2017-04-13, 12:17
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Det är ett väldigt bra tips som paras0nic skriver. Jag hade lite det problemet förr med många spelare. Köpte på sig en dyr och bra spelare som man förväntar skall spruta in mål eller påverka spelet direkt! Det blir att man ofta söker honom, letar efter honom och kanske tappar bollen när man försöker sig på lite för svåra pass för att nå honom. Får lite tunnelseende. Kan även bli att man försöker göra det själv med honom, tror att han skall utöva mirakel. Så kanske inte är fallet för dig men talar för egen del. Bättre som paras0nic skriver, köra på som vanligt o spela enkelt.
Tror inte jag söker honom mer än de andra men vad vet jag Han har ändå gjort 2+3 på 4 matcher men mer att han inte känts superbra och missat mycket.

Provade för övrigt Birthday Emenike och Welliton i en hybrid nu.. Emenike var beast men Welliton kändes enbart snabb. Bara testat en match i och för sig
Citera
2017-04-13, 12:53
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Det är ett väldigt bra tips som paras0nic skriver. Jag hade lite det problemet förr med många spelare. Köpte på sig en dyr och bra spelare som man förväntar skall spruta in mål eller påverka spelet direkt! Det blir att man ofta söker honom, letar efter honom och kanske tappar bollen när man försöker sig på lite för svåra pass för att nå honom. Får lite tunnelseende. Kan även bli att man försöker göra det själv med honom, tror att han skall utöva mirakel. Så kanske inte är fallet för dig men talar för egen del. Bättre som paras0nic skriver, köra på som vanligt o spela enkelt.

Den enda jag sökt som fan och levererat direkt är 88 Mertens. Har hans 89a nu men känner ingen skillnad.
Citera
2017-04-13, 13:58
Medlem
Herculandes avatar
Fan vad jag hade velat vinna Aubameyang (89) eller Ronaldo (97) ikväll vid monthly rewards!

Har vanliga Aubameyangs guldkort och han har gjort 100 mål och 44 assist på 120 matcher!!
Citera
2017-04-13, 15:34
Medlem
NilssooonSs avatar
Bara spelat WL i mars. Ni som tidigare spelat och fått guld-rewards i monthly, hur har utdelningen varit? Nån högrated eller bara de lägre IF?

Känns sådär hoppfullt då det inte är jättemånga jag vill ha från mars månads TOTW. Knappt någon utöver de på förstasidan (http://www.futhead.com/champions/rewards/?month=3-2017).

De jag har som jag i så fall kan byta ut och sälja är Piszcek, Can, Banega, Firmino, Burki, Thiago, Casemiro, Pastore, Gomez, Immobile, Keita, Villa och sen en del lägre In Forms.
Citera
2017-04-13, 16:01
Bannlyst
Inne i ett jäkla fint flyt nu. Drog Villas birthday-card i ett pack med två sällsynta spelare förra veckan och igår drog jag SIF (?) Son i ett TOTW-pack. Drygt 700k in bara där alltså.

Må hända att någon dumförklarar mig nu, men är det någon som fått sin reward för FUT Birthday än? På hemsidan stod det ju att de skulle komma innan 14e, så ville försäkra mig om att jag inte blivit hustlad på ett 125k-pack bara.
Citera
2017-04-13, 16:13
Medlem
Kommer kanske ikväll vid 20 tillsammans med alla de andra packsen?
Citera
2017-04-13, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mujki
Kommer kanske ikväll vid 20 tillsammans med alla de andra packsen?

Monthly Rewards eller? Det låter ju rimligt.
Citera
2017-04-13, 16:52
Medlem
Tänkte mest på fut birthday, allt kommer kanske 20 ikväll? Fut birthday , wl och monthly. Vore kul om det vore så! Skriv gärna om ni skulle få något speciellt ikväll, jag har fått cavani 90 som bäst i monthly. Fick 84-83-81 sist. Värdelöst

Citat:
Ursprungligen postat av DonVanberg
Monthly Rewards eller? Det låter ju rimligt.
Citera
2017-04-13, 17:22
Medlem
Min första monthly ikväll, tror jag kom upp i ett brons TOTW-pack om jag har kollat rätt. Inte så insatt i WL. Inte mycket att hurra för!

För en gångs skull så skulle jag kanske hinna lira fler matcher detta WL men sabbar mina chanser att kvalificera mig. Först åker jag ur div 1. Missade precis uppflyttning i div 2. Testade kvalet nyss och åkte som vanligt ut i finalen... åker alltid ut där. Mötte nu en med massa bra rewardskort o han utklassade mig. Hinner kanske med ett sista försök ikväll, förhoppningsvis många rötägg då de flesta redan kvalat in Borde väl bli lättare att kvala ju närmare WL man kommer?
Senast redigerad av grahnen 2017-04-13 kl. 17:34.
Citera
2017-04-13, 17:54
Medlem
bästa anfallaren i BPL? NIF pratar vi om nu
Citera
2017-04-13, 17:56
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Min första monthly ikväll, tror jag kom upp i ett brons TOTW-pack om jag har kollat rätt. Inte så insatt i WL. Inte mycket att hurra för!

För en gångs skull så skulle jag kanske hinna lira fler matcher detta WL men sabbar mina chanser att kvalificera mig. Först åker jag ur div 1. Missade precis uppflyttning i div 2. Testade kvalet nyss och åkte som vanligt ut i finalen... åker alltid ut där. Mötte nu en med massa bra rewardskort o han utklassade mig. Hinner kanske med ett sista försök ikväll, förhoppningsvis många rötägg då de flesta redan kvalat in Borde väl bli lättare att kvala ju närmare WL man kommer?
I sista minuten bör man ju möta sista-minuten-folk som inte lyckats tidigare. Eller haft tid iofs.
Citera
2017-04-13, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
bästa anfallaren i BPL? NIF pratar vi om nu

Musa😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto