2017-04-20, 17:15
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
och våra tjejer skulle slippa bli våldtagen av en mohammed.

Vi skulle ganska snabbt ledsna på dom, Kineser är helt hopplösa Har ni sett på border control Australia. De försöker allsköns trix spelar dumma och när de inte lyckas blir de arga.

Ingenting kan ersätta små volymer som integrationsfixare.
Citera
2017-04-20, 17:20
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Vi skulle ganska snabbt ledsna på dom, Kineser är helt hopplösa Har ni sett på border control Australia. De försöker allsköns trix spelar dumma och när de inte lyckas blir de arga.

Ingenting kan ersätta små volymer som integrationsfixare.

ja fortfarande bättre än Araber ändå. mesta skulle fortfarande arbeta och inte gå på bidrag.
Citera
2017-04-20, 17:29
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
ja fortfarande bättre än Araber ändå. mesta skulle fortfarande arbeta och inte gå på bidrag.

Ifrågasätter inte det men ingen står ut med överdoser av andra kulturer och deras konstigheter. Tänk på vad indianerna fått utså.
Citera
2017-04-20, 17:34
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Ifrågasätter inte det men ingen står ut med överdoser av andra kulturer och deras konstigheter. Tänk på vad indianerna fått utså.

nej då stämmer säkert. min poäng skulle vara de skulle vara bättre än vad de är just nu.
Citera
2017-04-22, 22:40
Medlem
FreeThinkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Och vi svenska tjejer skulle få nöja oss med små späda pojkar som når oss till axeln, pratar konstigt, har platta bakhuvuden och små snoppar.
Jag säjer nej tack!

Kan ni lössläppta horor sluta törsta efter neger och arab kuk tack. Åk dit på semester och knulla neger istället för att bjuda in dem hit.
Citera
2017-04-22, 22:41
Medlem
FreeThinkers avatar
Hade inte varit fel med fler smäckra och feminina asiatiska tjejer här i övrigt.
Citera
2017-04-22, 22:44
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeThinker
Kan ni lössläppta horor sluta törsta efter neger och arab kuk tack. Åk dit på semester och knulla neger istället för att bjuda in dem hit.

Va?
Citera
2017-04-22, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Va?

Jag tror han menar: Vi vet att ni svenska kvinnor älskar negrer och araber, men det kan ni göra i deras hemländer så slipper vi både er och dom. Vi kan ta hit vackra asiatiskor istället så kan vi leva i fred och frihet.
Citera
2017-04-23, 00:08
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JosephCooper
Jag tror han menar: Vi vet att ni svenska kvinnor älskar negrer och araber, men det kan ni göra i deras hemländer så slipper vi både er och dom. Vi kan ta hit vackra asiatiskor istället så kan vi leva i fred och frihet.

Stackars mej, inte nog med att jag är en lössläppt hora, jag måste åka på tvångssemester till Afrika och importera afrikaner och araber också. Räcker det inte med att jag får lida med små asiater som
låter konstigt?
Man bör kolla upp vem man skriver till innan man drar skeva slutsatser.
Varför importera nåra över huvud taget?
Citera
2017-04-23, 01:19
Medlem
Gwahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vikz22
Det närmaste man kan komma till detta är väl de amerikanska eller kanadensiska städerna med en hög asiatisk befolkning (ev. vissa stadsdelar i dem). Har för mig att de generellt sett har det rätt bra.

Kan kan nog inte gå in så utförligt på din fråga, men jag skulle tro att samhället skulle ha tydlig segregering (se chinatown/koreatown i USA), men i allmänhet fungera bra.
Vancouver i British Columbia, Canada är ett exempel där vita och asiater på staden.
Citat:
As of around 2009, about 30% of Vancouver residents had some or more Chinese ancestry, and Chinese ancestry was the most commonly reported out of all of the ancestries

De mest negativa konsekvenserna av detta är höga bostadspriser, bostadsbrist, hemlöshet och höga hyror. I övrigt är det mest positivt.
Citat:
Ursprungligen postat av Cygnus-X
Japaner skulle aldrig tillåta en sådan besudling av sin genpool.
Inte i sitt hemland, gärna utomlands, dock.

Brasilien är ju ett exempel på område där japaner har rasblandat sig. Efter 4 generationer var 61%
rasblandade.
Citera
2017-04-23, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tanus
Föreställ dig att Sverige slagit in på en invandringspolitik 1975 som grundade sig på följande principer:
Givetvis med självförsörjning från dag ett.
.

Hur går detta till?
Citera
2017-10-01, 13:28
Medlem
Det skulle bli ett bra samhälle!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem