2017-04-17, 15:14
Medlem
Mycket möjligt att få ukrainsk fitta samtidigt som man går på bidrag?

Jag får åka utomlands max 6 månader åt gången med sjukersättning/aktivitetsersättning... Bor man i Ukraina så kostar en 2a 2000 SEK/månad inklusive el, uppvärmning och vatten... Maten kostar ca 1000 SEK/månad per person... Genomsnittliga inkomsten i Lviv är 1500 SEK/månad.

Ponera att man tar en 2a för 2k/månad, mat för två personer sedan ge 2k/månad till den unga snygga ukrainska tjejen... Det är inte helt omöjligt, det blir som att dom tjänar 3k/månad, dubbelt deras genomsnittliga inkomst.

Detta är väl helt perfekt för oss som går på bidrag? Vi får alla unga snygga tjejer utan motprestation... Dock blir det ett problem om man ska skaffa barn med dom också, då blir man tvungen att jobba.

Samma sak kan man göra i Thailand, Filippinerna, Indien eller liknande.
Citera
2017-04-17, 15:21
Medlem
Xer0s avatar
Problemet är bara att det är krig i ukraina.

Måste du inte anmäla dig till arbetsförmedlingen typ varje dag för att få bidragen?

Annars skulle jag köpt en gammal husvagn på blocket och åkt ned till spanien.
Citera
2017-04-17, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Problemet är bara att det är krig i ukraina.

Måste du inte anmäla dig till arbetsförmedlingen typ varje dag för att få bidragen?

Annars skulle jag köpt en gammal husvagn på blocket och åkt ned till spanien.
Nej, om man har sjukersättning/aktivitetsersättning så behöver man inte göra någonting.

Man behöver inte vara i Donetsk eller östra Ukraina, räcker med Lviv till exempel med 700.000 invånare.

Smart idé egentligen, fixa en husvagn samtidigt bo i södra Europa... Dock blir det nog problem ifall bilen går sönder.
Citera
2017-04-17, 15:43
Medlem
Du har aldrig varit i Ukraina hör jag! De pengarna de tjänar räcker inte till att leva på. Hur de fixar trixar och luras har jag aldrig förstått. Jag har varit i Kiev några gånger i affärer och blivit utnyttjad av kvinnor som har jobbat på de ställen jag har besökt, de vill visa dig staden när det är dags att äta rekomenderar dem de dyraste restauranger de kan hitta för att leva sitt drömliv för några timmar. Vi västerlänningar är villebråd som det är fritt fram att lura av så mycket pengar som möjligt.
Citera
2017-04-17, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anywhan
Du har aldrig varit i Ukraina hör jag! De pengarna de tjänar räcker inte till att leva på. Hur de fixar trixar och luras har jag aldrig förstått. Jag har varit i Kiev några gånger i affärer och blivit utnyttjad av kvinnor som har jobbat på de ställen jag har besökt, de vill visa dig staden när det är dags att äta rekomenderar dem de dyraste restauranger de kan hitta för att leva sitt drömliv för några timmar. Vi västerlänningar är villebråd som det är fritt fram att lura av så mycket pengar som möjligt.
Visa bara att du är en västerlänning som satsar på en relation, sedan knulla dom några gånger och dra vidare till nästa snygging.
Citera
2017-04-17, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack12345
Visa bara att du är en västerlänning som satsar på en relation, sedan knulla dom några gånger och dra vidare till nästa snygging.

Det måste ha varit länge sedan du var i Ukraina om du ens har varit där överhuvudtaget. Det räcker inte längre med at hinta om att du är från väst. Kanske om du åker långt österut definitivt inte om du åker till Lviv. Tiderna ändras du måste se bra ut också, du måste ha pengar. Ukrainskornas liv går ut på pengar pengar och återigen pengar.
Citera
2017-04-17, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anywhan
Det måste ha varit länge sedan du var i Ukraina om du ens har varit där överhuvudtaget. Det räcker inte längre med at hinta om att du är från väst. Kanske om du åker långt österut definitivt inte om du åker till Lviv. Tiderna ändras du måste se bra ut också, du måste ha pengar. Ukrainskornas liv går ut på pengar pengar och återigen pengar.
Du har inte heller varit till Ukraina, så ljug inte för mig broder... Ukraina är inte översvämmat med västerlänningar med mycket pengar direkt... Då skulle alla ukrainskor sluta jobba.

Samma regler gäller i Filippinerna, Thailand, Indien, Ukraina, Moldavien osv.
Citera
2017-04-17, 16:44
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Mycket möjligt att få ukrainsk fitta samtidigt som man går på bidrag?

Jag får åka utomlands max 6 månader åt gången med sjukersättning/aktivitetsersättning... Bor man i Ukraina så kostar en 2a 2000 SEK/månad inklusive el, uppvärmning och vatten... Maten kostar ca 1000 SEK/månad per person... Genomsnittliga inkomsten i Lviv är 1500 SEK/månad.

Ponera att man tar en 2a för 2k/månad, mat för två personer sedan ge 2k/månad till den unga snygga ukrainska tjejen... Det är inte helt omöjligt, det blir som att dom tjänar 3k/månad, dubbelt deras genomsnittliga inkomst.

Detta är väl helt perfekt för oss som går på bidrag? Vi får alla unga snygga tjejer utan motprestation... Dock blir det ett problem om man ska skaffa barn med dom också, då blir man tvungen att jobba.

Samma sak kan man göra i Thailand, Filippinerna, Indien eller liknande.

1) Det är inget för dig. Du kommer att bli rånad på dina bidragspengar av nån lirare i snabelskor.

2) Dessutom gillar kvinnor där män som ger dem stryk, https://www.youtube.com/watch?v=ip56oKWRxKc
Citera
2017-04-17, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det är inget för dig. Du kommer att bli rånad på dina bidragspengar av nån lirare i snabelskor.

2) Dessutom gillar kvinnor där män som ger dem stryk, https://www.youtube.com/watch?v=ip56oKWRxKc
Gäller inte samma sak i Thailand, Indien, Filippinerna eller Moldavien då?
Citera
2017-04-17, 16:57
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Gäller inte samma sak i Thailand, Indien, Filippinerna eller Moldavien då?

1) Kvinnor i Thailand har också Instagram och de vill ha Thai versionen av Dan Bilzerian.

2) Om det var 1995 hade du haft en chans men idag kommer ingen att tycka att du är rik och de kommer sannolikt att dissa dig. Du kan eventuellt ha chans på en fet singel-mamma.
Citera
2017-04-17, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Kvinnor i Thailand har också Instagram och de vill ha Thai versionen av Dan Bilzerian.

2) Om det var 1995 hade du haft en chans men idag kommer ingen att tycka att du är rik och de kommer sannolikt att dissa dig. Du kan eventuellt ha chans på en fet singel-mamma.
Frågan återstår, är det samma sak i alla dessa länder? Nej det är samma sak.
Citera
2017-04-17, 17:15
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Frågan återstår, är det samma sak i alla dessa länder? Nej det är samma sak.

1) Det är lite olika beroende på landet obv. Men i alla länder idag har kvinnor Instagram och facebook (eller lokala motsvarigheter) och vill ha rika män som ger dem lyx-liv.

2) Du kan eventuellt ha en chans om du satsar på kvinnor som är feta och fula. Men det kan du göra i Sverige också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in