2017-04-18, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panelmannens
Som jag trodde. Inga huliganer från aik bajen här, börjar en skriva om kvällens händelser så kommer alla oinsatta att hänga på så jag skriver inget. Haha nollor

haha du ser ju själv. de har varit derby och folk diskuterar bengalsmuggling.
Citera
2017-04-18, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twostepahead
haha du ser ju själv. de har varit derby och folk diskuterar bengalsmuggling.

Bara väntar på att någon kommer att yttra sig. Sen kommer alla oinsatta som har noll koll att yttra sig och leka experter.
Citera
2017-04-18, 15:01
Medlem
apskaftet12s avatar
Ser att Gais möter Helsingborg på lördag, kanske kan bli intressant med tanke på historiken där
Citera
2017-04-20, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erwynn
Ja. Knappt olagligt att FÖRSÖKA smuggla in bengaler etc på arenan. Men arrangören har rätt att avvisa dig från platsen om man blir påkommen med detta. Polisiärt inget brott dock.
Jag åkte dit på just detta, så jo, det kan man.
Citera
2017-04-20, 10:26
Medlem
Pokpokpoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Då har du blivit lurad av ordningsmakten 😄
Citera
2017-04-20, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adventureland
Vad hände mer specifikt vid centralstationen? Sprang ÖIS?

nej ÖIS sprang inte!!! det var gaisarna som fick springa trots att dem fegt kom 20 - 10 mot ULTRAS vi ifrån öis har försökt styra 16-15 både mot blåvitt och gais men ingen av dem vågar så kommer dem i en sån här feg attack?!!

vi har försökt fåtill det mot djurgår'n också när dem var här men trotts att vi stod utanför deras krog så kom dem inte ut men DET KLART NI INTE SKRIVER OM PÅ INTERNET era fega stockholmsdjävlar!

ska bli kul att se vad alla gaisare säger om att springa efter derbyt när vi är klara med dem
Citera
2017-04-20, 14:54
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Vad blev brottsrubriceringen respektive påföljden?
Citera
2017-04-20, 17:58
Medlem
lyktstolpes avatar
Behöver lite uppdaterad bakgrundsfakta, hur ser drt ut idag inom supportersverige?
Är det några som är värre än andra?
Vilka åker på mest däng?
Citera
2017-04-20, 22:53
Medlem
fettjamenvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Behöver lite uppdaterad bakgrundsfakta, hur ser drt ut idag inom supportersverige?
Är det några som är värre än andra?
Vilka åker på mest däng?

On topic: WM är bäst

Off topic: Seriöst.. du gillar AFC. Iväg härifrån ditt smuts. Ni är det sämsta som kan hända i vår kamp mot den moderna fotbollen. Tro inte att behandlingen ni fick av oss i blåvitt är en engångsföreteelse, det kommer hända igen och igen denna säsongen av alla lag.
Citera
2017-04-21, 01:49
Medlem
det small precis på järntorget 4 iö en gammal rfk mot 7 blåvit - supras\ug mix kom en pikebus och avbröt det hela så man kan nog inte säga att någon vann. kul att ni klev ut från mcdonalds när vi sa att vi var utanför !
Citera
2017-04-21, 08:29
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettjamenvisst
On topic: WM är bäst

Off topic: Seriöst.. du gillar AFC. Iväg härifrån ditt smuts. Ni är det sämsta som kan hända i vår kamp mot den moderna fotbollen. Tro inte att behandlingen ni fick av oss i blåvitt är en engångsföreteelse, det kommer hända igen och igen denna säsongen av alla lag.

Vem säger att det är athletic? Kan säga dig att jag haft denna signatur innan athletic ens fanns.

Hint: 1886
Citera
2017-04-21, 12:20
Medlem
fettjamenvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Vem säger att det är athletic? Kan säga dig att jag haft denna signatur innan athletic ens fanns.

Hint: 1886

oops! då gissar jag på gunners, hehe. Sorry för vredesutbrott.

Då kan jag svara lite trevligare på din fråga.

Wisemen (IFK) är kungar av norden just nu, ingen firma i Sverige är i närheten just nu. Förutom IFK är det egentligen bara stockholmslagen som har en uppstyrda firmor. Till de andra lagen är de mest ultras som fightas.
Annars är det mycket mindre fighter mellan ultras som attackerar varandra på matchdagar, speciellt i stockholm. Där är även firmorna inblandade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in