Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Haha nej wiki är totalt nonsens och vilken clown som helst kan skriva där helt utan några som helst källor så du får nog ta ditt eget råd och faktiskt lära dig det där med källkritik och du försökte ju förneka Clintons 29 besök på pedo island, var ju därför du svarade mig men antar att det är pinsamt att stå där som den lögnare som du är och det är därför du nu raljerar över saker som inte nämnts innan av mig och att andra varit där gör deras 29 besök på pedi island mindre allvarligt eftersom? 2 fel blir 1 rätt? Logik saknar du helt.
Cathy är fortfarande mer trovärdig än dig och Clintons och det får du bara ta till dig.
Hörrudu, din mupp! Jag bad dig faktiskt att peka ut det ställe där jag skulle ha förnekat Clintons besök på någon av Epsteins ägor. Det har jag aldrig gjort.
Förresten var det 26 besök som Bill Clinton gjorde på "Lolita Express", ett flygplan och inte på någon ö. Flygloggar visade att den forne presidenten åkte till Brunei, Norge, Ryssland, Singapore, Hong Kong, Japan, Azorerna, Afrika, Belgien, Kina, New York och Belgien – samtliga gånger på Epsteins jetplan. Enligt U.S. Secret Service finns inga uppgifter om att agenter någonsin varit på ön St. Thomas ("Pedo Island") tillsammans med Clinton.
Fast nu var det inte Bill Clinton och hans nära bekantskap med Epstein som jag diskuterade utan Hillary Clintons påstådda inblandning i en pedofilring.
Jag tror du har missförstått det hela och inbillat dig att Bill och Hill är en och samma person. Båda två kanske är utomjordiska reptiler med den kameleontiska förmågan att byta skepnad med varandra när det passar. Det var Bill som medverkade i pedofilringar. Eller var det Hill? Snurrigt värre.
Om man ska bedriva en akademisk forskning på djupet använder man sig naturligtvis av mer kvalificerade källor än Wikipedia. Men man kan använda det som en utgångspunkt där man kan använda källreferenser som brukar finnas listade längst ner på en Wikipedia-sida.
Förvisso är Wikipedia inte en tillförlitlig källa för akademisk forskning, men det betyder inte att det är fel att använda denna typ av grundläggande referensmaterial i försöken att bekanta sig med ett ämne.
http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/wikipedia-som-s%C3%A4ker-k%C3%A4lla-1.1235545
Om du verkligen tror att George Bush d.ä. transformerades till en rymdödla i ett hologram mitt framför ögonen på Cathy O'Brien enligt vad hon påstått i sina skrönor, sök psykiatrisk vård. Det finns utmärkta mediciner mot vanföreställningar, hallucinationer och paranoia.
Nämn några källor som du anser vara både trovärdiga och pålitliga. T ex nyhetssajter som förmedlar oförvanskade, äkta och sakliga fakta. Jag väntar med stor spänning.