2017-04-13, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linguas
Det har han redan gjort. Han körde över er med en lastbil och resultatet har legat uppe på internet för hela världen att beskåda. Stockholm är numera en muslimstad
Strunprat. Stockholm är en stad för ALLA! Manifestationen visar att du har fel.
Senast redigerad av Nibiru2011 2017-04-13 kl. 11:13.
Citera
2017-04-13, 15:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Verkar så med tanke på vad en annan person svarat mig. Trodde det var lugnt överallt förr, som folk alltid brukar referera till. Bott de senaste kanske 13 åren i Stockholm och aldrig känt mig otrygg här förut. Tills för 2 år sedan då.
På 90-talet bodde i bla Borlänge och då var det lugnt, tror jag. Förutom några stökiga ungdomar i högstadiet.
Det är ju en viss skillnad mellan att det är stökigt och att man känner sig otrygg. Det har alltid varit stökigt i Sthlm som sagt, men förr var det bara i vissa kretsar folk drabbades. Nu går alla inklusive oskyldiga runt osäkra.
Citera
2017-04-13, 19:13
Medlem
Så, ett av de värsta terrordåden i modern tid i Sverige blåstes nu över i form av ett politiserat jippo, med ditresta artister. Samt benämns nu som "lastbilsdådet"?

Vilka ska uppträda vid nästa dåd?
Vilken form av dåd har man artister vid?
Enbart islamistiska?

Riktigt 1984-land nu..
Citera
2017-04-13, 19:52
Medlem
VitMan40Pluss avatar
Cirkusen fortsätter. Jag gick förbi idag och såg det här

http://i66.tinypic.com/5k4zzl.jpg

Narcissistiska föreningen gick omkring med skyltar därefter stod nåt om gratis kramar och så kom det fram folk och kramades. Jag mådde illa. Min bättre hälft avrådde från att ta bild och lägga upp på internet för då göder man bara deras Egon. Jag förklarade för barnen hur egoismen får människor att göra konstiga saker.
Senast redigerad av VitMan40Plus 2017-04-13 kl. 20:04.
Citera
2017-04-13, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitMan40Plus

Narcissistiska föreningen gick omkring med skyltar därefter stod nåt om gratis kramar och så kom det fram folk och kramades. Jag mådde illa. Min bättre hälft avrådde från att ta bild och lägga upp på internet för då göder man bara deras Egon. Jag förklarade för barnen hur egoismen får människor att göra konstiga saker.

Alla* svennar i landet är efeminiserade fjollor, därför är hela det här kärlekstramset så uppförstorat och tar så mkt plats. När kvinnor blir rädda är det sånt här skit som försvarsmekanismerna tar sig uttryck på. Kärringmentalitet har styrt svensk politik sen 70-talet. Östregenhens och batikugglor har fått sätta tonen, så blir det såna här reaktioner istället för 100 st nerbrännda moskeer och en o annan musse söndersliten utav en ilsken mobb på öppen gata. Påstår inte att det hade varit det bästa sättet, men iaf en mkt bättre än att fjolla runt som dagismammor och krama folk och "kärleksbomba" när muhammedanerna kastar riktiga bomber på deras barn och samtidigt planerar nya.

*många
Citera
2017-04-13, 20:32
Medlem
Varför stod man och gjorde segertecken på en politisk manifestation som bygger på att oskyldiga mördats?

Hade man gjort det om någon i ens familj varit ett av offrena?

Och bor någon i publiken med familj i en svensk mångkulturell förort, eller får de sin värdsbild uteslutande förmedlad via SVT?
Citera
2017-04-13, 21:40
Medlem
VitMan40Pluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallOfAdamant
Alla* svennar i landet är efeminiserade fjollor, därför är hela det här kärlekstramset så uppförstorat och tar så mkt plats. När kvinnor blir rädda är det sånt här skit som försvarsmekanismerna tar sig uttryck på. Kärringmentalitet har styrt svensk politik sen 70-talet. Östregenhens och batikugglor har fått sätta tonen, så blir det såna här reaktioner istället för 100 st nerbrännda moskeer och en o annan musse söndersliten utav en ilsken mobb på öppen gata. Påstår inte att det hade varit det bästa sättet, men iaf en mkt bättre än att fjolla runt som dagismammor och krama folk och "kärleksbomba" när muhammedanerna kastar riktiga bomber på deras barn och samtidigt planerar nya.

*många
Jag hade förväntat mig protester mot regimen som utsatt oss för fara, men der uteblev totalt.
Det måste vara så att massa hen-människor och batikhäxor lyfter stadsbidrag, jobbar inom märkliga kulturprojekt, driver föreningar osv och dom vill väl inte bita den hand som föder dom. Vi hård beskattade arbetande. Medborgare har ingen tid att demonstrera. Vi måste till jobbet. Kvar blir bidragstagare med krama-skyltar.
Moskeer ska inte brännas ner, dom ska bara inte finansieras av staten.
Citera
2017-04-13, 21:43
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:

Man kanske skulle ta och göra en insats. Skriva ihop en skylt i bästa Lorry-stil med texten "Samlag, 50 kronor." och ställa sig bredvid.
Citera
2017-04-13, 22:24
Medlem
Citat:
Jag hade förväntat mig protester mot regimen som utsatt oss för fara, men der uteblev totalt.
Det måste vara så att massa hen-människor och batikhäxor lyfter stadsbidrag, jobbar inom märkliga kulturprojekt, driver föreningar osv och dom vill väl inte bita den hand som föder dom. Vi hård beskattade arbetande. Medborgare har ingen tid att demonstrera. Vi måste till jobbet. Kvar blir bidragstagare med krama-skyltar.
Moskeer ska inte brännas ner, dom ska bara inte finansieras av staten.
Åjo, det har ni visst det. ni är bara för konforma för att sätta er upp mot samma makt som ger er lön, uppvärmd lya och fiber in till datorn varje månad.

Jag ger inte mkt för godhetskrarkande meeeeediaåsnor som gilalr olika, men medelsvennen har en stor skuld i läget idag tack vare sin låt gå-retarderade slavmentalitet. Ni behöver inte gå med NMR, men en sketen jävla demo borde alla ni peter springare-lajkande cis-män skrapa ihop.
Citera
2017-04-13, 22:37
Medlem
Sam.Boyds avatar
Jag var förbi där för någon dag sedan.
Ett gigantiskt hav av blommor.
Mycket MENA män som stog och pratade hemspråk och fotade blomsterhögen och de stackare som fylde på den. Tyckte det kändes obeagligt och gick vidare mot Hötorget.
Citera
2017-04-13, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Man kanske skulle ta och göra en insats. Skriva ihop en skylt i bästa Lorry-stil med texten "Samlag, 50 kronor." och ställa sig bredvid.
Jo, det tycker jag du skulle göra rätt i.

Tror det var på "nyheterna" i morse vi fick veta hur oerhört mycket kärlek polisen hade fått ta emot från allmänheten.
Polisbilar överhöljda av blommor som kistor efter det sista avskedet, nallar till poliserna, godis.
Jag minns tydligt när jag som barn insåg att i vissa lägen hjälper inte ens polisen.

Och nu är det polisen som ska tröstas, när det egentligen är typ batik-tanterna som söker tröst.
Det åskådliggjordes tydligt.
Först var det en polischef som pratade om hur uppskattad polisen kände sig, jodå, kärlek strömmade mot dom.
Sen närbild på en polis och en tant som stod och kramades på Sergelstorg, eller, hon kramade honom. Han såg mest besvärad ut, men uppenbarligen var han tvungen att stå kvar.
Det är fritt fram att gå dit och krama polis.

Så absolut, polisen behöver avlastning, samlag gör susen.
En gång blev jag tillfrågad av en annan kvinna om hon fick "använda/låna" min man, för hennes fungerade inte som han skulle, pga stress.
Samtalet var längre än så, jag var trögtänkt, inget jag väntade mig från en spik nykter kvinna vid barnens lekplats. I alla andra fall hade jag sagt blankt nej till såna dumheter, men eftersom det var fråga om en polisfamilj så kände jag att kan man hjälpa till med nåt så får man helt enkelt göra det.
Senast redigerad av eva88 2017-04-14 kl. 00:00.
Citera
2017-04-14, 00:14
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Allting går ut på att blunda för verkligheten och för att slippa ta tag i skiten.
Kör kumbaja, en kärleksmanifestation och en tyst minut på det så är det inte längre någon som ifrågasätter nånting.
Islamister och terrorister bara skrattar. Skrämmande hur dumma Svenskar är!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in