2017-04-11, 15:46
Medlem
123margarinpakets avatar
Tjena, jag har inte lirat så länge och har precis gått upp i division 3, har dessa 2 lag atm. Men med tiden som går så kommer jag behöva bättre, så undrar om ni flashbackare har lite tips? vilka ska jag uppgradera eller byta bort osv? har inte så mycket coins, men det samlar jag på mig med tiden. Tack!

squad 1: https://www.futbin.com/17/squad/3034445

squad 2: https://www.futbin.com/17/squad/3034528
Senast redigerad av 123margarinpaket 2017-04-11 kl. 15:49.
Citera
2017-04-11, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123margarinpaket
Tjena, jag har inte lirat så länge och har precis gått upp i division 3, har dessa 2 lag atm. Men med tiden som går så kommer jag behöva bättre, så undrar om ni flashbackare har lite tips? vilka ska jag uppgradera eller byta bort osv? har inte så mycket coins, men det samlar jag på mig med tiden. Tack!

du glömde lagen
Citera
2017-04-11, 15:49
Medlem
123margarinpakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
du glömde lagen
hehe, sådär, tack!
Citera
2017-04-11, 16:01
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:

Van vid att spela med en budget, här är mina tips:

BPL:

Feghouli -> Mane
Reid -> Matip el Mustafi
Musuaku -> Rose

Hade nog fimpat hela mittfältet med. Rooney för seg, Pereyra måste det finnas bättre budgetlirare än, Can sådär. Har tyvärr inga bra tips på budgetlirare. Eriksen och Kante kanske?

LaLiga/BPP har jag ingen direkt input. Martial och Kante är kvalitet, Williams och Begovic bra budgetlirare. Övriga har jag inte testat.
Citera
2017-04-11, 16:28
Medlem
Citat:

https://www.futbin.com/17/squad/3035437 hade gjort så med LAG 1 utan att det blir jättedyrt..
Citera
2017-04-11, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
hahahhaha fyfan..där hade nog mitt PS4 flugit ut genom fönstret..sanslöst vilket trasigt spel...

Blev mest uppgiven faktiskt. Räddade den iallafall så var väl tur det
Citera
2017-04-11, 17:53
Medlem
Blir så jävla irriterad. Blir alltid utslagen i finalen när jag ska kvalificera till weekend leauge, vad är det för folk som kör det? Själv är jag Div. 4, känns som jag möter 1-2 hela tiden..
Någon som vet? Eller så är det bara jag som är kass.
Citera
2017-04-11, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenKnug
Blir så jävla irriterad. Blir alltid utslagen i finalen när jag ska kvalificera till weekend leauge, vad är det för folk som kör det? Själv är jag Div. 4, känns som jag möter 1-2 hela tiden..
Någon som vet? Eller så är det bara jag som är kass.

e nog väldigt random..förra veckan rann jag rakt igenom WL kvalet med målskillnad på 14-1..
denna veckan rök jag i finalen mot ett superlag i förlängning..
Gjorde inga fler försök då jag insåg att jag inte har tid o spela under helgen iaf..
Citera
2017-04-11, 19:08
Medlem
Bundesliga och EFL Championship ute nu! 92-ratad Lewandowski och 84-ratad McCormack. Fan hade inte köpt tillbaka lite av de Bundesliga-spelarna jag sålde under FUT Birthday. Räknade inte med att den skulle komma idag. Jaja... skall inte göra den SBC:n men hade gärna gjort lite vinst

Bayern kräver 84-ratat lag och Dortmund 83. Enda lagen 80+.

Håller för övrigt på med La Liga SBC:n. Bara Real och Barca kvar... funderar på om det är värt att använda min untradeable IF Kroos som bara ligger o skräpar i klubben, eller om man kan tänkas behöva den till någon SBC längre fram?
Senast redigerad av grahnen 2017-04-11 kl. 19:14.
Citera
2017-04-11, 19:15
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Bundesliga och EFL Championship ute nu! 92 ratad Lewandowski och 84-ratad McCormack. Fan hade inte köpt tillbaka lite av de Bundesliga-spelarna jag sålde under FUT Birthday. Räknade inte med att den skulle komma idag. Jaja... skall inte göra den SBC:n men hade gärna gjort lite vinst

Håller för övrigt på med La Liga SBC:n. Bara Real och Barca kvar... funderar på om det är värt att använda min untradeable IF Kroos som bara ligger o skräpar i klubben, eller om man kan tänkas behöva den till någon SBC längre fram?

Där bröt EA mönstret och drog till med första andraligan. Ingen vill väl ha McCormack men tänker mig att silverpaketen kan innebära sköna coins, kan man få spelare hyggligt billigt så kan det vara en plusaffär.

Om det var ngn andraliga de skulle köra på var det såklart Championship, men ändå lite irriterande då det är en av få ligor man inte har på hand. Har rätt många kort från tidigare, men inte 16 spelare per lag som jag brukar ha.

Har faktiskt löst många sbcer på sistone med spelare från andraligor. "De används ju ändå aldrig till ngt" var tanken, sen har jag förbrukat dem. Särskilt serie B och Ligue 2 har gått åt dock.

Jävligt tveksam alltså. Har alla kort för Bundesliga, har nog inga planer på att använda Lewa... ändå jävligt sugen att bara lösa den utan krusiduller. Packs är roligt, och kanske får man användning för Lewa i någon hybrid.
Citera
2017-04-11, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Där bröt EA mönstret och drog till med första andraligan. Ingen vill väl ha McCormack men tänker mig att silverpaketen kan innebära sköna coins, kan man få spelare hyggligt billigt så kan det vara en plusaffär.

Om det var ngn andraliga de skulle köra på var det såklart Championship, men ändå lite irriterande då det är en av få ligor man inte har på hand. Har rätt många kort från tidigare, men inte 16 spelare per lag som jag brukar ha.

Har faktiskt löst många sbcer på sistone med spelare från andraligor. "De används ju ändå aldrig till ngt" var tanken, sen har jag förbrukat dem. Särskilt serie B och Ligue 2 har gått åt dock.

Jävligt tveksam alltså. Har alla kort för Bundesliga, har nog inga planer på att använda Lewa... ändå jävligt sugen att bara lösa den utan krusiduller. Packs är roligt, och kanske får man användning för Lewa i någon hybrid.

krävs det nåt IF ? Insta sålde 2 IF Schurrle för 45k precis..
Citera
2017-04-11, 20:01
Medlem
Äntligen bundesliga-sbc. Hade köpt i princip varenda spelare i varje klubb i förväg. Har inte orkat göra det på andra sbc men nu tog jag förnuftet till fånga. Har även stackat upp med massa silverspelare som kommer att bli svåra att få tag på .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in