2017-04-21, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannee
Snarare karriären som är över! Zlatko spelar icke mer.
Beror på skadan. Tror inte han vill lägga av på det här sättet
Citera
2017-04-21, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Zlatan borta resten av säsongen. Bara att gratulera United som nu har chans på riktigt att vinna Europa League.
Håller med, men man måste ändå medge att Zlatan har hjälpt United. Under stora delar av säsongen så var det ingen annan som kunde göra mål.
Citera
2017-04-21, 22:04
Medlem
Citat:
Vilken är den bästa matchen zlatan spelat i landslaget? (I en turnering där det gäller, alltså EM eller VM, inga jävla vänskapsmatcher eller kval mot malta)

han var absolut som bäst i början eller några år in på karriären. skönt kaxig (inte dryg som nu) och oberäknelig. skulle säga att matchen mot italien (klackmålet) var hans bästa.

tyckte att matchen igår sammanfattade hans karriär ganska bra - i de "stora" avgöranden knyter det sig ofta för honom. igår hade han chansen att göra både ett o två mål. hade han gjort det hade han antagligen blivit utbytt o inte skadad

en annan sak..i aftonhoran som brukar vara pro-zlatko så läste jag att han var bänkad mot chelsea men här läser jag att han var trött. vad är rätt o vad är fel? zlatanisterna som spelar oss ett spratt igen?
Citera
2017-04-21, 22:10
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Vilken är den bästa matchen zlatan spelat i landslaget? (I en turnering där det gäller, alltså EM eller VM, inga jävla vänskapsmatcher eller kval mot malta)
Playoff-matcherna mot Danmark 2015. Syntes verkligen hur gärna Zlatan ville spela EM. Han var enorm i båda matcherna. Krönte insatsen mot Danmark med ett fantastiskt frisparksmål.
Citera
2017-04-21, 22:12
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedBlueGreen
en annan sak..i aftonhoran som brukar vara pro-zlatko så läste jag att han var bänkad mot chelsea men här läser jag att han var trött. vad är rätt o vad är fel? zlatanisterna som spelar oss ett spratt igen?
Han var bänkad eftersom han var trött. De två är inte motsatser.

Dessutom visade det sig vara ett genidrag att starta med Marcus Rashford och Jesse Lingard eftersom deras löpningar och snabbhet (framför allt Rashford) sprang sönder Chelseas försvar. Hade inte alls blivit samma match med Zlatan på plan.
Citera
2017-04-21, 22:13
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Om man inte får räkna in kvalmatcher alls är det ju bara en handfull matcher att välja mellan. Italien 2004 eller Frankrike 2012 kanske.
Citera
2017-04-21, 22:15
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
Många som verkar vara säkra på att det nu blir USA, men det är inte jag. Han har alltid sagt att han vill avsluta på topp och hyllat spelare som Zidane som gjort det. Nu är det upp till honom att stå för det
Jag delar denna uppfattning. Jag tror faktiskt Zlatan hellre blir kvar i United till eventuell reducerad ersättning och i hopp om att ännu "komma på banan" än åker till USA. Zlatan har väl pengar så det räcker. Men jag kan ha fel.
Citera
2017-04-21, 22:15
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
enligt Gianluca Di Marzio är Zlatans främre och bakre korsband av.
https://www.fotbollskanalen.se/england/uppgifter-zlatans-korsband-av-pa-tva-stallen/
Citera
2017-04-21, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Håller med, men man måste ändå medge att Zlatan har hjälpt United. Under stora delar av säsongen så var det ingen annan som kunde göra mål.

Haha folk är så jävla patetiska, zlatan har gjort en fantastisk säsong i United, så fort man gör 1-2 dåliga matcher så kommer sånt här snack. Patetiska människor
Citera
2017-04-21, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Han var bänkad eftersom han var trött. De två är inte motsatser.

Dessutom visade det sig vara ett genidrag att starta med Marcus Rashford och Jesse Lingard eftersom deras löpningar och snabbhet (framför allt Rashford) sprang sönder Chelseas försvar. Hade inte alls blivit samma match med Zlatan på plan.

nej. då är man inte "bänkad" med det man menar med bänkad i dagligt tal. bänkad är du om du är fit for fight men ändå inte får starta/spela.
Citera
2017-04-21, 22:20
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Jag delar denna uppfattning. Jag tror faktiskt Zlatan hellre blir kvar i United till eventuell reducerad ersättning och i hopp om att ännu "komma på banan" än åker till USA. Zlatan har väl pengar så det räcker. Men jag kan ha fel.
Handlar inte om det..Zlatans hela profil och aura som spelare går ut på att vara i centrum..När han är tillbaks vill han spela och vara offensiv nyckelspelare. Punkt. Han är snart 36..har knappast tid att försöka kanske komma "på banan" igen.
Citera
2017-04-21, 22:23
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Om man inte får räkna in kvalmatcher alls är det ju bara en handfull matcher att välja mellan. Italien 2004 eller Frankrike 2012 kanske.
Zlatan var inte bra mot Italien 2004. Anonym i 82 minuter (förutom när han brände ett jätteläge som uppstod efter en Ljungbergklack) tills han klackade in 1-1.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in