Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-18, 18:45
  #84097
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janostortan
Även om det står att Palmeutredningen har kollat AGAG kan vi inte lita på det. Namnen måste ut här på flashback så personer som är villiga att tala kan sätta vissa ur AGAG'S beteende innan efter i samband med MOP. Medierna ägs av Bonnier/Schibstedt/Hjörne som kontrolleras av Sachs Rotschild Soros mfl. Samt i Sverige psykförsvar som i sin tur tar hänsyn till Sveriges rykte o ekonomi. Dvs Wallenberg o Adeln/eliten o dess familjer i Stockholm. Samt är ingifta i delar av Stockholmseliten så de skyddar sig själva. De har ägaredirektiv och presenterar inte sanningen till folket. De vill vara kvar vid makten o ensamrätten att presentera nyheterna anpassade till sina ägandedirektiv. Vi har lärt oss att PU inte vill utreda vissa spår verkar samma här, nepotism (eller skyddande av sina egna namn o företag) Men utan ändå påstår att man utrett dem med hjälp av ägarstyrd agendasättande media. Jag bryr mig inte om att de säger till Aftonbladet att de kollat AGAG för jag tror de ljuger. Vi kom långt med försvarskytteklubben och Basballigan.

Nu gäller det nästa steg att identifiera o sammanställa AGAG medlemmarna såsom grupp de var Feb 1986. Hur många var de? Ålder? Vem hade kontakter med vem? Fanns det Cia kontakter? Vilka var höger om höger? Vilka hatade OP?
Vad vet vi?
1. De är i stort sett alla från Jämtland/Östersund alltså födda där o sedemera vid mordet boende i Stockholm. Man går helt enkelt in på Sveriges befolkning finns att ladda ner på pirate bay. https://thepiratebay-proxylist.org/
För 1980 och 1990. Man kollar de som är födda på 40-talet i Östersund och även 50-talet.
Min fördom är att de inte heter svensson persson eller larsson i efternamn utan finare som klinspor o liknande. Genom att presentera namnen här kommer de gräsrötterna till kännedom o piano börjar spela
2. Man hör sig för runt på Gotland med folk runt om skjutbanor som ansvariga vilka det var som i grupp var de ca 10 man brukade öva? Hur ofta var det egentligen? Eller pratar vi om försvarsskytteföreningen här med eller delar av dem? VILKA VAR FÖDDA I jÄMTLAND AV DEM ELLER HADE KONTAKTER I JÄMTLAND (föräldrar ,släkt)
3.Sök i denna tråd efter ÖSTERSUND jämtland) kolla om namn näms om militärer jägare agenter då är det troligen AGAG medlemmar.
4.Detta kan va en väg till lösningen att få fram dessa namn-varför inte PU anhållit eller gått vidare vilka hållhakar eller vilket land i Väster som döljer sig bakom denna grupp spelar ingen roll.
5.Senare kan vi kolla kontakterna dessa hade in i polishuset och allt kommer senare bli som ett självspelande piano.
6. Åk runt i Östersund sätt upp lappar att ni söker foto när OP var i Jämtland av privatpersoner AGAG var sannolikt där.
7.Men allt blir enkelt när vi har ansiktet på dem då kan vi finna gruppen på bilder runt OP veckorna innan dels hos privatpersoner dels i troligen inte i agenastyrd media.
8.PU har säkert lösningen men vill vi inte vänta till 2056 så får vi ta reda på det de inte vill ta reda på själva.
9.När vi väl har namnen på AGAG kommer de stora cheferna inom polis säpo falla-Vi undrar kommer få reda på vilken sida Tommy Lindström, Säpos Pg Vinge Säpos Alf Karlsson stod på.
10.Vi kommer få reda på Hans von Hoffsten o pieter Wallenberg roll.
11.Jag rekomenderar några av er att ta kontakt med (Tore Utrianen) Ture Reino Lindén; Källdisvägen 18, Täby o Pg vinge Fråga varför han bytt namn o om han vill berätta om inte ska vi grilla han mer o mer. Om han är oskyldig pratar han (gärna på youtube) om inte så är han delaktig
12. Medierna är som sagt inte att lita på Dn har tex fått listan på hela Sveriges agenter och underättelsemän detta har de i en användnings bank att ata fram senare att hota skrämma eller tjäna på i.
13. Mördaren ska alltså finnas på foton i denna AGAG-grupp som tränade på Gotland Glöm inte C G Östling han var verkade vara chef för dem. När vi har namnen kommer folk på Gotland säga "ja han var här o sköt" och vips har vi dem"
14 Hade dessa agenter gått utb i England? Usa? Hade de gått tolkskolan? Hur utbildas de i Sverige?
Tillsammans är vi 1000-tals som gräver en del öppet en del dolt en del snällt en del elakt. men vi gräver o de ska inte känna sig säkra-om de inte erkänner så klart.
15 Var någon av dessa födda i Östersund och AGAG? http://dickmalmlund.page.tl/ http://palmemordet.wikia.com/wiki/Ha...da_runt_mordet
https://www.facebook.com/notes/lasse...9662594047624/

Fanns någon av dessa på södermötet?


Sammanfattningsvis när ni har en lista på personerna inom AGAG så presentera dem här på sidan så fort som möjligt så allmänheten kan börja spekulera på RIKTIGT
Hur långt kan det ta? 1 vecka? Alltså födda eller runt 86 boende i runt kring Östersund

Fann dessa efter 1 minut Wille Grut Sverker Ulving Ture Utrianen Raimo Rääsänen Staffan Jönsson Eino Hiltunen samt allas vår CGÖ är mördaren en av dessa????? Längd och utseende på dessa runt 1986 så kan vi börja leta på nätet plocka fram dem ur skolkataloger o dylikt NU kör vi!!
Ps. VI BEHÖVER FÅ FRAM BILDER PÅ DEM I VUXEN ÅLDER LÄTT KLICKBARA HÄR Då kan folk göra samband o aha-upplevelser som kan sättas i samband med MOP
Jag undaber Cianneli o kaltenbach att kommentera detta inlägg. Dels med one-liners utan innehåll eller förklaring eller något uttag från min text som ni kan trackassera ner på
Man kan tex ta dessa bilder på dessa personer o skicka till Gotlands alla kommuner sätta upp i mataffärernas info eller be alla runt gotlands skytteklubbar militära som vanliga att skriva här om de känner igen dem när var hur.


Inga affärsmän inom AGAG?
Bispgården?
Citera
2017-06-18, 19:08
  #84098
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klippo
Nej, men Lingärde skriver i sin DN-artikel "Palme avlyssnad från 1981" 1990-07-05, där han listar några kandidater till mordet:

"Aktionsgruppen Arla Gryning, Agag, även kallad Magnumklubben. Helyllesvenskt gäng med stora revolvrar och små hjärnor. En tjallare hävdar att Agag medverkade i Palmemordet."

Eriksson kan vara en ingång i sammanhanget. Synd att det finns så litet info om honom och om vad Lingärde visste om honom.
Citera
2017-06-18, 19:46
  #84099
Medlem
SGDFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janostortan
Även om det står att Palmeutredningen har kollat AGAG kan vi inte lita på det. Namnen måste ut här på flashback så personer som är villiga att tala kan sätta vissa ur AGAG'S beteende innan efter i samband med MOP. Medierna ägs av Bonnier/Schibstedt/Hjörne som kontrolleras av Sachs Rotschild Soros mfl. Samt i Sverige psykförsvar som i sin tur tar hänsyn till Sveriges rykte o ekonomi. Dvs Wallenberg o Adeln/eliten o dess familjer i Stockholm. Samt är ingifta i delar av Stockholmseliten så de skyddar sig själva. De har ägaredirektiv och presenterar inte sanningen till folket. De vill vara kvar vid makten o ensamrätten att presentera nyheterna anpassade till sina ägandedirektiv. Vi har lärt oss att PU inte vill utreda vissa spår verkar samma här, nepotism (eller skyddande av sina egna namn o företag) Men utan ändå påstår att man utrett dem med hjälp av ägarstyrd agendasättande media. Jag bryr mig inte om att de säger till Aftonbladet att de kollat AGAG för jag tror de ljuger. Vi kom långt med försvarskytteklubben och Basballigan.

Nu gäller det nästa steg att identifiera o sammanställa AGAG medlemmarna såsom grupp de var Feb 1986. Hur många var de? Ålder? Vem hade kontakter med vem? Fanns det Cia kontakter? Vilka var höger om höger? Vilka hatade OP?
Vad vet vi?
1. De är i stort sett alla från Jämtland/Östersund alltså födda där o sedemera vid mordet boende i Stockholm. Man går helt enkelt in på Sveriges befolkning finns att ladda ner på pirate bay. https://thepiratebay-proxylist.org/
För 1980 och 1990. Man kollar de som är födda på 40-talet i Östersund och även 50-talet.
Min fördom är att de inte heter svensson persson eller larsson i efternamn utan finare som klinspor o liknande. Genom att presentera namnen här kommer de gräsrötterna till kännedom o piano börjar spela
2. Man hör sig för runt på Gotland med folk runt om skjutbanor som ansvariga vilka det var som i grupp var de ca 10 man brukade öva? Hur ofta var det egentligen? Eller pratar vi om försvarsskytteföreningen här med eller delar av dem? VILKA VAR FÖDDA I jÄMTLAND AV DEM ELLER HADE KONTAKTER I JÄMTLAND (föräldrar ,släkt)
3.Sök i denna tråd efter ÖSTERSUND jämtland) kolla om namn näms om militärer jägare agenter då är det troligen AGAG medlemmar.
4.Detta kan va en väg till lösningen att få fram dessa namn-varför inte PU anhållit eller gått vidare vilka hållhakar eller vilket land i Väster som döljer sig bakom denna grupp spelar ingen roll.
5.Senare kan vi kolla kontakterna dessa hade in i polishuset och allt kommer senare bli som ett självspelande piano.
6. Åk runt i Östersund sätt upp lappar att ni söker foto när OP var i Jämtland av privatpersoner AGAG var sannolikt där.
7.Men allt blir enkelt när vi har ansiktet på dem då kan vi finna gruppen på bilder runt OP veckorna innan dels hos privatpersoner dels i troligen inte i agenastyrd media.
8.PU har säkert lösningen men vill vi inte vänta till 2056 så får vi ta reda på det de inte vill ta reda på själva.
9.När vi väl har namnen på AGAG kommer de stora cheferna inom polis säpo falla-Vi undrar kommer få reda på vilken sida Tommy Lindström, Säpos Pg Vinge Säpos Alf Karlsson stod på.
10.Vi kommer få reda på Hans von Hoffsten o pieter Wallenberg roll.
11.Jag rekomenderar några av er att ta kontakt med (Tore Utrianen) Ture Reino Lindén; Källdisvägen 18, Täby o Pg vinge Fråga varför han bytt namn o om han vill berätta om inte ska vi grilla han mer o mer. Om han är oskyldig pratar han (gärna på youtube) om inte så är han delaktig
12. Medierna är som sagt inte att lita på Dn har tex fått listan på hela Sveriges agenter och underättelsemän detta har de i en användnings bank att ata fram senare att hota skrämma eller tjäna på i.
13. Mördaren ska alltså finnas på foton i denna AGAG-grupp som tränade på Gotland Glöm inte C G Östling han var verkade vara chef för dem. När vi har namnen kommer folk på Gotland säga "ja han var här o sköt" och vips har vi dem"
14 Hade dessa agenter gått utb i England? Usa? Hade de gått tolkskolan? Hur utbildas de i Sverige?
Tillsammans är vi 1000-tals som gräver en del öppet en del dolt en del snällt en del elakt. men vi gräver o de ska inte känna sig säkra-om de inte erkänner så klart.
15 Var någon av dessa födda i Östersund och AGAG? http://dickmalmlund.page.tl/ http://palmemordet.wikia.com/wiki/Ha...da_runt_mordet
https://www.facebook.com/notes/lasse...9662594047624/

Fanns någon av dessa på södermötet?


Sammanfattningsvis när ni har en lista på personerna inom AGAG så presentera dem här på sidan så fort som möjligt så allmänheten kan börja spekulera på RIKTIGT
Hur långt kan det ta? 1 vecka? Alltså födda eller runt 86 boende i runt kring Östersund

Fann dessa efter 1 minut Wille Grut Sverker Ulving Ture Utrianen Raimo Rääsänen Staffan Jönsson Eino Hiltunen samt allas vår CGÖ är mördaren en av dessa????? Längd och utseende på dessa runt 1986 så kan vi börja leta på nätet plocka fram dem ur skolkataloger o dylikt NU kör vi!!
Ps. VI BEHÖVER FÅ FRAM BILDER PÅ DEM I VUXEN ÅLDER LÄTT KLICKBARA HÄR Då kan folk göra samband o aha-upplevelser som kan sättas i samband med MOP
Jag undaber Cianneli o kaltenbach att kommentera detta inlägg. Dels med one-liners utan innehåll eller förklaring eller något uttag från min text som ni kan trackassera ner på
Man kan tex ta dessa bilder på dessa personer o skicka till Gotlands alla kommuner sätta upp i mataffärernas info eller be alla runt gotlands skytteklubbar militära som vanliga att skriva här om de känner igen dem när var hur.

Jag gillar din entusiasm, men ge mig lite mer bakgrund. Vilka har talat om AGAG förutom Lingärde? Aner, Jallai?

Ge mig en ungefärlig kronologi, typ "1990 nämnde Lingärde AGAG första gången, han angav xx som källa; 1996 fick Aner ett brev xxx, Jallai har skrivit xxx".

Kort sagt, skriv en introduktion till den idiot jag är, så kanske jag kan bli nyttig.

Jag känner till gotlandsbilden och Lingärde, men du hoppar upp som gubben ur lådan, ta dig 5 minuter och var lite överpedagogisk, snälla.
Citera
2017-06-18, 22:40
  #84100
Medlem
Lite Gotlandsanknytning:
""1 mars c:a 1.00
En kvinna mötte en man på Regeringsgatan. Hon kände igen mannen
ifrån Gotland den 2 september 1985. På kvällen hade Olof Palme
hållt ett valtal. Efteråt satt hon och hennes man i deras hus-
vagn vid Snäcks camping, när de såg mannen komma upp ifrån
stranden och promenera in i skogen. Innifrån skogen hördes sedan
flera skott. Hon larmade då omedelbart polisen, som fick larmet
klockan 21.13. Två patruller åkte till platsen, men kunde inte
finna mannen som sköt. Signalementet på denna person, stämmer
med signalementet på den person som sågs utanför Grand 20.55.""

Händelserna skall finnas redovisad i DN och Expressen 1987-03-12. Jag har inte tillgång till dessa här och nu.
Citera
2017-06-18, 23:22
  #84101
Medlem
mvagrippas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klippo
Lite Gotlandsanknytning:
""1 mars c:a 1.00
En kvinna mötte en man på Regeringsgatan. Hon kände igen mannen
ifrån Gotland den 2 september 1985. På kvällen hade Olof Palme
hållt ett valtal. Efteråt satt hon och hennes man i deras hus-
vagn vid Snäcks camping, när de såg mannen komma upp ifrån
stranden och promenera in i skogen. Innifrån skogen hördes sedan
flera skott. Hon larmade då omedelbart polisen, som fick larmet
klockan 21.13. Två patruller åkte till platsen, men kunde inte
finna mannen som sköt. Signalementet på denna person, stämmer
med signalementet på den person som sågs utanför Grand 20.55.""

Händelserna skall finnas redovisad i DN och Expressen 1987-03-12. Jag har inte tillgång till dessa här och nu.

Bör vara Hubert Falks asketiske hurtbulle som avses. Påminde inte alls om Christer Pettersson. Det vore intressant att få höra kvinnans ursprungliga signalement. Texten för tankarna till de alster Jan-Ove "Texas" Sundberg skrev i flashbacks barndom.
Citera
2017-06-18, 23:49
  #84102
Medlem
p.norths avatar
Vem var nu denna Säpo man som även var med denna gruppen AGAG, bodde i norrland östersund? Skulle bli pappa, tjejen var på b.b skulle föda vilken dag som helst. Så försvinner denna Säpo man i samband med då när Olof blir skjuten, återvänder först efter ca 2 veckor med förändrad beteende, snarstucken, hetsig i humöret. Vem är Säpo mannen som "bengt" berättar om?
Citera
2017-06-19, 00:04
  #84103
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 86spanare
Inga affärsmän inom AGAG?
Bispgården?

Citat:
Ursprungligen postat av HubertNorlen
Eriksson kan vara en ingång i sammanhanget. Synd att det finns så litet info om honom och om vad Lingärde visste om honom.

Citat:
Ursprungligen postat av Klippo
Lite Gotlandsanknytning:
""1 mars c:a 1.00
En kvinna mötte en man på Regeringsgatan. Hon kände igen mannen
ifrån Gotland den 2 september 1985. På kvällen hade Olof Palme
hållt ett valtal. Efteråt satt hon och hennes man i deras hus-
vagn vid Snäcks camping, när de såg mannen komma upp ifrån
stranden och promenera in i skogen. Innifrån skogen hördes sedan
flera skott. Hon larmade då omedelbart polisen, som fick larmet
klockan 21.13. Två patruller åkte till platsen, men kunde inte
finna mannen som sköt. Signalementet på denna person, stämmer
med signalementet på den person som sågs utanför Grand 20.55.""

Händelserna skall finnas redovisad i DN och Expressen 1987-03-12. Jag har inte tillgång till dessa här och nu.

Citat:
Ursprungligen postat av p.north
Vem var nu denna Säpo man som även var med denna gruppen AGAG, bodde i norrland östersund? Skulle bli pappa, tjejen var på b.b skulle föda vilken dag som helst. Så försvinner denna Säpo man i samband med då när Olof blir skjuten, återvänder först efter ca 2 veckor med förändrad beteende, snarstucken, hetsig i humöret. Vem är Säpo mannen som "bengt" berättar om?

Nu rullar det fort ! Namn och bild så fler kan aha-a-upplevelser
Föreställer mig ett kollage en skapad sida av någon duktig hemsidesnickrare
Där vi drar in bilder på agag-medlemmarna uppifrån o ner som vi arbetar med hela tiden vi kopplar in o ut bilder allt eftersom någon lägger in texter om varje person tex var i stockholm kl 0100.
Viktigast är att bilder kommer fram så folk kan snabbklicka på dem som kanske kommer in här o tittar
Då kan de få aha-upplevelser Kanske du kan Iesho?
Citera
2017-06-19, 07:47
  #84104
Medlem
ieshos avatar
Visst är AGAG intressant men jag tror inte att de mördade Olof Palme. Antagligen var de inblandade som Victor Gunnarsson och Anders Larsson och andra, som nyttiga idioter vilka i nödfall kunde ha fått skulden för att skydda konspirationens ledare.

Och avancerade dataprogram har sitt begränsade värde. Viktigast är väl en bra ordbehandlare, eller för den mer ambitiöse ett bra kalkylprogram. I Palmerummet på Facebook verkar några vara inne på ett avancerat AI-program som ska bearbeta det stora materialet, men det ska mycket till för att ett så stort projekt ska ge utdelning.

Det som känns viktigast för mig är att objektivt utröna om tid och plats för mordet var planerat på förhand. Inte så att allt var 100 % förutbestämt, men så att det fanns en tid/plats som gällde ifall allt slog in (vilket det tycks ha gjort).

En uppgift som talar i den riktningen är kvinnan i rulltrappan (i bakgrunden på bilden) som hörde två män stå och diskutera (i trappan i förgrunden):
Blir det något mord så är det här.
Citera
2017-06-19, 08:15
  #84105
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Visst är AGAG intressant men jag tror inte att de mördade Olof Palme. Antagligen var de inblandade som Victor Gunnarsson och Anders Larsson och andra, som nyttiga idioter vilka i nödfall kunde ha fått skulden för att skydda konspirationens ledare.

Och avancerade dataprogram har sitt begränsade värde. Viktigast är väl en bra ordbehandlare, eller för den mer ambitiöse ett bra kalkylprogram. I Palmerummet på Facebook verkar några vara inne på ett avancerat AI-program som ska bearbeta det stora materialet, men det ska mycket till för att ett så stort projekt ska ge utdelning.

Det som känns viktigast för mig är att objektivt utröna om tid och plats för mordet var planerat på förhand. Inte så att allt var 100 % förutbestämt, men så att det fanns en tid/plats som gällde ifall allt slog in (vilket det tycks ha gjort).

En uppgift som talar i den riktningen är kvinnan i rulltrappan (i bakgrunden på bilden) som hörde två män stå och diskutera (i trappan i förgrunden):
Blir det något mord så är det här.

Tänk om bilder kommer fram på agag de sprids och så helt plötsligt kan kvinnan i rulltrappan utbrista; Ja men det var ju dem jag såg. Likadant med mannen på Gotland med Magnumpangandet i skogen.
Namn och bild är väsentligt. Man kan faktiskt tänka sig att mannen på Gotland va så frustrerad och arg så han gick rakt in i skogen för att avreagera sig med sin Magnum efter att ha hört OP tala samma dag. Eller att han hade en ide om att skjuta OP på Gotland men ångrat sig eller inte fått läge o tömde magasinent i skogen. Eftersom han var underättelseman tror/trodde han att han kunde göra va fan som helst o bara tömma magasinent i skogen. Dvs han vet att han inte åker fast nästan som diplomater har det.Att denna individ är kvar när den sk övningen var slut sedd 0100 1 mars är stort.
Agag var alltså där-De är med största sannolikhet inblandade. Vi har också de förlupna orden från en Agag person som sagt när han sett ett foto med 8-10 per att där var OP mördare. Detta talar i mina ögon för AGAG samt man kan tänka sig att de tränade med själva mördaren men att han var någon annanstans ifrån. Men säkerligen var det ingen slump att tex Grundborg plötsligt placerades om tillfälligt vid övningen de hade säkert militära uppgifter om att vid en sådan händelse skulle alla dessa personer ta o kontrollera vissa viktiga positioner. Alla kan inte ingått i komplotten men-allt är sekretessens fel-Men ändå någon borde ta och kontakta Grundborg och fråga var det en övning? Detta kan också förklara varför HH var på plats allt skulle vara en övning men inget fick avslöjas inte ens i KUförhör. En hemlig övning tom poliserna Ölvebro o co har fått order om att inte avslöja allt. Det är sekretess en stor övning så hemlig den kan bli. Agag måste blivit informerade uppifrån att övningen var på G. HH sa att OP valde platsen själv-Jaaa det var ju en övning. Men redan i Norrköping månader innan visste man att något skulle hända OP innan han åkte till Moskva. Vi har gubbarna i antikvariatet återigen lite oförsiktiga talade om OP. Frågan är om Anders Larsson o wacl/Eac var de som inisierade mordet-fast myceket talar för cia. Enligt Birchan o andra blev de tillrågade på typiskt cia-vis. Det var väl något kring sheraton o cia på halva våningen-Vi har de influgna teknikerna från Usa på plats. Med radiokommunikation.

Det är därför så sjukt smart som Cgö sa-Allt var maskerat som en övning där allt kontrollerades median fick inte reda på något-Ingen får säga något-de verkar ha skrivit på papper alla - specialkompetensfolk placerades på strategiska platser grundborg tex. Iom att Licio gelli i Italien och Bush visste detta i förhand måste de varit som anstiftade mordet.
Klart som fan att svensk politik inte kan utreda wt-folk när det kan va amerikansk militär-agag säpo poliser i en övning. George Bush har varit cia chef också på 70-talet och lärde säkert känna gelli då-
Eller hur kommunicerade bush med gelli? vilka var mellanhänderna deep state som löste provblemet OP här har vi anstiftarna.

Iom att man smart lägger mordet i en övning med Sveriges innersta säkerhet går det inte utreda.
Detta luktar stay behind och att Gelli i Italien är med visar att det precis som i Italien handlar om en stay behind kupp med svenska agag-gruppen. Deras tystnad är talande Man kan också tänka sig att AGAG var de som gick runt o frågade lönnmördare om de ville utföra jobbet så återigen får vi bilder kanske birchan o andra känner igen dem

Skulle va intressant o veta vilket datum övningen bestämdes Var det direkt efter att OP sagt att han skulle till Moskva? Vad visste svenska ÖB? När fick han reda på att övningen skulle ske eller Ingvar Karlsson? Vem var ställföreträdande till denna man https://sv.wikipedia.org/wiki/William_Casey

En annan sak som gör att staten inte vill lösa mordet kan vara att man vet att dessa grupper som Stay Behind gjort lönnmord tidigare ev Cats Falck och avlyssnat politiker mm.Detta får inte komma fram därför håller man Agag hemligt o kallar de hellre för bandyspelare.
__________________
Senast redigerad av janostortan 2017-06-19 kl. 08:57.
Citera
2017-06-19, 08:30
  #84106
Medlem
Viktor Gunnarsson är inte inblandad i palmemordet.
Han togs väl för han var lik fantombilden?
Det är inte heller han som skrivit breven som återfinns i Leopold Report.
VG fick ett brev där ngn beklagar att han blivit misstänkt o det brevet är jag säker på är från mördaren.
Citera
2017-06-19, 18:24
  #84107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Viktor Gunnarsson är inte inblandad i palmemordet.
Han togs väl för han var lik fantombilden?
Det är inte heller han som skrivit breven som återfinns i Leopold Report.
VG fick ett brev där ngn beklagar att han blivit misstånkt o det brevet är jag säker på är från mördaren.

Länk till breven som finns i Leopold Report??? Tack
Citera
2017-06-19, 18:34
  #84108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 86spanare
Länk till breven som finns i Leopold Report??? Tack

Hur svårt är det att googla?
Att spana är inte din starka sida.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback