Citat:
Ursprungligen postat av
cellplast
Skulle du kanske kunna skriva 5 meningar där du beskriver ungefär hur elit du faktiskt tror du är. Du formulerar dig nämligen som om du är rätt vilse. Debatten skulle gå fortare framåt om du var villig att lyssna på argument i stället för att köra robot-debatt av det hela genom att förutsätta att alla andra har fel.
Kanske hört skämtet om gamla gubben som hör i radion att de varnar för en bil som kör mot trafiken efter E4:an och noterar att det ju är varenda bil som kör på fel sida vägen. Fundera lite vad det innebär när "alla" andra har annan åsikt än dig. Är det då verkligen du som har rätt och hela världen i övrigt har fel?
när nån försöker skriva nåt tekniskt eller kopplat till verkligheten eller vänlig ton så svarar jag med samma. ni skriver att den inte funkar men förklarar inte varför och försöker inte ens. ni är sämst och jag behandlar er just så. fast jag vet inte om jag varit så mot dig.
att bara skriva "höhöhö det där skrället ser jättekonstigt ut. kamelerna i öknen har ingen vindtunnel. den kan inte flyga för den är ANNORLUNDA. nån annan hade gjort det" är på lägsta nivån och det ger ett passande svar från mig när jag känner för det.
en idiot skrev att "jag kan inte tänka mig att iran har vindtunnel". hur svårt är det att bygga en vindtunnel? luft som blåser? detta är så korkat och verklighetsfrånvarande. han kan inget om iran eller teknik öht och han tycker han ska analysera qaher? han kan inte. han är en nolla. FAKTA.