Citat:
Ursprungligen postat av
Brille68
Trodde att det var El Kabir som spelade i Cagliari, men det var tydligen en bror eller något liknande. El Kebab i i Cagliari var duktig men lyckades aldrig riktigt imponera.
Oavsett är en uddamålsförlust mot Malmö FF rimligen ok för ett ett lag som Djurgården? Allt är relativt och jag har inte riktigt koll på skillnaderan mellan lagen. Men det är väl inte Djurgården som ska utmana Malmä FF?
Hans storebror spelade först i Mjällby, har jag för mig, och gick sedan till BK Häcken, där han var bra och då som sagt gick flyttlasset till Cagliari.
DIF har ju storsatsat inför denna säsongen, men visst, det är ju kanske den tuffaste bortamatchen ett lag har, några individuella misstag gör att DIF förlorar, först en upphävd offside på 1-0 av Magnus Eriksson, sedan t ex öppna gatan och Gunnarssons idiotsatsning på 2-2.
Kommer det en sådan omställning som vid 2-2 målet, i ett sådant skede av matchen, då tar man ett taktiskt gult kort och river ner mördar-mackan. Ungefär som Seb gjorde mot Sirius, där Sarfo för övrigt kom undan att ens få gult kort för sin eftersläng.