liknanden..
Citera
2017-04-27, 02:48
Medlem
sonofnatures avatar
Någon som lirat FIFA 17 online div spel utanför ut ? E det samma knas där från timme till timme.

Byggde ett argentinsk lag häromdan, å va skoj det va. Riktigt nice å spela. Snabba vändningar å sköna finter. Idag helt ofattbart värdelöst.
Hur fan kan ett lag kännas helt annorlunda ett dygn efter!

Blir så trött att det ska va så här när man bara vill skiten ska fungera normalt.

Spelat nu sen september.
Självklart haft bra stunder å lirat både olika tider på dygnet.
Men måste säga att detta ut e fan ofattbart att folk inte kräver ersättning tillbaka.
Köpa points å bygga fina lag. Å sen e laget helt olika från timme till timme. Spelkänslan kan va från himmeln till helvetet.

Förstår ej charmen längre med att ens bygga ett lag om man inte ens kan spela med det??

Varför saktar bollen ner, å min spelare ska titta på den i 5 min innan han tar den vid en passning? Helt ofattbart .

Nu vet jag ju att många ej köpa massa points. Jag har själv ej köpt för jätte dyra pengar. Men lagt ner många timmar på att bygga olika lag. Å det e självklart timmar jag uppskattat. Men sen att mitt lag känns så jävla kasst ena stunden så jag vill slå sönder något.. Då e frågan om det e värt det.

Jag skiter i förluster ärligt talat. Jag gillar å spela ett snyggt spel. Dribbla å göra oväntade saker på plan. Men när gubbar som har 89 i dribbling å vänder sej som dom sitter fast i lera . då undrar man varför man ens spelar skiten?

Jag förstår att många ej bryr sig. Man ser ju hur folk spelar. Har massa IF kort å springer rätt fram. Dabbar å sen tror dom att dom e bäst.

Men vi som gillar å spela på riktigt å uppskattar fotboll. Jag lider med er. Vet hur det känns.

Synd att man ska behöva ens skriva ett sånt här negativt inlägg kl 2.48 liksom

God jul
Citera
2017-04-27, 07:48
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
https://www.futbin.com/17/squad/3426751 tror ni om detta?
Åh fyndigt lag tänkte jag, sen såg jag Smalling och spydde..

Fan Aguero har sjunkit 20k sen jag köpte han för lika många timmar sen. Helt sjukt. Zlatan sjunker knappt, är det för han är skadad eller?
Citera
2017-04-27, 09:35
Medlem
Vart kan man se kraven för att delta i WL kvalificeringen?

Jag gjorde två försök med mitt lag igår och sen bytte jag ut halva laget för jag va inte nöjd och nu står det att jag inte kan spela för jag uppfyller inte kraven.

Jag har rating 82 och bara guld spelare på bänk och startelva. Jag har totalt 5st IFs, Motm i startelvan.
Citera
2017-04-27, 09:53
Medlem
C8H11Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Någon som lirat FIFA 17 online div spel utanför ut ? E det samma knas där från timme till timme.

Byggde ett argentinsk lag häromdan, å va skoj det va. Riktigt nice å spela. Snabba vändningar å sköna finter. Idag helt ofattbart värdelöst.
Hur fan kan ett lag kännas helt annorlunda ett dygn efter! .

Förstår ej charmen längre med att ens bygga ett lag om man inte ens kan spela med det??

Varför saktar bollen ner, å min spelare ska titta på den i 5 min innan han tar den vid en passning? Helt ofattbart .
Känner med dig. Körde precis med mitt 87-rateade lag som behövde 3-4 touch för att ta emot och passa en boll, kunde inte dribbla eller skjuta.

Bytte till mitt silverlag med >73 rating... och dem springer runt som Messi hela laget.

Vad fan?
Citera
2017-04-27, 10:06
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ang OTW Sane och Bailly..köpte en för 39 sist och sålde under matchen för 50.. dock steg han till 56 så hade glömt bort honom i trade.. ska tilläggas att den här matchen inte räknas till TOTW.. Men priset kommer ändå flyga upp om de spelar bra..ska också investera i 5 av varje eller nåt

EDIT: köpte 3 av varje...vete fan om man vågar chansa.. samtidigt kommer de garanterat stiga om de startar..vilket de ska göra båda 2

Är du säker på att matchen inte räknas mot TOTW? Har för mig att när lagen spelar lite utspritt (som under mellandagarna) kan en spelare få en TOTW för en bra insats i ena matchen de spelat under perioden.

Oavsett vad, så borde korten gå upp. Redan börjat krypa uppåt, tippar de går upp lite till när elvorna släpps. Skulle Sane göra ass eller mål så lär ju priset sticka iväg några 10k iaf. Jag har köpt på mig ca 15 av varje då jag hade tom tradepile.
Citera
2017-04-27, 10:16
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C8H11N
Känner med dig. Körde precis med mitt 87-rateade lag som behövde 3-4 touch för att ta emot och passa en boll, kunde inte dribbla eller skjuta.

Bytte till mitt silverlag med >73 rating... och dem springer runt som Messi hela laget.

Vad fan?

Har du kört silverlaget under några dagar ? Skoj å veta om det fungerar ok hela tiden.

Roligaste ut va 13 . Då körde jag på brons lag. Alla matcherna va samma känsla . Fungerade helt felfritt. Va extremt bra känsla ändå man fick ofta stryk.

Tror man sökte random match eller cup . Kom ej ihåg.
Men laget kändes likadant hela dagen. Bytte givetvis någon spelare ibland.
Man utvecklades enormt då spelkänslan va den samma.

Nu utvecklas man ju knappt då man spelar olika spel känsla från timme till timme.

Roliga e ju att den man möter har en annan spelkänsla.
Så ibland har jag en go känsla å spelarna fungerar å tvärtom.
Hur roligt e det , när det faktiskt handlar om att tävla i en sport.

Men kommer ej ge upp FIFA.
Det e bara synd när spelet e så bra när det fungerar.
Senast redigerad av sonofnature 2017-04-27 kl. 10:21.
Citera
2017-04-27, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Är du säker på att matchen inte räknas mot TOTW? Har för mig att när lagen spelar lite utspritt (som under mellandagarna) kan en spelare få en TOTW för en bra insats i ena matchen de spelat under perioden.

Oavsett vad, så borde korten gå upp. Redan börjat krypa uppåt, tippar de går upp lite till när elvorna släpps. Skulle Sane göra ass eller mål så lär ju priset sticka iväg några 10k iaf. Jag har köpt på mig ca 15 av varje då jag hade tom tradepile.

helt 100 är jag inte med samtidigt konstigt om de inte är konsekventa när det gäller veckomatcher..flera andra tillfällen spelare vart magiska och öst in mål men inte får TOTW pga veckomatcher..

EDIT: de har faktiskt sjunkit en del sen ja köpte.. Bailly runt 35k nu..Sane samma..
Har köpt 5 bailly o 3 Sane..ska nog köpa några till..svårt o se att det inte ger profit bara att sälja vid lagpresentationen
Senast redigerad av m4staSWE 2017-04-27 kl. 11:10.
Citera
2017-04-27, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Åh fyndigt lag tänkte jag, sen såg jag Smalling och spydde..

Fan Aguero har sjunkit 20k sen jag köpte han för lika många timmar sen. Helt sjukt. Zlatan sjunker knappt, är det för han är skadad eller?

haha ang Smalling slängde jag bara in honom som tillfälligt alternativ..
kan ju byta ut honom mot valfri mittback och högerback bara de får kemi av varandra..
https://www.futbin.com/17/squad/3433165 så går ju också göra..
Eller Ogbonna och IF Antonio..finns många alt
Citera
2017-04-27, 11:09
Medlem
Citat:
helt 100 är jag inte med samtidigt konstigt om de inte är konsekventa när det gäller veckomatcher..flera andra tillfällen spelare vart magiska och öst in mål men inte får TOTW pga veckomatcher..

EDIT: de har faktiskt sjunkit en del sen ja köpte.. Bailly runt 35k nu..Sane samma..
Har köpt 5 bailly o 3 Sane..ska nog köpa några till..svårt o se att det inte ger profit bara att sälja vid lagpresentationen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in