Citat:
Ursprungligen postat av
Hogdal
De medicinska invändningarna och det faktum att man översatt den påstått medicinska personalens uppmaningar att placera kropparna på speciella sätt?
Detta var "kritik" som riktades mot
ettklipp från 2015.
Jag anser inte att de har någon relevant att säga. Vill du ha en riktig och seriös undersökning bör du hålla dig till HRW och Amnesty, eller FN. Dessa kritiserar alla, oavsett om det handlar om regimen eller rebellerna. Men om man anser att regimen är helt oskyldig och inte har begått något brott förstår jag inte varför man försöker diskutera om "bevis" och annat. Man är ju redan pantad i huvudet om man har sådana uppfattningar.
Jag har annars frågor till dig. Var är bilder på den påstådda "kemvapenhuset" som "bombades" av regimen?
Varför satte Ryssland stopp för en undersökning av FN? Försök inte ens prata om att resolutionen öppnade vägen för militärt ingripande för det gjorde den inte.
Varför försöker Tysklands underrättelsetjänst skjuta sig själv i foten och antyda att Assad personligen förmodligen inte var underrättad eller ens gav sitt medgivande till attacken i Ghouta? Jag trodde en iscensättningen var samordnad länder emellan.
Förklara det, och vi kanske har en nyttig diskussion.