Det är bra att låta bilen röra sig då och då. En glad motor är bättre för miljön. Dessutom är det en klimatpåverkan redan i tillverkningsprocessen (samt förfallet som följer), så att
bara låta den stå är inte heller så bra. Kör på! (Men gör inga kallstarter, det ogillar bpde bilen och miljön.)
Vem vet, du kanske hittar nåt spännande?