2017-04-24, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
...

och sedan brukar det vara hugget som stucket mellan mff o göteborg.

Illa att det är jämnt skägg där, vi måste bli mer hateable, någon får ta och försöka slänga in lite bangers och annat skoj på eran sittplats nästa gång det är match i Stockholm.
Citera
2017-04-24, 16:57
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brainstream
Ska bli kul att se Sirius-anhängare komma ner på jorden efter omgång 12 när de ligger på kvalplats. Precis före KFF som de kryssar mot ikväll
Komma ner på jorden?
Anteri som är den enda "Sirius-anhängaren" jag sett här och han pratar ju om att hålla sig kvar är målsättningen så vilka är det som svävat iväg?
De flesta vet ju att nykomlingar flyger mer på våren för att sedan tappa mer och mer på hösten.
Citera
2017-04-24, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Komma ner på jorden?
Anteri som är den enda "Sirius-anhängaren" jag sett här och han pratar ju om att hålla sig kvar är målsättningen så vilka är det som svävat iväg?
De flesta vet ju att nykomlingar flyger mer på våren för att sedan tappa mer och mer på hösten.

Nicket Affe är jag säker på är Sirius huligan.
Citera
2017-04-24, 17:03
Medlem
Brainstreams avatar
Citat:
Komma ner på jorden?
Japp, har också sett det. Pratar inte bara om det här forumet, kikade in på deras SF-sida och störde mig lite smått på att de kallar sig "Kungar av Norrköping" efter deras bortaseger. De verkar se väldigt optimistiskt på deras framtid i allsvenskan. Inlägget var alltså inte riktat mot anteri
Citera
2017-04-24, 17:30
Medlem
Aleopas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Hur orkar ni ens tjafsa om nånting så banalt?

För att de alltid är lika skoj att retas i världens minsta av världar, Flashback
Citera
2017-04-24, 18:15
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Komma ner på jorden?

Med det sagt så vore den mytomspunna hälsningen "Mvh serieledarna" ganska roligt att få yppa senare ikväll.

En reaktion kom mot Gbg. Vi får se om samma sak händer ikväll.
Citera
2017-04-24, 19:05
Medlem
0174Affes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Nicket Affe är jag säker på är Sirius huligan.

Rätt i det att jag håller på Sirius, det har jag gjort ända sedan jag såg dom 1969 för första gången. Men har ett erkännande, jag är en jäkligt dålig huligan.
Citera
2017-04-24, 19:35
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Årets match hittills(av de jag sett) var gårdagens skärgårdsmatch, dvs Röven mot Peking. Svårt att komma på en domare som är lika tillåtande som Mohammed Al-Hakim, han kan sätta en skön nivå ibland, fin intensitet och härlig energi från båda lagen.

Instämmer. Mycket välspelad match med allsvenska mått mätt. Allsvenskan känns i allmänhet rätt trevlig att titta på just nu, många lag som vågar spela fotboll.
Citera
2017-04-24, 21:12
Medlem
simonvps avatar
Haha riktigt fittigt mot dif att Yotun fick avgöra. Hur man inte ger rött där, när linjedomaren också står PRECIS vid händelsen är en riktig jävla gåta

Tar emot att säga det som bajare, men dif är nog ändå starkare än oss i år. Man har tyvärr alldeles för bra spelare för att göra ett floppår. Står upp ok idag också mot mff.
Citera
2017-04-24, 21:16
Medlem
0174Affes avatar
Säker Sirius seger, men lite trist match. Kalmar har uppenbarligen stora problem. Men det ska bli spännande och intressant när vi nu ska möta Solnas stolthet på kompisvallen. Tror faktiskt att vi kan knipa en, kanske alla 3 poäng i den matchen också.
Citera
2017-04-24, 21:17
Medlem
Korders avatar
Det är sjukt vad värdelösa Kalmar varit hittills. OK att en förlust mot Sirius inte var helt oväntat med tanke på hur Sirius spelat i inledningen, men oavsett motstånd var ju Kalmars eget spel än en gång helt åt helvete.
Citera
2017-04-24, 21:29
Medlem
Bäst i stan! 😎
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här