Citat:
Ursprungligen postat av
grahnen
Bundesliga och EFL Championship ute nu! 92 ratad Lewandowski och 84-ratad McCormack. Fan hade inte köpt tillbaka lite av de Bundesliga-spelarna jag sålde under FUT Birthday. Räknade inte med att den skulle komma idag. Jaja... skall inte göra den SBC:n men hade gärna gjort lite vinst
Håller för övrigt på med La Liga SBC:n. Bara Real och Barca kvar... funderar på om det är värt att använda min untradeable IF Kroos som bara ligger o skräpar i klubben, eller om man kan tänkas behöva den till någon SBC längre fram?
Där bröt EA mönstret och drog till med första andraligan. Ingen vill väl ha McCormack men tänker mig att silverpaketen kan innebära sköna coins, kan man få spelare hyggligt billigt så kan det vara en plusaffär.
Om det var ngn andraliga de skulle köra på var det såklart Championship, men ändå lite irriterande då det är en av få ligor man inte har på hand. Har rätt många kort från tidigare, men inte 16 spelare per lag som jag brukar ha.
Har faktiskt löst många sbcer på sistone med spelare från andraligor. "De används ju ändå aldrig till ngt" var tanken, sen har jag förbrukat dem. Särskilt serie B och Ligue 2 har gått åt dock.
Jävligt tveksam alltså. Har alla kort för Bundesliga, har nog inga planer på att använda Lewa... ändå jävligt sugen att bara lösa den utan krusiduller. Packs är roligt, och kanske får man användning för Lewa i någon hybrid.