2017-09-22, 19:52
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gingan
Har hållt mig borta från benzo ett tag (ca 6 månader) och tog 16 mg igår. Blev rejält skev och mådde bra tills jag somnade som en stock. Intaget var vid 20 tiden igår och jag känner mig fortfarande lite smått påverkad.
Tycker dom påminner mycket om diazepam fast mindre muskelavslappning och mer sederade. Inte lika skarp ångestdämpning som xanor men
minst lika bra som diazepam.
Tummen upp, dessa var från asken.

Känner igen.. höll uppe 1,5år sen blev det sån jävla kris med måendet så köpte dessa, håller med om jämförelsen med diazepam som jag alltid tog förut.

Fick tillbaka livet helt enkelt, nu ett halvår senare är de dags att lägga av.

Nu tar jag inget av dom sen kanske 10dar, känner milt av AT men mild att gå av verkar de som, sluta efter dagligt intag på ca 30 mg dagligen.

Synd att halveringstiden verkar va typ längst i världshistoriken... när man ska göra test där det troligen kommer märkas fast sluta 8-9 veckor innan...känns inte helt rätt liksom...
Citera
2017-09-27, 21:57
Medlem
roppermans avatar
Köpte ett gäng 10 mg från TT, blåa med brytskåra. Fick även ett par som separat som var vita) med en mycket svag ljusgul ton jmf med ex Rivotril) som hade samma form som de blå.

De vita var totalt verkningslösa.. TT säger att de är några från början av batchen. De var dessutom stenhårda jämfört med de blå som porösa och smular en del om man om har de i fickan eller löneboken.

De blåa, dvs merparten av de jag beställde är ojämnt doserade och effekten är sämre än askens 8 mg, så jag skulle tippa på att de ligger runt 2-3mg +- 2 mg. Ibland smakar de inte ett dugg och ibland smakar en halva märkbart mycket mindre/mer än en den andra.

Aldrig mer TT för min del. Jag betalar hellre tre gånger priset för jämnt rättdoserade tabletter med substansen jämnt distribuerad över tabletten. Eller om det finns någon utländsk sida som är värd risken.

Lite off topic men jag verkar inte vara den första som har fått sådana här skitprodukter från denna återförsäljare. Om de säljer sina fentanylanaloger med samma ojämnhet så lär de ta kol på ett gäng även med tablettvarianten.
Citera
2017-09-27, 22:59
Medlem
mr2cools avatar
köpte 50x från asken fick bra stealhhbrev efter1 dag, räknade, var till o me överskott i påsen men ta nt för många, drog 2st, sen 2st dan, blev helt vinglig haha, mvh

8mg gula
Citera
2017-09-28, 13:09
Medlem
Kompromissens avatar
Beställt 25 st. Har inte något bra vett när det kommer till benso, men ack så jag tycker om dem, sist jag tog midazolam tog jag 150 mg och när jag tog alprazolam tog jag 20 mg, har ingen stoppknapp. Hur många 8 mg tycker ni är lagom? Väger 65 kg.
Citera
2017-09-28, 15:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd
Känner igen.. höll uppe 1,5år sen blev det sån jävla kris med måendet så köpte dessa, håller med om jämförelsen med diazepam som jag alltid tog förut.

Fick tillbaka livet helt enkelt, nu ett halvår senare är de dags att lägga av.

Nu tar jag inget av dom sen kanske 10dar, känner milt av AT men mild att gå av verkar de som, sluta efter dagligt intag på ca 30 mg dagligen.

Synd att halveringstiden verkar va typ längst i världshistoriken... när man ska göra test där det troligen kommer märkas fast sluta 8-9 veckor innan...känns inte helt rätt liksom...

Dessa är jävligt bra i medicinskt syfte.
Ska köpa på mig som fan av dessa innan de försvinner.
Citera
2017-09-28, 19:00
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kompromissen
Beställt 25 st. Har inte något bra vett när det kommer till benso, men ack så jag tycker om dem, sist jag tog midazolam tog jag 150 mg och när jag tog alprazolam tog jag 20 mg, har ingen stoppknapp. Hur många 8 mg tycker ni är lagom? Väger 65 kg.

3 låter som en lagom dos. Möjligtvis 4, eftersom du inte har någon "stoppknapp" annars kan du ju käka upp alla 25 på en gång. Men det kanske inte är världens smartaste idé.
Citera
2017-09-28, 19:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kompromissen

Ta 4st sen vänta i minst 2tim och lägg dig gärna och vila en timme för då kommer du känna av det mer. Bästa zepam benzon just nu.
Fast Flubromazepam är min favorit och ligger på nr 1 av alla benzo jag testat.
Denna ligger väl på en 5e plats men är grym. Fast gillar du xanor och sånna e detta nog ingen benzo för dig men minst 4st om du är van vid att slänga i dig men vänta som sagt 2tim innan du tar fler och tar du fler ta minst 2st till och vänta tills dagen efter då kommer du känna av den och drick en redbull direkt du vaknar för kommer vara trött men det släpper och man känner sig bra efterbenzad.

Lycka till.
Citera
2017-09-28, 19:50
Medlem
Savagees avatar
Säger igen, ni som har absti/AT av Xanor, så hjälper dessa mot det gudomligt. Kom ifrån helvetet pga dessa. Tänker aldrig mer använda alpra igen, då det fräter din hjärna inifrån.
Citera
2017-09-28, 20:15
Medlem
Kompromissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
3 låter som en lagom dos. Möjligtvis 4, eftersom du inte har någon "stoppknapp" annars kan du ju käka upp alla 25 på en gång. Men det kanske inte är världens smartaste idé.

Citat:
Ursprungligen postat av Tapio6
Ta 4st sen vänta i minst 2tim och lägg dig gärna och vila en timme för då kommer du känna av det mer. Bästa zepam benzon just nu.
Fast Flubromazepam är min favorit och ligger på nr 1 av alla benzo jag testat.
Denna ligger väl på en 5e plats men är grym. Fast gillar du xanor och sånna e detta nog ingen benzo för dig men minst 4st om du är van vid att slänga i dig men vänta som sagt 2tim innan du tar fler och tar du fler ta minst 2st till och vänta tills dagen efter då kommer du känna av den och drick en redbull direkt du vaknar för kommer vara trött men det släpper och man känner sig bra efterbenzad.

Lycka till.

Tack så mycket båda två. Min erfarenhet när det kommer till benso stannar vid midazolam/xanor/imovane. Hoppas jag kommer finna dessa ok, hur tycker du Tapio att de skiljer sig åt?
Citera
2017-09-28, 21:17
Medlem
Jag gillar dem inte alls.
Citera
2017-09-30, 13:23
Medlem
Kompromissens avatar
Stoppknappen inföll sig inte denne gäller heller inte direkt. Började med 2, snortade en samt en till oralt. Totalt 25 tycken. Känner min mest lite slåluddig. Målet som var att bli riktig bäng. Aja.
Citera
2017-09-30, 13:58
Moderator
Morfar-52s avatar
Läs moderatorsmeddelandet innan ni postar. OT raderat./mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in