Hann spela 16 matcher i WL i helgen, nytt rekord!

Tror det blir min toppnotering, den extra dagen gjorde att jag hann med 4 matcher igår.
8 vinster blev det. Knappast något att skryta med, men jag är noob i WL så jag är inte helt missnöjd. Har ju mest läst om det tidigare och var väldigt orolig att alla matcher skulle se likadana ut med Park the bus och mycket delay. Det upplever jag inte, folk spelar på olika vis - direkt på kontring, långsam uppbyggnad, skill moves, inlägg - men det blir ändå ganska tajta matcher. Ingen delay alls, märker ingen skillnad från divisionsspel. Sällan det springer iväg resultatmässigt, två mål brukar räcka för seger. Lite frustrerad är jag över att torska mot folk som har 40% bollinnehav och bara kör snabba kontringar med Martial och gänget, men så är det. Jag måste fokusera mer och spela ordentligt istället för att slarva, så kommer jag vinna de matcherna med.
-----------
Undrar lite när EA släpper FUT Birthday rewards (före 14e april var det sagt) och om det påverkar marknaden. Vad tror ni? De som får duplikater kanske känner sig manade att kränga? Vill ha ner priset på Lahm, Javi M och Muller. Javi M har gått ner så pass i pris att jag köpte på mig ett gäng igår, max 1k förlust per kort. Alla kommer troligen behöva det kortet när Bayern SBC ska lösas, svårt att se att en backlinje med Rafinha-Badstuber-Bernat (alla 79) räcker för att klara den.
-----------
Funderar på att bygga dessa två lag:
https://www.futbin.com/17/squad/3026639 - Serie A/PL
Kommentar: Kane och Alli sen förut, förtjust i Mane och Hazard som jag har. Naingolan och Alex Sandro är måste i en Calcio-elva så pass bra som de är, Benatia och Manolas är också bra men inte samma måste. Walker och KDB för att de ska testas, målvakten är mer öppen - har testat Handanovic och var missnöjd med hans utkast så kanske Buffon funkar bättre.
https://www.futbin.com/17/squad/3026648 - La Liga
Kommentar: Knappt kört La Liga i år så det är dags att pröva. Vet inte alls vad som är bra och vad som är dåligt. Juanfran sen förut, Kovacic och Casemiros NIF har jag positiva erfarenheter av sen förr.