2017-04-12, 18:02
Medlem
Lars1989s avatar
Haha alltså vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag gjorde Bundesliga-SBC igår och det bästa kortet jag får på dessa 18 paket är Fährmann. Detta är ett stort jävla skämt.
Citera
2017-04-12, 18:23
Medlem
Skulle precis logga in och spela lite FUT. Precis innan jag går in i en match kommer meddelandet "Din spelarprofil har inte rätt tillstånd för att komma åt denna funktion". Vad fan är detta??
Citera
2017-04-12, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Personligen märker jag ingen skillnad om en eller två spelare har 8 i kemi så länge laget har 100 i kemi. Försöker dock alltid spela med alla spelare på full kemi och spelar för det mesta så. På denna länk kan du jämföra hans stats med 8 i kemi respektive 10 i kemi:
http://www.futhead.com/compare/c1i8t100p5788y17c1i10t10p5788y17/

Okej tack så mycket ska ta och kolla på det där
Citera
2017-04-12, 19:29
Medlem
Hmm... sålde av Cavani 90 för 220k i förmiddags. Varit nere på 200k men vänt upp och tillbaka på 220k. Går det nedåt igen tro? Kommer nog inte ha råd med hans 91-kort på ett tag, får se hur mycket det dalar...

Samma med IF Marcos Alonso. Lade ut för 69k förut när TOTW släpptes, fanns många ute för runt 60k då. Kollade aldrig priserna nu sista och den såldes nyss. Han ligger runt 72k nu igen.

Vet inte om jag skall köpa tillbaka dem nu eller avvakta och se hur priserna på deras nya IF's landar.

Citat:
Ursprungligen postat av Lars1989
Haha alltså vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag gjorde Bundesliga-SBC igår och det bästa kortet jag får på dessa 18 paket är Fährmann. Detta är ett stort jävla skämt.

Know that feeling. Gjorde La Liga SBC:n igår och av alla paket där fick jag väl Draxler för 3-4k som bäst. Men men ska inte klaga, haft lite tur tidigare emellanåt. Ingen riktig jackpot men några fina kort ändå. Skall snart öppna korten från veckans MM. Finns en del fina kort i veckan TOTW som man skulle vilja lägga vantarna på!
Citera
2017-04-12, 20:18
Medlem
Tja! Sjukt sen på FUT-bollen iår men började lira FUT seriöst för några veckor sedan. Har gått som tåget hittills! Tagit titeln i alla serier och ska nu börja i div 3, men känner att lagen verkligen börjar bli starka och att det blir mer och mer avgörande i endel matcher. Dels skulle jag vilja ha tips på uppgraderingar på mina startelvor nedan, sitter på 30k just nu. Men skulle även vilja ha tips på hur man kan tjäna pengar på försäljningar etc. Borde man spela weekend league eller är man helt uträknad där?

Lag 1:
http://www.futhead.com/17/squads/5735501/

Lag 2:
http://www.futhead.com/17/squads/5735576/

Funderat på följande.
Saponara ut, Pjanic/Banega in
Melo ut,
Hysaj ut,
Viviano ut, Buffon in
Eder ut, Bacca in

Ytterst tacksam om ni vill hjälpa en novis i FUT-världen
Citera
2017-04-12, 21:20
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antonhbk
Tja! Sjukt sen på FUT-bollen iår men började lira FUT seriöst för några veckor sedan. Har gått som tåget hittills! Tagit titeln i alla serier och ska nu börja i div 3, men känner att lagen verkligen börjar bli starka och att det blir mer och mer avgörande i endel matcher. Dels skulle jag vilja ha tips på uppgraderingar på mina startelvor nedan, sitter på 30k just nu. Men skulle även vilja ha tips på hur man kan tjäna pengar på försäljningar etc. Borde man spela weekend league eller är man helt uträknad där?

Lag 1:
http://www.futhead.com/17/squads/5735501/

Lag 2:
http://www.futhead.com/17/squads/5735576/

Funderat på följande.
Saponara ut, Pjanic/Banega in
Melo ut,
Hysaj ut,
Viviano ut, Buffon in
Eder ut, Bacca in

Ytterst tacksam om ni vill hjälpa en novis i FUT-världen
Helt klart WL. Når du Guld 3 är det 30k coins, 2 mega pack och 1 rare players pack. Utöver paketen är det alltså två division 1-titlar i princip. Låt säga att du kniper tre till vinster och hamnar i guld 2 så plockar du hem 45k = tre division 1-titlar. Jag tycker det är värt redan när du når guld 3.
Citera
2017-04-12, 21:40
Medlem
Bastukjells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daniel.95
Skulle precis logga in och spela lite FUT. Precis innan jag går in i en match kommer meddelandet "Din spelarprofil har inte rätt tillstånd för att komma åt denna funktion". Vad fan är detta??

Säker på att du har betalat Xbox live medlemskap?

BTW, när fan får man sin reward för Futbirthday SBC?
Citera
2017-04-12, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Helt klart WL. Når du Guld 3 är det 30k coins, 2 mega pack och 1 rare players pack. Utöver paketen är det alltså två division 1-titlar i princip. Låt säga att du kniper tre till vinster och hamnar i guld 2 så plockar du hem 45k = tre division 1-titlar. Jag tycker det är värt redan när du når guld 3.

Ah, fyfasen. Låter riktigt saftigt! Kul med paket också, i vanliga divisioner lirar man ju bara om mynt. Hänger inte helt med på vad dem olika nivåerna innebär men får la googla lite på det. Tack för tipset. Hur är nivån i WL, har man någon chans att nå dessa nivåer även som en vanlig lirare eller vad man ska säga Var ligger nivån om man jämför med vanliga divisioner?
Citera
2017-04-12, 22:28
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antonhbk
Ah, fyfasen. Låter riktigt saftigt! Kul med paket också, i vanliga divisioner lirar man ju bara om mynt. Hänger inte helt med på vad dem olika nivåerna innebär men får la googla lite på det. Tack för tipset. Hur är nivån i WL, har man någon chans att nå dessa nivåer även som en vanlig lirare eller vad man ska säga Var ligger nivån om man jämför med vanliga divisioner?

Vad anser du är en vanlig lirare undrar jag? Lirade lite fut i höstas och tog upp det i januari igen, pendlar nu mellan div 1-3. Har utan problem nått guldnivån på wl varje helg jag spelat den förutom en då jag nådde 14 segrar men va iväg en hel del den helgen o hade över typ 15 matcher (av 40) som jag inte spelade. Och jag anser mig vara en vanlig lirare
Citera
2017-04-12, 22:51
Medlem
C8H11Ns avatar
Mbappe Lottin 2 mål för Monaco ikväll. Har hans silver-if som är 74, är det möjligt med en ev. SIF nästa TotW som fortf. är silver? Hans nuvarande If silver har ju redan stats bättre än många guldkort.

Vore nice till mitt silverlag
Citera
2017-04-12, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C8H11N
Mbappe Lottin 2 mål för Monaco ikväll. Har hans silver-if som är 74, är det möjligt med en ev. SIF nästa TotW som fortf. är silver? Hans nuvarande If silver har ju redan stats bättre än många guldkort.

Vore nice till mitt silverlag

nix för han har ett SIF guldkort redan..dessutom räknas inte CL till TOTW, däremot kan han få ett MOTM kort..som kommer bli guld isf
Citera
2017-04-12, 22:58
Medlem
C8H11Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
nix för han har ett SIF guldkort redan..dessutom räknas inte CL till TOTW, däremot kan han få ett MOTM kort..som kommer bli guld isf

Tack - Där ser man, jag har ju noll koll på detta. :-D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in