Citat:
Ursprungligen postat av
hoaxy
Varför ens handla på webhallen?
För att man är nostalgisk och vill använda en webbsida från 90-talet?
För att de har bra renommé? Jag själv har bara dåliga erfarenheter från dem. Men de är nog omtyckt av en anledning. Sedan så är estetisk design inte alltid prio 1. Världen hade fungerat så mycket bättre om funktion var i första hand.
Deras sida funkar ypperligt även om den inte är den vackraste.
Själv tycker jag TS är otydlig i sitt inlägg. Rent spontant känns det delvis som handhavandefel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Glazeh
Kan instämma, köpte MSI haming laptop från webhallen. Fick inte lämna tillbaka den så fort man öppnade kartongen, lämnade in den två gånger på garantin för att internet farten var värdelös på wifi och den överhettade som fan, de löste inte ett skit medan samtidigt tog bort sig ansvaret och lekte som det va ingen big deal att man köpte laptop för 13k kr som hade sämre wifi internet än min 7 år gamla mid tier asus.
Kommer aldrig handla där igen netonnet har 30 dagars öppet köpt.
Men nu var det inte Webhallen som producerade produkten? Förmodligen var det en ursprunglig designmiss från MSI vilket är väldigt återkommande när det gäller kylning iaf när det gäller MSI.
De levererade nog den produkt MSI gav dem. Särskilt av upprepade RMA att döma. Sen kanske det var bemötandet du inte gillade. Men av några år själv i serviceyrket att döma litar jag aldrig på kundernas perspektiv längre.
Citat:
Ursprungligen postat av
geolazakis
I feel you, brother. Men borde du inte checka vilken nätverk kort laptopen hade innan du köpte den?

Alla ska funka galant för en vanlig hemanvändares standard. Antingen var WiFi lösningen från MSI undermålig eller så hade "TS" fel kanal ställd på routern/modemet. Inte är det Webhallens fel.