2017-04-07, 03:23
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aethelred
Går Arnstad numera i blåställ? Jag såg en knegare i färd med något kroppsarbete nere i Östermalmstorgs t-banestation som var skrämmande lik denne vår tids Heinz Guderian. Om jag fick gissa hade jag skattat att det med mellan 30 och 40 procents sannolikhet faktiskt var Arnstad jag såg.

Sluta kränk Heinz Guderian som var en tänkande människa, med att jämföra honom med den instinktsagerande reptilen Arnstad.
Citera
2017-04-07, 12:13
Medlem
Floragatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aethelred
Går Arnstad numera i blåställ? Jag såg en knegare i färd med något kroppsarbete nere i Östermalmstorgs t-banestation som var skrämmande lik denne vår tids Heinz Guderian. Om jag fick gissa hade jag skattat att det med mellan 30 och 40 procents sannolikhet faktiskt var Arnstad jag såg.
Vore kul om Arnstad körde en sån där städmaskin på perrongen, från förment stridsvagnsbefäl till städmaskinsförare i den dystra verkligheten.
Citera
2017-04-07, 15:50
Medlem
UT64s avatar
Stackars pansargeneralen idag! Kaos i Stockholm, och det mesta pekar på islamister.

Kan pansargeneralen spinna det här till SDs nackdel? Säkert. Det är Åkessons
tangentbordskrigare som arrangerat en false flag operation som skall se ut som
ett terrordåd!
Citera
2017-04-07, 17:21
Medlem
Han kommer troligtvis förklara det med att gärningsmannen gjorde det i ren desperation efter veckans hetsjakt på troende muslimer.
Citera
2017-04-11, 18:42
Medlem
Seriöst var fan är SD´s bästa valarbetare? Saknar honom i debatterna.
Citera
2017-04-11, 19:12
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojge
Seriöst var fan är SD´s bästa valarbetare? Saknar honom i debatterna.
Tyvärr har MSM insett hur bra han är för SD så nu blir han inte framsläppt i debatten längre, bortsett från mer interna pepp-framträdanden för den egna sidan då kanske
Citera
2017-04-11, 19:16
Medlem
Drullknulls avatar
Är det sant att Arnstad är en välhängd herre? Det skulle i så fall förklara betahannarnas bitterhet.
Observationer från omklädningsrum och nakenbad motas tacksamt.
Citera
2017-04-11, 19:21
Medlem
DDRTVs avatar
Alla stora tidningar och statlig propaganda tv ala SVT och radio DDR har bjudit in denna personen. Om jag möter en socialdemokrat eller moderat frågar jag dom varför dom hyllat Arnstad. Han var alltid inbjuden av kommunist Tv ....

Nu försöker de säga att de att de inte bjudit in honom...kappvändare gillar vi inte.
Senast redigerad av DDRTV 2017-04-11 kl. 19:24.
Citera
2017-04-11, 19:42
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DDRTV
Alla stora tidningar och statlig propaganda tv ala SVT och radio DDR har bjudit in denna personen. Om jag möter en socialdemokrat eller moderat frågar jag dom varför dom hyllat Arnstad. Han var alltid inbjuden av kommunist Tv ....

Nu försöker de säga att de att de inte bjudit in honom...kappvändare gillar vi inte.

Det kanske har tagits upp tidigare i tråden men jag måste ha missat det. Vad har du för källor på att de påstår att de inte har bjudit in honom?
Citera
2017-04-12, 11:48
Medlem
LuluBrooksies avatar
Har galningen yttrat något om terrordådet i Stockholm? Jag är blockad av hans twitter. Lol.
Citera
2017-04-12, 12:15
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Har galningen yttrat något om terrordådet i Stockholm? Jag är blockad av hans twitter. Lol.

Henrik Arnstad‏ @arnstad · 7 apr.
Fordon kör på Drottninggatan: ”Bil kör på folk” | Aftonbladet

Oavsett vem, varför eller hur: Vår vidriga samtid!

Påminnelse: Vi vet ännu inte om det var ett vansinnesdåd eller ett terrordåd i Stockholm idag. Motiv fortfarande okänt.

Den gripna har visat sympatier med IS;

Henrik Arnstad‏ @arnstad · 8 apr.
Sverigedemokraten och IS-anhängaren. Fyra döda i bägge dåden. Trollhättan och Stockholm. Samma ondska. Motkraften stavas demokrati.

Salafi-jihadisterna och terrorismen. Hur kan vi förstå detta? Jag förklarar utifrån en bra bok. Läs här;

Idag arrangeras historisk långbågedag på museet Gamla Uppsala. Föredrag, uppvisning och prova-på-skytte! Välkommen!

Henrik Arnstad‏ @arnstad · 9 apr.
För alla de svenskar som ständigt riskerar att bli terrormördade på grund av sin hudfärg är oron ingen "ny erfarenhet".

Fantastiskt i Gamla Uppsala när kulturhistoriska bågskytteföreningen @SagittariiH höll föredrag och uppvisningssköt;

Jag föreläste i Gamla Uppsala, om bågskytte, historia och genus. Det uppskattades även av de mer maskulina delarna av publiken! Fullsatt!

Henrik Arnstad Retweetade
Ali Esbati‏ @aliesbati · 9 apr.
Nynazister hotar Byggnads: ”Vill skrämma oss till tystnad” | ETC

Henrik Arnstad‏ @arnstad · 10 apr.
Henrik Arnstad Retweetade Haaretz.com
Antisemitismen söker sig framåt i Europa.

Henrik Arnstad‏ @arnstad · 5 timför 5 timmar sedan
Undvik begreppet "islamism" ang terrorrörelser. Islamism är en mycket bredare ideologi som innefattar demokratiska o liberala inriktningar.

O.S.V mycket retweetande om nazims/rasism och SD. Han har tydligen uppdaterat sitt CV också. Känslan jag får är att Arnstad är en smula besviken att det var en Muslim som utförde terrordådet.
Citera
2017-04-12, 12:48
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
O.S.V mycket retweetande om nazims/rasism och SD. Han har tydligen uppdaterat sitt CV också. Känslan jag får är att Arnstad är en smula besviken att det var en Muslim som utförde terrordådet.
hahaha herregud vilken komplett galning!
"terrormördade pga deras hudfärg" WHEN? WHERE?
Och att mixa ihop Trollhättan med lastbilsterroristen, fy fan vad äckligt, lika äckligt och vämjeligt som en stor hög bajs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in