Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-04-19, 09:46
  #37
Medlem
Conceptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truchanov
Rättelse: 1 SEK = 2,98 UAH i dagsläget.
Om man vänder på det så är 1 UAH = 0,34 SEK.
Helt rätt. Jag vände på siffrorna.

Dock tror jag att du har vad valutan kan köpas för. Den faktiska ligger nog runt 0.26 tror jag.
__________________
Senast redigerad av Conception 2017-04-19 kl. 09:49.
Citera
2017-04-19, 09:56
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conception
Helt rätt. Jag vände på siffrorna.

Dock tror jag att du har vad valutan kan köpas för. Den faktiska ligger nog runt 0.26 tror jag.

Så kanske det är, fast det är väl ändå relevant eftersom man som svensk köper valutan. Eller, har jag missat något? Inte helt med på hur man räknar valutor..
Citera
2017-04-19, 10:26
  #39
Medlem
Conceptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truchanov
Så kanske det är, fast det är väl ändå relevant eftersom man som svensk köper valutan. Eller, har jag missat något? Inte helt med på hur man räknar valutor..
Det beror helt på vilket påslag banken har som du köper valutan ifrån.

Det finns säkert de som slipper påslag eller sätt som gör påslaget minimalt.
Citera
2017-04-23, 16:39
  #40
Medlem
snapmodes avatar
Men om man har aktivitetsstöd, måste man verkligen inte göra någonting hos arbetsförmedlingen för att få dom bidragen? Jag hade för mig att dom hade stramat åt det där ganska hårt nuförtiden.
Citera
2017-07-02, 15:55
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Kvinnor vill ha "all or nothing" för att de känner att deras värde är lågt om de säljer sig billigt.
Evighetstrollet babianen svamlar på?
Ukrainska kvinnor går till största delen på känsla och väljer oftast att hellre ha det knapert med en ukrainsk man än en rik västerlänning.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback