2017-04-13, 01:18
Medlem
christopherris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidote@Home
Fast nej, det där är väl klart och tydligt en kvinna ändå? Kolla in spirorna, jeansen, det blonda axellånga håret och gångstilen. Om vi nu snackar samma person vill säga. Och menar du någon annan så vete fan vem, har kollat filmen tills ögonen blöder nu.

Jag med,, men nää, jag ser en man, typ 40 år,smal och typ 180. Fan ser precis ut som om vakten säger nåt till honom,erbjuder sig hans jacka till, han stannar till nån hundradel sen skyndar han sig vidare.
Han har nån längre sorts jacka, ljusare under och mörka brallor. Det står en snubbe ivägen på filmen precis innan så jag får ingen klarhet i vartifrån han kommer dock. (Trots typ 30 uppspelningar)

Ni kan inte kolla på samma person
Citera
2017-04-13, 01:23
Medlem
christopherris avatar
Citat:
Fast nej, det där är väl klart och tydligt en kvinna ändå? Kolla in spirorna, jeansen, det blonda axellånga håret och gångstilen. Om vi nu snackar samma person vill säga. Och menar du någon annan så vete fan vem, har kollat filmen tills ögonen blöder nu.

Vi tittar nog inte på samma person asså, jag lade upp en ny bild: http://www.bilddump.se/bilder/20170413012241-83.250.85.22.jpg
Citera
2017-04-13, 01:25
Medlem
Antidote@Homes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christopherri
Jag med,, men nää, jag ser en man, typ 40 år,smal och typ 180. Fan ser precis ut som om vakten säger nåt till honom,erbjuder sig hans jacka till, han stannar till nån hundradel sen skyndar han sig vidare.
Han har nån längre sorts jacka, ljusare under och mörka brallor. Det står en snubbe ivägen på filmen precis innan så jag får ingen klarhet i vartifrån han kommer dock. (Trots typ 30 uppspelningar)

Ni kan inte kolla på samma person

WTF? Kan vi se så olika eller ser du de facto någon annan? Snackar vi den här (se bilddump)? Alltså till vänster om väktaren. Såna ben ser man sällan på vuxna män. Ganska väldressad och ljus överlag dessutom om jag jämför med Uzbeken på andra bilder.

http://www.bilddump.se/bilder/20170413012135-83.248.31.169.png
Senast redigerad av Antidote@Home 2017-04-13 kl. 01:28.
Citera
2017-04-13, 01:26
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
IS har uttryckligen givit instruktioner att detta är vad islamister bör göra i väst. Ensamvargar är IS livsluft. Om de knarkar och torkar sig i arslet med koranen skiter IS i så länge de dödar västerlänningar. Inget av detta frikänner islam eller framförallt islamismen eller IS och deras ideologi från ansvar för dådet.
Visst, så IS har sagt att alla muslimer bör utföra dåd i väst och om det sedan utförs dåd så är det IS som gjort det utifall GM uppger att det var i IS namn det skedde. Vad är syftet? Vad uppger IS själva är syftet? Att dom bara vill det för sakens skull tror jag ej.

Om Akilov har att välja mellan att vara en misslyckad personlighetsstörd individ som det till slut kokade över för eller en terrorist med ett religiöst uppdrag, en man som får hela världen att spärra upp ögonen så väljer han så klart det senare. Skulle jag skjuta ihjäl några människor på gatan för att jag är störd, misslyckad och trött på allt och jag sen fick valet att istället få bli en terrorist i Baader-Meinhof-ligan och att hela världspressen skriver om mig så skulle jag nog välja det.

Självklart vill man vara en terrorist i ett stort global sammanhang om alternativet är att bara vara en som utfört ett vansinnesdåd utan mening.

Att 39-åringen skulle ha offrat sig för ett liv i fängelse därför att han brinner för kalifatet eller sharia eller Al-Qaida eller vad det nu är tror jag icke på. Han tänker på sig själv. Det här gjorde han för att han hatar allt och alla och för att hans liv ändå är en jävla pina. Han kunde inte bry sig mindre om att få igenom något politiskt med detta.
Citera
2017-04-13, 01:28
Medlem
christopherris avatar
Citat:
WTF? Kan vi se så olika eller ser du de facto någon annan? Snackar vi den här (se bilddump)? Alltså till vänster om väktaren. Såna ben ser man sällan på vuxna män. Ganska väldresserad och ljus överlag dessutom om jag jämför med Uzbeken på andra bilder.

http://www.bilddump.se/bilder/20170413012135-83.248.31.169.png

SHIT! Hur fan fick du fram så bra upplösning från den filmen??

Jag lägger mig under mig kudde och skäms. Nu!
Citera
2017-04-13, 01:29
Medlem
Citat:
Vi tittar nog inte på samma person asså, jag lade upp en ny bild: http://www.bilddump.se/bilder/20170413012241-83.250.85.22.jpg

Det ser ut som hon kommer och hämtar vakten som delar ut västar.
Citera
2017-04-13, 01:30
Medlem
Antidote@Homes avatar
Citat:

Haha, MacBook Pro is the shit!
Det är lugnt, inget att skämmas över. Jag förstår definitivt att det var svårt att se på den upplösningen.
Citera
2017-04-13, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramss
Försvarar tjejen: Om man ofta rör sig inne i stan reagerar man inte så mycket mer på smällar och stök än: oj vad händer här? Hon kunde inte rimligtvis ha hunnit få sig någon uppfattning om vad som hände

Och ja Stockholms citykärna är ett jävla skithål numera. Undviker den i möjligaste mån. Det är så sorgligt att man bara vill gråta egentligen. Vårt vackra land, vårt vackra folk. Och så den här skiten
Hm, nu borde de väl inse att nåt allvarligt hänt när en lastbil står parkerad i Åhléns, men ok tonåringar kan vara jävligt blåsta och ytliga.

Jo Stockholm city är ett rövhål, särskilt under tider när vanligt folk jobbar. Riktigt mycket vidrigt folk just kring plattan och Åhléns. Sverige är helt klart förändrat.
Citera
2017-04-13, 01:37
Medlem
Juristakutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Gäller anmälan att han blivit påkörd håller jag med om att 112 är korrekt
Men att anmäla bilen stulen / rånad är det 11414

Och ursprungsinlägger gäller varför inte lastbilen rapporterades stulen till 112

Ja hur svårt kan det vara. Fullt med idioter som ringer 112

Du med eller?

OT: Om det är någon som är en idiot, så är det väl du!

Om du blir bestulen på din lastbil, försöker stoppa den, men blir påkörd av kaparen.
DÅ RINGER MAN 112!
Allt annat som 114 14 är helt uteslutet!
Inse att du har SNORFEL!
Citera
2017-04-13, 01:38
Medlem
Citat:

Citat:
Haha, MacBook Pro is the shit!
Det är lugnt, inget att skämmas över. Jag förstår definitivt att det var svårt att se på den upplösningen.

Det är bara att välja kugghjulet och 720p?
Kvinnan som dras fram från under lastbilen är väl samma som på denna bild? https://www.gangrapesweden.com/stockholm/swedishmigration15.jpg
Senast redigerad av Mploko 2017-04-13 kl. 01:52.
Citera
2017-04-13, 01:39
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Visst, så IS har sagt att alla muslimer bör utföra dåd i väst och om det sedan utförs dåd så är det IS som gjort det utifall GM uppger att det var i IS namn det skedde. Vad är syftet? Vad uppger IS själva är syftet? Att dom bara vill det för sakens skull tror jag ej.

Om Akilov har att välja mellan att vara en misslyckad personlighetsstörd individ som det till slut kokade över för eller en terrorist med ett religiöst uppdrag, en man som får hela världen att spärra upp ögonen så väljer han så klart det senare. Skulle jag skjuta ihjäl några människor på gatan för att jag är störd, misslyckad och trött på allt och jag sen fick valet att istället få bli en terrorist i Baader-Meinhof-ligan och att hela världspressen skriver om mig så skulle jag nog välja det.

Självklart vill man vara en terrorist i ett stort global sammanhang om alternativet är att bara vara en som utfört ett vansinnesdåd utan mening.

Att 39-åringen skulle ha offrat sig för ett liv i fängelse därför att han brinner för kalifatet eller sharia eller Al-Qaida eller vad det nu är tror jag icke på. Han tänker på sig själv. Det här gjorde han för att han hatar allt och alla och för att hans liv ändå är en jävla pina. Han kunde inte bry sig mindre om att få igenom något politiskt med detta.

Och väskan med sprängmedel? Tänk lite är du snäll. Om det nu är ett sådant lätt och självklart val att vilja låtsas vara terrorist, då borde vi väl se mer av den varan? Men ikke då, det har vi minsann inte sett så många exempel av. Blir väl dig härnäst vi ser i rutan då, eftersom du själv hade valt att låtsas vara terrorist som du sa. Med ditt tänk så skulle det innebära att alla "riktiga" terrorister är glada då? Det kan inte vara så att även en terrorist hatar allt och alla, och hans liv är en pina? Vad ska man säga, inte fan är du någon expert på området åtminstone.
Citera
2017-04-13, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Många filmar en sån här grej. En lastbil som kraschat in i Åhléns är ett klockrent filmtillfälle. Inte minst efter att det börjat brinna.
Jo det är det sämsta med alla smartphones, folk beter sig som dumma får som ska filma allt. Konserter, fotbollsmatcher, trafikolyckor och terrordåd med lemlästade människor, allt ska filmas. Folk skiter i om det är olämpligt eller oetiskt eller om någon ber dem sluta. Jag älskar väktaren/ordningsvakten i filmen som lackade ur och skrek "sluta filma, backa undan för helvete!".
Senast redigerad av fille277 2017-04-13 kl. 01:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in