Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-04-21, 22:08
  #1
Avstängd
96ans avatar
Hej!

Jag tänkte att jag skulle prova på att göra en kurrapport och se om det finns nått intresse. Jag kommer skriva varje dag om hur det går med träningen och kosten samt hur preppen påverkar mig både fysiskt och psykiskt. Detta är min första vända på tren så ska bli riktigt kul att se hur man svarar på ''the god of steroids''


Om mig:
Ålder 19 år
Vikt 90kg
184cm
BF ca 15-17% (länge sen jag mätte ordentligt, går ej att se rutorna i avslappnat tillstånd)
Styrketränat sedan jag var 16 år dock gymmade jag inte alls förra året pga studier & annat som kom i vägen men har kommit igång igen nu i januari. Har kört 6 dagar i veckan i 5 månader nu och känner att styrkan börjat komma tillbaka.

Stats:
Maxar aldrig nuförtiden utan kör hög-reps på alla övningar (8-12 reps) då jag mer är ute efter volym än styrka. Testade dock lite under veckan och kunde pressa följande i samtliga övningar:
Bänk 95x3, Mark: 160x3, Böj 120x3 (hoppas på lite fina ökningar nu)

Kur/Prepp:
Vecka 1-12 Trenbolone Acetate från Bioniche 50mg eod (mån, ons, fre, sön) = 200mg ew
Börjar ''lågt'' för att se hur min kropp svarar på trennet och ökar vid behov

Vecka 1-20 Testo Blend från Bioniche 400mg ew (mån)
Blend är alltså en blandning av testor E, C och P

Målet med kuren är att lägga på mig kvalitativ massa 'leans gains' samtidigt deffa under en lite längre period för att bli hård lite till sommarn.

Tidigare kurer:
Har kört en 250mg e5d testo e kur samt blastat D-boll 'blue hearts' under perioder. Men det här blir min första "långa riktiga kur".

Jag kliver på måndag nästa vecka. Om ni har några frågor eller tankar om kuren får ni gärna skriva på tråden. Uppskattar all kritik / tips jag kan få

''Get Shredded Or Die Mirin'' - Zyzz
__________________
Senast redigerad av 96an 2017-04-21 kl. 22:14.
2017-04-22, 00:30
  #2
Avstängd
96ans avatar
Har ett litet dilemma just nu

Bor fortfarande kvar hemma hos föräldrarna och vill inte berätta för de om kuren då morsan är helt antidoping och tror att man dör av en ampull testo..

Ska jag gömma preppen i sovrummet (hon går aldrig in där) eller finns risken ändå att hon hittar skiten? Kanske bäst att låta grejerna va hemma hos polaren som har egen lya... Vet inte än

Tänker också på sides man läst om sömnsvårigheter/svettningar/aggression osv kanske blir för uppenbart att jag döljer något?
2017-04-22, 02:06
  #3
Medlem
Roidberts avatar
Inte särskilt sjysst att ha grejer liggande hos din polare som kan ge honom lagliga påföljder om han har otur. Hitta något fiffigt ställe i ditt pojkrum där du kan gömma skiten istället .
2017-04-22, 12:44
  #4
Avstängd
96ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Inte särskilt sjysst att ha grejer liggande hos din polare som kan ge honom lagliga påföljder om han har otur. Hitta något fiffigt ställe i ditt pojkrum där du kan gömma skiten istället .

Jo det är sant.. Tänkte inte på det

Får bli att gömma grejerna under madrassen tills vidare
2017-04-22, 12:49
  #5
Avstängd
96ans avatar
Har nolva hemma ifall jag får känningar räcker det? Eller borde jag köpa lite AI

I så fall hur mycket och hur ofta bör man ta tex arimidex ? Arimidex ska ju stoppa testosteronets konvertering till östrogen
2017-04-22, 14:23
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 96an
Har nolva hemma ifall jag får känningar räcker det? Eller borde jag köpa lite AI

I så fall hur mycket och hur ofta bör man ta tex arimidex ? Arimidex ska ju stoppa testosteronets konvertering till östrogen


till och börja med så borde du lära dig mer om vad du håller på med för dina kunskaper är lika bra som en 6 årings matte, det vill säga att du kan räkna plus och minus men inte mer än så och dina svar är till och från felaktiga..

du är påväg att hoppa på en av de styggaste oljorna du kan ta och bör ha minst lika stygga kunskaper anser jag

adex stoppar inte testo konvertering, mer än så säger jag inte för jag tycker du ska läsa och förstå vad du gör inte bara läsa och göra därefter
__________________
Senast redigerad av Max-gainz 2017-04-22 kl. 14:26.
2017-04-22, 16:03
  #7
Avstängd
96ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
till och börja med så borde du lära dig mer om vad du håller på med för dina kunskaper är lika bra som en 6 årings matte, det vill säga att du kan räkna plus och minus men inte mer än så och dina svar är till och från felaktiga..

du är påväg att hoppa på en av de styggaste oljorna du kan ta och bör ha minst lika stygga kunskaper anser jag

adex stoppar inte testo konvertering, mer än så säger jag inte för jag tycker du ska läsa och förstå vad du gör inte bara läsa och göra därefter

Då vill jag fråga varför du säger så? Har läst om AAS ett bra tag nu (minst 1 år), specifikt om testo, tren och dboll då.. Hur dessa påverkar kroppen positivt samt negativt och jag anser som många andra att fördelarna överväger nackdelarna så därför är jag sugen på denna kur! Valde även A estern just för att jag ska kunna kliva av snabbt vid jobbiga biverkningar

Ang adex, vad jag läst och förstått så stängs ensymet aromase när man brukar arimidex så då kan ingen konvertering ske. Det är ensymet som sköter själva konverteringen.. Eller är jag ute o cyklar nu?

Förövrigt var det onödigt att låta nedlåtande, att jämföra mina kunskaper om AAS jämfört med en 6 årings matte. Lol?
__________________
Senast redigerad av 96an 2017-04-22 kl. 16:07.
2017-04-22, 16:51
  #8
Medlem
havregransgrats avatar
Finns ingen anledning för dig som 19 åring att hoppa på tren, tycker jag personligen.
Håll dig till testo om du nu över huvud taget måste prova.

Jag tycker det också är helt onödigt som 19 åring. Du kan komma oerhört långt bara genom att träna rätt och sköta kosten.När du sedan fått dessa bitar på plats kanske du kan börja titta på en testokur i 25 års åldern.

Var och en gör som den vill och får också stå för konsekvenserna.
Bara ett råd i all välmening.
2017-04-22, 17:01
  #9
Avstängd
96ans avatar
Fattar inte varför alla har blivit sådana moraltanter. Trodde det här va en bräda för oss som kurar inte dopingjouren. Personliga åsikter om att jag inte borde köra tren kan ni hålla för er själva. Jag tänker följa min plan hursomhelst För er som är intresserade får ni gärna följa min resa

Stay positive
2017-04-22, 17:33
  #10
Avstängd
Ser bra ut, dubbla helst tren dosen, 50 mg är ingenting kör minst 100 mg eod så blir du nöjd, lär inte känna av trennet på 50 mg eod
2017-04-22, 18:06
  #11
Avstängd
96ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Ser bra ut, dubbla helst tren dosen, 50 mg är ingenting kör minst 100 mg eod så blir du nöjd, lär inte känna av trennet på 50 mg eod

Jag vet inte riktigt, läst på många amerikanska brädor att folk fått grymma resultat på bara 50mg eod, förutsatt att det är rätt doserat förstås. Börjar helst försiktigt för att se hur jag svarar på trennet, 50mg eod i två veckor för att sedan bumpa upp det till 75mg vecka 3 om det skulle behövas
2017-04-22, 18:16
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 96an
Jag vet inte riktigt, läst på många amerikanska brädor att folk fått grymma resultat på bara 50mg eod, förutsatt att det är rätt doserat förstås. Börjar helst försiktigt för att se hur jag svarar på trennet, 50mg eod i två veckor för att sedan bumpa upp det till 75mg vecka 3 om det skulle behövas

tycker själv att the sweet spot på tren är vid 700 mg EW, då käkar man hur mycket man vill, bygger muskler och är deffad samtidigt, hade iaf börjat på 100 mg eod men gör som du vill.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback