Citat:
Ursprungligen postat av
Xer0
Jag har ju bilvit uppfostrad som en klimiatsmart hen person, dvs. att köra runt med bilen utan att ha ett mål med det är bara korkat och dumt.
Först och främst!
This is a Hen!
https://goo.gl/images/MNKCwp
Kan ingen bara förbjuda ordet hen i svenskt tal och skrift!
Klart som fan att du ska ta en roadtrip, det gör jag ganska ofta när jag är lite rastlös, oftast en kort tripp på typ tio mil i närområdet, lyssnar på lite musik och njuter av ensamheten.
Och ibland en 400 mila tripp genom sju länder när jag är jättemycket rastlös.

Till sommaren blir det nog en tur ned till Medelhavet, och sen en runda upp genom Frankrike och över till England på hemvägen, kanske upp till Skottland... That's a roadtrip!