2017-04-09, 22:19
Medlem
Pretorian1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tclaesson
Många verkar leva i någon slags disneybubbla där det goda alltid segrar oavsett vad. Verkligheten är dock annorlunda vilket visade sig i fredags, det finns gott om människor där ute som vill döda varenda människa som höll armkrok där på torget. Jag tror att många av de som öser ut massa kärleksbudskap i själva verket inte riktigt törs förstå vilket samhälle det är vi skapat, att det faktiskt finns människor som rör sig fritt i landet som vill oss allt annat än väl.

Jag har kommenterat det här tidigare i tråden och håller med till fullo. Dom lever i total förnekelse och ignorans. Dom gick faktiskt djupare in i det stadiet idag.
Citera
2017-04-09, 22:24
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zlanek
Har försökt att hålla mig borta från att kommentera angåendet terrordådet, men när jag såg manifestationen fick jag nog.
Allvarligt talat, det är något av det värsta jag sett. Sverige befinner sig i landssorg och man ställer upp sarah dawn finer som sjunger en låt på engelska, samt en blatte som skriker som om han står på en fotbollsmatch.

Jag ser manifestationens upplägg som en spark i magen på alla de svenskar som sörjer offren.
Empatilöst indeed.

Man skall akta sig för att bejaka den här typen av manifestationer.

Jag skäms inte över att vara Svensk, jag skäms över mina landsvänner som fortfarande blundar för skiten dom själva åstadkommit.
Citera
2017-04-09, 22:25
Medlem
Ett fullständigt meningslöst förfarande. Manifestationen kommer inte på något sätt förhindra framtida terrordåd.
Lika många är emot terror både nu efter denna tillställning som innan. Uppenbarligen har man ändå inte lyckats stoppa dådet.

Enda effekten av sådana här manifestationer är en ökad risk för nya dåd, då stora folksamlingar utgör bra måltavlor.
Citera
2017-04-09, 22:44
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterWhite
Hur var det nu med detta, var det falskt eller inte? http://i.imgur.com/C2RqDuc.jpg

http://www.metro.se/artikel/nej-svenska-flaggor-f%C3%B6rbj%C3%B6ds-inte-p%C3%A5-manifestationen-p%C3%A5-sergels-torg-efter-attac ken

Är det fel att svenskar och folk med annan etnicitet går samman och visar att dom är EMOT terrorism? Tror du på riktigt att detta var en manifestation för och visa kärleken till islamister som gör terroristdåd? Är du så korkad?

Du lägger in så mycket mer värderingar än att det var en manifestation MOT terrorism, istället halkar du in på "där den svenska publiken stod där och applåderade åt att bli undanträngda, våldtagna, rånade, ihjälkörda och sönderbombade i sitt eget land?"

Detta läser du in i en manifestation MOT terrorism, där folk går samman EMOT, du och några andra med iq på 65 lyckas vända detta till en hyllning för islamister.

Agerandet MOT terrorism var att man var där, att deltaga i manifestationen var ett sätt att agera MOT terrorism, förstår du inte det?

Du vet att det finns bilder på manifestationen där det förekommer svensk flagga, har du missat det?

På riktigt så funderar jag på hur somliga av er klarar er själva i samhället, för med så skevt tänkande så kan det inte vara lätt och lyckas med nåt.

Det var ett attentat riktat mot etniska svenskar och deras kultur. Detta firar man nu på torget med sång pch dans. En manifestation för ett fortsatt mångkulturellt Sverige där alltså den etniska svensken fortsatt ska minska i andel av befolkningen till fördel för andra folkslag och kulturer. Angående att det skulle fejk news om svenska flaggan, hur många svenska flaggor ser du själv på manifestationen för fortsatt globalism?
Citera
2017-04-09, 22:49
Medlem
Man kan undra om samma aktivister som vid andra demonstrationer där det förekommer stenkastning, samt våld mot poliser deltar även här fast istället skickar kramar och blommor till poliserna. Men det är är väl bara en tidsfråga innan vi återgår till status quo ante och samma "tolerans" som man så frikostigt slänger omkring flyger ut genom fönstret mot de som är oliktänkande, men inte av religiösa skäl.

Förövrigt, som en skribent redan påpekat. Tondöv rappare utan finkänslighet. Cringe levels over 9000.
Citera
2017-04-09, 22:51
Medlem
Pretorian1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akeJJ
Man kan undra om samma aktivister som vid andra demonstrationer där det förekommer stenkastning, samt våld mot poliser deltar även här fast istället skickar kramar och blommor till poliserna. Men det är är väl bara en tidsfråga innan vi återgår till status quo ante och samma "tolerans" som man så frikostigt slänger omkring flyger ut genom fönstret mot de som är oliktänkande, men inte av religiösa skäl.

Förövrigt, som en skribent redan påpekat. Tondöv rappare utan finkänslighet. Cringe levels over 9000.

För att tillägga något som jag skrev i en annan tråd.

Det faktum att scenen kryllade av svarta hiphop-artister, det som alltså skulle föreställa någon typ av andakt och eftertanke samt att visa respekt för offren. Något av det mest motbjudande jag någonsin skådat samtidigt som jag kände att cirkeln är sluten rent kulturmarxistiskt sett, för i ett friskt samhälle hade det här aldrig accepterats eller ens lagts fram som förslag.
Citera
2017-04-09, 22:52
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av System-kollaps
Redan idag söndag 9 april kl. 14.00 på Sergels torg i Stockholms City kan du som God Stockholmare visa din solidaritet med islam och visa att du som God Stockholmare är emot främlingsfientliga högerkrafter, rasism, nazism och fascism.

Vår förnämliga statliga public service, Sveriges Radio, skriver om denna förväntat stora manifestation:

https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2842&artikel=6670404

Företrädare för Stockholms Stads styre i Stadshuset (s), (mp), (v) och (F!) har uppgetts komma att medverka i denna manifestation.

”När mörkret faller över oss är det viktigare än någonsin att vi svarar med ljus och värme, för att därmed bemöta onda krafter”, skriver arrangören Damon Rasti i ett uttalande om evenemanget.

Frågeställningar att diskutera: Är det rätt, mindre än 48 timmar efter ett möjligt terrordåd, att solidarisera sig på detta sätt, för att göra skillnad? Kommer borgarna i (m), (c), (fp) och (kd) försöka vara med på ett hörn här idag för att inte missa visa godhet? Kommer du själv deltaga?

FEJKAT INLÄGG

Det du ger sken av står i länken. står inte.

Måste du ljuga för att verkligheten inte är som du tror?
Citera
2017-04-09, 22:53
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redcube
Det är väl det som är syftet med politiken?
Att splittra samhället, överlåta ALL makt åt politiker och kapitalister.

Folkets politiska röst kommer vara obefintlig i det framtida Sverige.

Jämför med Island där folket reste sig mot regeringen.
Skulle det vara möjligt I "mångfaldens" Sverige? LOL

Där hade de behov och motiv att göra det när det var så djävla korrupt
Citera
2017-04-09, 22:57
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Ja, det var skrämmande att se denna folkhop i psykos.

Btw, bara jag som tycker det var otroligt korkat att dagen efter terrordådet samla tiotusentals människor tätt tätt ihop centralt i Stockholm?

Sen slog tanken mig. Detta var "eliten" som var samlad. De mest indoktrinerade sjuka människorna vi har i landet och som ställer till med så mycket lidande för vår ursprungsbefolkning. Och för den delen för en bra bunt andra med västerländska värderingar.
Man ska egentligen inte önska andra människor olycka och alla som var där är inte onda, i alla fall inte med vilja. Men frågan är om det inte hade varit bäst för den lidande majoriteten om dessa inte fanns mer. Skrämmande tankegångar?
Titta på bilden på den lemlästade 11-åriga flickan.
Jag skulle nog snarare kalla dem elitens nyttiga idioter sammankallade av skojaren Damon Rasti. Man ville så klart se till att det organiserades en ofarlig manifestation utan udd mot etablissemanget. Det var därför SVT och MSM pushade för den här skiten som alla känslostyrda blockmongon gick på. I stället skulle de demonsterat mot regeringen och ställa dem till svars inför faktumet att samordnaren för våldsam extremism är en kärring som är expert på julmust.

TLDR: Kontrollerad opposition i sin prydno.
Citera
2017-04-09, 23:02
Medlem
Kent Ekeroth:

Både de Rödgröna och Alliansen var överens om att illegala invandrare ska ges gratis vård, skola med mera. De klubbade en lag som gav illegala billigare välfärd än medborgare.

De underlättar och understödjer fortfarande illegala invandrare i Sverige (lagen gäller fortfarande).

Polisen har av media och politiker hindrats att effektivt hitta och utvisa illegala.

Man släpper dem vind för våg i vårt land.

Och nu står det gänget på ett torg i Stockholm till tonerna av någon rapmusik och låtsas göra något – när det är deras egna val som möjliggjort detta. Det är så vidrigt.
Citera
2017-04-09, 23:07
Medlem
Gaupes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Externalist
Jag tycker dom kunde ägnat en del av manifestationen till att sätta fokus på det som pågår i Egypten och på andra håll där muslimer skär halsen av kristna och spränger deras kyrkor.

Nej det skulle man inte. Det enda man skulle dragit paraleller till borde varit andra terrordåd i europa.
Sen skulle myndighetspersoner, politiker, snutrepresentanter mfl gått upp och INGETT FÖRTROENDE, mött folks rädsla och accepterat den, startat en dialog med folket och försäkrat dem att göra allt i sin makt för att skapa TRYGGHET i LANDET.

Inte lämnat walk over till det här jävla skitjippot. En riktig jävla dussinmanifestation.

Jag blir bara mer och mer förbannad ju mer jag tänker på det.
Citera
2017-04-09, 23:07
Medlem
VitMan40Pluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Ja, det var skrämmande att se denna folkhop i psykos.

Btw, bara jag som tycker det var otroligt korkat att dagen efter terrordådet samla tiotusentals människor tätt tätt ihop centralt i Stockholm?

Sen slog tanken mig. Detta var "eliten" som var samlad. De mest indoktrinerade sjuka människorna vi har i landet och som ställer till med så mycket lidande för vår ursprungsbefolkning. Och för den delen för en bra bunt andra med västerländska värderingar.
Man ska egentligen inte önska andra människor olycka och alla som var där är inte onda, i alla fall inte med vilja. Men frågan är om det inte hade varit bäst för den lidande majoriteten om dessa inte fanns mer. Skrämmande tankegångar?
Titta på bilden på den lemlästade 11-åriga flickan.
Inte en enda djävel på den där manifestationen var där för den lemlästade 11-åriga flickans skull. Varenda en var där för sin egen egoistiska självgoda skull. Dom äcklar mig. Jag föraktar dom

Dom vet inte och bryr sig inte om dom är på schlagesfestivalen, manifestation mot kuperade hundar eller fotbollsmatch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in