2017-04-12, 12:40
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peheis666
Innerstadsgrisarna blev så jävlart till sig i brallan över denna händelse, har sällan sett så glada och lyckliga människor, helt AVSKYVÄRT beteende, ett sektliknande eller kanske ett psykoaktivt tillstånd där dom godhetsknarkar värre än en meth-user som är inne på sin 8:e dag i dimman...

Överallt skall dom ge blommar, kramar och glädje... detta är nog det värsta jag någonsin sett.

När någon dör så ser man till att dra sig undan, man säger inte ett jävla ord. - Nä svenska pissfittor med näsringar ser till att boosta sitt eget varumärke i 210 knyck istället.

Vissa kallar det till och med sin generations woodstock!!!! Nu längtar dom till nästa gång, istället för festivaler och summerburstar så blir detta millenials/skam generationens sätt att revoltera och fira.

Små små monster som borde skjutas av i samband med älgjakten!!!

De har ingen värdighet. De är förvirrade. De irrar omkring som höns.

De klarar inte av en stillsam reflektion och eftertänksam sorg över den vedervärdiga händelsen. Vi pratar om hen-människor. Sköra. Veka. Förvirrade. Oförmögna och lättlurade.

De klarar inte av den fula verkligheten. I stället måste de festa och dansa. Bröla och teatergråta och hyckelkramas. Skicka små hjärtan på sociala medier. Jucka till högljudd hip hop och vifta med fingrarna i luften. Man överdoserar på lyckopiller och gör allt för att slippa se.

Ser man någon eftertänksam svensk som står lite för sig själv och verkar sörja så smyger man upp bakom denne och blåser honom med en fest-tuta i örat. Vi har fest! Inte sura nu! Dansa för fan!

Men sedan?

När nästa terrorattentat inträffar? Och nästa efter det? Och nästa?

Ska vi ha brakfest varje gång vårt eget folk blir mördade av en muslimsk terrorist?

Eller ska vi välja att eventuellt vakna upp någon gång?
Citera
2017-04-12, 13:59
Medlem
kofotskentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mr
Jasså är det sjukt att när hela Innerstan var avstängd och ingen kunde lämna stan så ställde innerstadspersoner upp med käk till alla som befann sig vid affärerna, folk fick erbjudanden om att få sova över om de inte kunde ta sig hem, andra bjöd hem främlingar för att slippa ensamheten.

En kille Arab dessutom tog sin motorcykel från Södertälje och skrev på fejjan att han kunde skjutsa hem folk på motorcykeln dit de skulle.

Folk som åkte Taxi ut ur stan tog med sig fripassagerare för att de skulle kunna ta sig hem.

Det handlar om att ta hand om sina medmänniskor i en kaosartad stund och detta tycker till och med de anhöriga var suveränt eftersom det fanns ett mänskligt nätverk som såg till att folk som fastnat i stan fick vatten, mat och en säng att sova i.

Om samhället skulle kapsejsa så skulle du förståss skita i alla människor runt omkring dej och bomma in dej i din bostad eller?

Nej jag skulle öppna mitt hem för folk som behövde om det blev riktigt jävligt.

Och hur vet vi allt det här? Skrev araben från Södertälje var han befann sig så att folk kunde möta upp? Körde han omkring med folk hela kvällen och skötte han då kommunikationen med alla som ville ha skjuts via Facebook? De som bjöd in folk hem till sig för att sova över, skrev de ut sin adress och bad folk att komma dit?

Hur fungerade hashtaggen #openstockholm?
Twittrade man ut adresser där man kunde få hjälp?

Jag antar att det inte var 10-tals okända personer man bjöd hem till varje lägenhet så hur vet vi allt detta?

Hur vet vi allt detta?
Jo, behovet av att berätta vad man gjort var större än själva gärningen i sig. Ingen tror på allvar att ett beteende som är normalt i sådana här situationer skulle få så stor spridning annars.
Ja, att hjälpa folk som behöver hjälp i en katastrofsituation är normalt. Problemet är bara att för de människor som syns och hörs mest är det inte att hjälpa som är det viktiga.

På samma sätt är det inte merparten av de som var på Plattan som sörjer mest.
Citera
2017-04-12, 19:06
Medlem
Jag har funderat på att framställa en dildo formad som den lastbil terroristen använde sig av, tänkte den kunde rikta sig till de män och kvinnor, främst män, som deltog i denna manifestation.
Vad tror ni om min affärsidé? Känns ju som det borde finnas intresse bland dessa deltagare.
Kanske denna dildo även kunde användas som disciplin på otäcka sverigedemokrater.
Citera
2017-04-12, 22:04
Medlem
237s avatar
Nån som vet hur många poliser i tjänst som var på plats under manifestationen?
Citera
2017-04-12, 23:08
Medlem
Genombrotts avatar
Det känns som en hel del floskler. Det snackas om att försvara exakt samma masspsykos som försatt det svenska folket i denna fara från första början. Noterade också att det fanns ovanligt få beslöjade kvinnor eller bruna män på manifestationen.
Citera
2017-04-12, 23:25
Medlem
A-party-with-martys avatar
Vem är denna rasfrämling (Milad Mohammadi) som håller tal på svenska folkets bekostnad ett stenkast från påkörningarna? En praktiserande muslim? Står visserligen inget om att han är det men nån kanske vet( ändå opassande att muppa sig så där i det sammanhanget).

https://www.youtube.com/watch?v=X4BWIYv9FD0
Senast redigerad av A-party-with-marty 2017-04-12 kl. 23:55.
Citera
2017-04-12, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilpobre
Är det inte allmän vetskap att kriminaliteten är hög i storstäder? Det har alltid varit stökigt i Stockholm. Skillnaden nu är att den grova kriminaliteten gör sig påmind i allt större utsträckning på småorter.

Verkar så med tanke på vad en annan person svarat mig. Trodde det var lugnt överallt förr, som folk alltid brukar referera till. Bott de senaste kanske 13 åren i Stockholm och aldrig känt mig otrygg här förut. Tills för 2 år sedan då.
På 90-talet bodde i bla Borlänge och då var det lugnt, tror jag. Förutom några stökiga ungdomar i högstadiet.
Senast redigerad av Liljor 2017-04-12 kl. 23:54.
Citera
2017-04-13, 01:20
Medlem
Superbra manifestation. En dåre ska inte få ta ifrån oss rätten till våra gator och torg!
Citera
2017-04-13, 01:52
Medlem
Autismpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Superbra manifestation. En dåre ska inte få ta ifrån oss rätten till våra gator och torg!
Jag grattulerar ditt menlösa fån.

Hur går det med gator i Malmö styrda av kriminella blattegäng? Har vi kontrollen när Postnord inte längre delar ut post i Hjulsta för att det är för farligt? När polisen inte vågar röra sig i berikade områden. Oskuldskontroller på sjukhus, listan kan göras hur lång som helst.

Den här manifestationen uppmanar till dumhet och ignorans mot problemen. Fortsätt sticka huvudet i sanden din fega fan!
Citera
2017-04-13, 02:59
Medlem
Signalkabels avatar
Varit off-grid i två veckor, har ikväll gått igenom händelsen och att se Milad Mohammadis tal smärtar mig djupt på många plan förutom det ovärdiga i att se en publik jubla vid vad som borde vara en stillsam stund.

Att Värdegrunden är så skör att staten och staden väljer att inte ge svensken en stund att sörja tillsammans utan istället förnedras av en hatpredikant utan minsta empati eller sympati med det folk vars upplevelse av kollektiv attack han förnekar dem genom att inte ens nämna dem vid namn.

Den svenskaste folksamlingen på länge tvingas i inledningen av sin sorg svära sin kollektiva självmordsed vid offerplatsen, upprepa dödskultens sadistiska mantra om allas lika värde under jublande former till vad som måste upplevts som en random jävla svartskalle döpt efter Mohammed.

Inleds som hiphop-konsert, fortsätter som ett aggressivt påtvingande av applåder för sitt eget ego och avslutas förnedrande med hans egen slogan.

En allt igenom vidrig upplevelse.
Senast redigerad av Signalkabel 2017-04-13 kl. 03:05.
Citera
2017-04-13, 03:22
Medlem
Citat:
Fast arrangören är ju en gnällblatte och kravmaskin i vanliga fall, så detta är ju inget annat än damage control.
Citera
2017-04-13, 04:14
Medlem
Linguass avatar
Citat:

Det har han redan gjort. Han körde över er med en lastbil och resultatet har legat uppe på internet för hela världen att beskåda. Stockholm är numera en muslimstad på samma sätt som London.

1-0 till lastbildföraren (vänsterextremister 0)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in