Citat:
* Bygg muren
* Krossa IS (med eller utan Putin's hjälp)
* Stoppa muslimer att ta sig in i USA
Då är jag nöjd med Trump.
* Tvinga Natoländer att betala natoavgiften
* Tvinga Nordkorea att lägga ned sina kärnvapen
* Gå ut ur alla avtal så som NAFTA och TTP
* Straffa kriminella hårt
* Bygg upp kärnfamiljen
Plus i kanten
* Krossa IS (med eller utan Putin's hjälp)
* Stoppa muslimer att ta sig in i USA
Då är jag nöjd med Trump.
* Tvinga Natoländer att betala natoavgiften
* Tvinga Nordkorea att lägga ned sina kärnvapen
* Gå ut ur alla avtal så som NAFTA och TTP
* Straffa kriminella hårt
* Bygg upp kärnfamiljen
Plus i kanten

1. Muren har redan blivit ersatt av övervakningssystem.
2.Daesh lär inte bli stoppad av Trump, speciellt inte om han fortsätter att fokusera på Assad och Nordkorea.
3. Det har aldrig varit prat om att egentligen stoppa muslimer, visst man har sagt muslim ban men de länder som man har velat stoppa är inte de länder som terroristerna har haft sina rötter.
4. Lär dig om Nato innan du fjantar runt om det.
5. Nordkorea kommer int att lyssna oavsett vad man måste få Kina att anfalla Nordkorea samt tvinga Ryssland att övergå Nordkorea innan man kan göra något åt den situationen.
6. Är du för att USA ska gå total isoleringsekonmiskt eller vill du att de ska omförhandla dåliga avtal för att gå ur exakt alla avtal är ren och skär idioti, speciellt när Dollarn inte är den enda värdsvalutan.
7. Du menar hårdare än vad man redan gör, vill du att USA ska införa "Judges" som i Judge Dread där polisen får döma och avrätta kriminella på plats?
8. Kärnfilmiljen är en modern uppfinning av det tvåkönande systemet, det bästa skulle vara om vi gick tillbaka till det enkönande systemet om man vill se stabila hem men jag vet att du är på tok för obildad för att ens kunna förstå detta.