2017-04-21, 18:32
Medlem
CSilfverbielkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartsbyxa
Vad blev brottsrubriceringen respektive påföljden?

Låter otroligt konstigt, det enda jag ens skulle kunna tänka mig är väl förberedelse till allmänfarlig ödeläggelse men detta känns ändå osannolikt. Normala brottet för att tända en bengal är väl allmänfarlig vårdslöshet men det kan ju ej utdömas utan ett genomförande...
Citera
2017-04-22, 00:03
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSilfverbielke
Låter otroligt konstigt, det enda jag ens skulle kunna tänka mig är väl förberedelse till allmänfarlig ödeläggelse men detta känns ändå osannolikt. Normala brottet för att tända en bengal är väl allmänfarlig vårdslöshet men det kan ju ej utdömas utan ett genomförande...
(Tips: han ljuger.)
Citera
2017-04-22, 00:10
Medlem
Astrorbits avatar
Brynäs hooligans! Här kommer vi! Brynäs hooligans här kommer vi? vi ser på hockey och fotboll!
Brynäs hooligans, här kommer vi!

Hoppas alla tuffingar såg vad som hände när man kommer upp till Gefle och tror att man äger stället, då skickar vi bängen på er och så slå dom er!
Senast redigerad av Astrorbit 2017-04-22 kl. 00:30.
Citera
2017-04-22, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartsbyxa
(Tips: han ljuger.)

eller så är han under arton och blev tagen eftersom man inte får ha fyrverkererier eller pyroteknik om man är under 18 , annars känns det verkligen konstigt att man blir gripen för allmänfarlighet ödelägelse.

hörde det ryktas på stan att både blävit och gaisbajs är utte på stan idag och letar efter helsingborg , hörde att helsingborg skulle komma med 2-300 stök supporters till imorgon så dom har troligen börjat sammarbetet med FC COPENHAGEN igen någon som vet hur det ligger till med deras pakt numera ?
Citera
2017-04-22, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSilfverbielke
Nu var det ju inte riktat mot mig men kan försöka svara ändå. Med att han "åkte dit" på det innebär nog att han blev avstängd från att besöka arenor där svensk elitfotboll spelas under de närmaste 1-2 åren. Någon rättslig påföljd blev det säkert inte, vilket inte är nödvändigt för polisen när de utfärdar avstängningar.

Vet folk som har åkt dit på att ha blivit ertappade med pyroteknik samt maskering utanför arenaområdet i samband med ett derby och blivit avstängda.
Citera
2017-04-22, 08:21
Medlem
Rykten gör gällande att bajens rödhårigaste lagkapten numera bor i en etta med gratis hyra och får be om lov för att få gå på toaletten. Varför? Någon insatt bland alla troll här?
Citera
2017-04-22, 20:56
Avslutad
Den här tråden är ett tydligt bevis på att i Göteborg boxas man och vinner dessutom, istället för att hänga på flashback och spela cool som man gör i Stockholm.
Citera
2017-04-23, 01:37
Medlem
apskaftet12s avatar
Spring Helsingborg
Citera
2017-04-23, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Den här tråden är ett tydligt bevis på att i Göteborg boxas man och vinner dessutom, istället för att hänga på flashback och spela cool som man gör i Stockholm.

Era idoler hänger på sverigescenens forum, dit ingen av er har tillgång till, alla ickehuliganer och rädda wannabes hänger på flashback.
Citera
2017-04-24, 09:08
Medlem
[quote=Pragmatiska|60524424]Rykten gör gällande att bajens rödhårigaste lagkapten numera bor i en etta med gratis hyra och får be om lov för att få gå på toaletten. Varför? Någon insatt bland alla troll?

Du har uppenbarligen inget med det att göra så varför bryr du dig
Citera
2017-04-24, 09:56
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet

För du skriver ju inte i tråden...
Citera
2017-04-24, 13:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
För du skriver ju inte i tråden...

GYB vann ett box i lördags så tänkte gå in och läsa lite inlägg om det, men fanns inte ett enda eftersom att ingen här varken är grabb eller ens verkar känna någon som hänger i firma eller ultraskretsarna.

Skulle en firma från Stockholm varit involverade skulle jag direkt få se massa inlägg av stenhårda tomtar som spelar allan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in