2017-04-14, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Jag var förbi där för någon dag sedan.
Ett gigantiskt hav av blommor.
Mycket MENA män som stog och pratade hemspråk och fotade blomsterhögen och de stackare som fylde på den. Tyckte det kändes obehagligt och gick vidare mot Hötorget.
Jag ser till att inte behöva passera, för visst är det obehagligt.
Det fanns en ung kvinna i min närhet som begick självmord varvid folk lade blommor utanför hennes lägenhet.
Hennes föräldrar bad att blommorna skulle tas bort.

Svenska stackare lägger blommor på sin egen grav, Sveriges grav,
och MENA-männen fotograferar.
Citera
2017-04-14, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Strunprat. Stockholm är en stad för ALLA! Manifestationen visar att du har fel.

Fråga dom anhöriga till offren om dom tycker som du. Ditt jävla äckel!
Citera
2017-04-14, 00:52
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eva88
Jag ser till att inte behöva passera, för visst är det obehagligt.
Det fanns en ung kvinna i min närhet som begick självmord varvid folk lade blommor utanför hennes lägenhet.
Hennes föräldrar bad att blommorna skulle tas bort.

Svenska stackare lägger blommor på sin egen grav, Sveriges grav,
och MENA-männen fotograferar.

Nåja. Jag förstår att barn känner ett tvång att lägga blommor. De gör det samma när de begraver fåglar och hamstrar.

Vuxna vet att det som hände inte var en slump eller tillfällighet. Inga blommor eller gruppkramar kan förhindra det från att hända igen.
Och vuxna vet också hur en potentionell islamistisk terrorist ser ut och låter.

Nu tycks det råda panik innom MP.
Om nyheterna om att Frigolin har en ny syn på papperslösa stämmer. Om det är nya oppionsundersökningar, hemlig info från SÄPO, Hot om att 50 år av passfrihet i norden snart kan vara ett minne blott, låter jag vara osagt.
Citera
2017-04-14, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBeltes
Fråga dom anhöriga till offren om dom tycker som du.
ÄR nog inget tvivel som helst att de tycker som mig och majoriteten av de andra som var på manifestationen.
Senast redigerad av Nibiru2011 2017-04-14 kl. 01:32.
Citera
2017-04-14, 01:35
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
ÄR nog inget tvivel som helst att de tycker som mig och majoriteten av de andra som var på manifestationen.

Du lyckas puss på dig
Citera
2017-04-14, 02:14
Medlem
Blundettos avatar
Citat:

Va? Var det anhöriga på manifestationen eller gör du dig själv till talesperson för dessa? Ni godhets positionerande måste inse att ni inte är i majoritet. Ni skramlar bara mest som de tomma tunnor ni är.
Citera
2017-04-14, 03:16
Medlem
Micke Bellmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitMan40Plus
Cirkusen fortsätter. Jag gick förbi idag och såg det här

http://i66.tinypic.com/5k4zzl.jpg

Narcissistiska föreningen gick omkring med skyltar därefter stod nåt om gratis kramar och så kom det fram folk och kramades. Jag mådde illa. Min bättre hälft avrådde från att ta bild och lägga upp på internet för då göder man bara deras Egon. Jag förklarade för barnen hur egoismen får människor att göra konstiga saker.

Jag tror du behöver en kram
Citera
2017-04-14, 03:52
Medlem
Micke Bellmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Va? Var det anhöriga på manifestationen eller gör du dig själv till talesperson för dessa? Ni godhets positionerande måste inse att ni inte är i majoritet. Ni skramlar bara mest som de tomma tunnor ni är.

Ja minoritet på flashback menar du? IRL så tippar jag på ca 80% i Sverige, och 97% Stockholmare för tillfället.
Citera
2017-04-14, 04:56
Medlem
Linguass avatar
Citat:
Strunprat. Stockholm är en stad för ALLA! Manifestationen visar att du har fel.

Resultatet visar snarare att den där "manifestationen" skrämde folk lika mycket som terrorattentatet. Jag tror inte man ska gå så långt som att kalla det "lyckat."
Citera
2017-04-14, 07:28
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitMan40Plus
Cirkusen fortsätter. Jag gick förbi idag och såg det här

http://i66.tinypic.com/5k4zzl.jpg

Narcissistiska föreningen gick omkring med skyltar därefter stod nåt om gratis kramar och så kom det fram folk och kramades. Jag mådde illa. Min bättre hälft avrådde från att ta bild och lägga upp på internet för då göder man bara deras Egon. Jag förklarade för barnen hur egoismen får människor att göra konstiga saker.

Fysiognomik är på riktigt (https://sv.wikipedia.org/wiki/Fysiognomik) titta bara på den glasögonbeprydda cucken som står och delar ut kramar.
Han får definitivt priset som månadens beta.
Det är dessa beta-män som alla terrorister, islamister samt folkförrädare till politiker ser...och skrattar, för att sedan gå vidare med sina planer att fortsätta förstöra Sverige.

Märk väl hur man idag inte kan ta ett foto på publik plats utan att hazar-parasiterna hamnar på bild i bakgrunden. De är faan överallt.
Senast redigerad av GlennvonGoteborg 2017-04-14 kl. 07:38.
Citera
2017-04-14, 08:25
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Tog en lunchpromenad igår och tänkte att jag för första gången ska gå förbi och det var fortfarande packat med folk och blommor blommor blommor, folk sprang hit och dit med blommor i händerna. De som säljer blommar runt city har väl räknat hem årets omsättning redan.
Estonia bleknar ju och där dog ändå 850 människor.
Citera
2017-04-14, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micke Bellman
Ja minoritet på flashback menar du? IRL så tippar jag på ca 80% i Sverige, och 97% Stockholmare för tillfället.
99% av stockholmarna var INTE på självförnedringsfesten... Är det att vara i majoritet?
Jag tippar på att EN PROCENT tyckte det var värt att gå. Resterande stockholmare tyckte nog antingen inte ett skit eller att folk generellt är dumma i huvudet. De som gick verkar inte inse att terror är terror, utan tror att det är som ett bråk i sandlådan på dagis där man löser det genom att blåsa på det stukade fingret och bjuda på isglass. Du inser ju hur korkat det låter. Det är en liten del som hyser detta självskadebeteende och tur är väl det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in