2017-04-09, 21:38
Medlem
kofotskentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterWhite
Hur var det nu med detta, var det falskt eller inte? http://i.imgur.com/C2RqDuc.jpg

http://www.metro.se/artikel/nej-svenska-flaggor-f%C3%B6rbj%C3%B6ds-inte-p%C3%A5-manifestationen-p%C3%A5-sergels-torg-efter-attac ken

Är det fel att svenskar och folk med annan etnicitet går samman och visar att dom är EMOT terrorism? Tror du på riktigt att detta var en manifestation för och visa kärleken till islamister som gör terroristdåd? Är du så korkad?

Du lägger in så mycket mer värderingar än att det var en manifestation MOT terrorism, istället halkar du in på "där den svenska publiken stod där och applåderade åt att bli undanträngda, våldtagna, rånade, ihjälkörda och sönderbombade i sitt eget land?"

Detta läser du in i en manifestation MOT terrorism, där folk går samman EMOT, du och några andra med iq på 65 lyckas vända detta till en hyllning för islamister.

Agerandet MOT terrorism var att man var där, att deltaga i manifestationen var ett sätt att agera MOT terrorism, förstår du inte det?

Du vet att det finns bilder på manifestationen där det förekommer svensk flagga, har du missat det?

På riktigt så funderar jag på hur somliga av er klarar er själva i samhället, för med så skevt tänkande så kan det inte vara lätt och lyckas med nåt.

Jag har bett om ursäkt för min alltför hastiga reaktion över den svenska flaggans vara eller inte vara i mitt numera redigerade inlägg.

Men med bakgrund av arrangörernas uttalanden och deras historia, det utstuderat antirasistiska upplägget samt att man ingenstans nämner att det är islamistisk terror man demonstrerar mot gör att jag bestämt hävdar att hela manifestationen enbart var till för att tillfredsställa arrangörerna och deras agenda. Arrangörernas agenda är att som invandrare skaffa sig politiska fördelar och avancera sin position gentemot etniska svenskar. Man ska klart och tydligt visa att utomeuropeiska invandrare är en del av Sverige och inte går att avlägsna. "Vår seger" är tillfällig för att invandrarna bara kommer att blir fler och fler och till slut kommer vi inte kunna göra något åt att bli en hatad minoritet i vårt egna land.

Älskar man alla älskar man ingen. Man kan inte älska något på riktigt om man inte hatar det som försöker ta det ifrån en.
Citera
2017-04-09, 21:39
Medlem
Skafferns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Inte en enda svensk flagga var tillåtet under manifestationen. Vår nya svenskar kunde ju ta illa upp enligt uppmaningen. Den självutplånande svensken i ett nötskal.

http://imgur.com/C2RqDuc.jpg
Det finns bara en sak som är töntigare än alla dessa manifestationer och det är att fejka budskap och nyheter.
Citera
2017-04-09, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misogyn
Androgyna hipster-hen cucks till människor. Ni har blod på era händer.

Den klick av befolkningen som har varnat för det här senaste åren har blivit bespottade, blivit kallade rasister och fått stå ut med det ena och vad gör ni nu? Erkänner ni kanske eran jävla dumhet, lovar om bättring och att få ett slut på inkommande samhällsparasiter och våldsverkande primitiva folkslag?

Nej, det är nu som man ska visa andra hur pass mycket godhet man har. Och bara vi bemöter våldsmakare med vår fina godhet så kommer det inte ske igen. Så nu kör vi igång med negerrap och låter massa avdankade B-kändisar inom nöjesbranschen får spotta ut floskler om kärlek, lika värde och godhet.

Förbannade jävla hyckleri.

Vi kan ju vända på snacket angående den klick som varnat för detta, hade Sd t.e.x sluppit dom där politikerna som visade sitt alternativa jag när dom viftade med järnrör, hade dom sluppit dom där politikerna som ville skjuta folk vid Öresundsbron, hade dom sluppit dom där politikerna som dryftat sina nazistsympatier på nätet både anonymt och icke anonymt, och hade man inte haft så smutsig dräggsvans som härjade på nätet i alla forum, och hade dom sluppit Kent Ekroth m.m så hade kanske fler människor röstat på Sd och då hade kanske andra naiva partierna varit tvungna att samarbeta med Sd.

Sd har en hel del bra agendor, men det är såna som dom politiker jag beskriver ovan och den sverigevänliga klicken härinne som förstör och skrämmer bort andra som funderar på att stödja Sd, det är ju den rasitiska klicken som sabbar och skrämmer bort många väljare.
Citera
2017-04-09, 21:51
Medlem
Man undrar lite lätt var 1900-talet tog vägen. Hallå?! Hade detta hänt så sent som på 90-talet så hade vi fått en manifestation och minnesceremoni som andades dignitet och vördnad. Jag tror fan att hade det varit rentav i mitten av 2000-talet (kanske så sent som 2007 eller åtminstone innan det infamösa "valstugereportaget") så hade vi sett något helt annat.

Det finns ingen genuin sammanhållning i Sverige längre, kring det som man skulle kunna kalla "svensk gemenskap" - historiskt sett - i hur man bemöter nationella händelser och tragedier. Det har bytts ut mot något annat, något som har fötts ur PK:ism, Facebook-inlägg, Twitter och Nöjesguiden-krönikor.

Jag menar inte att det per definition måste vara fel med denna mer moderna, impromptu-liknande "kärleksbombarapproach". Men det står som skral ersättare till något som kunde varit större än detta. Vi har fått vårt "första" terrordåd i Sverige, men det finns inget Eiffeltorn att släcka här direkt. Några hiphopare som rappar över en jukebox är vad Sverige kunde ge.

Om det finns en himmel, tror ni Ebba och Chris står där och funderar på varför det anordnades ett jävla bloc party ett par dagar efter de blev överkörda?
Citera
2017-04-09, 21:54
Medlem
Hmn-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterWhite
Jag är i alla högsta grad sverigevän, men jag är inte den sortens sverigevän som den klicken nätriddare som hänger härinne och som hyllar nazismen, jag är inte den sortens sverigevän som drar alla över en och samma kam, jag är inte den sortens sverigevän påstår att alla invandrare är pack, men jag är verkligen sverigevän, men jag är inte den sorten som du och dina meningsfränder är av.

Jag hycklar inte för fem öre, jag ser det drägg som finns, både dom svenska och utländska, och jag ser även vänster och högerdrägg, extremism ska bort, och terrorism ska bekämpas, vill man inte anpassa sig till vårt sätt och leva så har man inget här och göra.

Jag bor inte i ett rike, rike är en term som nazister gärna använder, tillhör du den kategorin? Jag är född och bor i landet Sverige och Sverige har inte fallit, det finns problem här, precis som det finns i andra länder, men jag har inte gett upp hoppet om att det kommer bli bättre.

Har du läst svensk historia och har du läst om svenska brott? Om du har det så vilket var det hederliga sverige du pratar om, är det några speciella årtionden eller århundraden du pratar om?

Du är ingen Sverigevän, din horunge. Det är du som är ansvarig för terrorattentatet.
"vill man inte anpassa sig till vårat sätt och leva har man inget här och göra" Kan du peka på en enda förort som tagits över av blattar där dom "lever och anpassar sig efter vårat sätt att leva". Du har dock inte gett upp hoppet om att det kommer bli bättre... Och hur ska det bli bättre då, genom att fortsätta på samma jävla väg som vi har gått dom senaste 30 åren. Ska det bli bättre om vi bara fortsätter som du gör. Ditt jävla kräk om det ska bli bättre MÅSTE någonting förändras, man kan liksom inte fortsätta på samma spår och tro att man ska få ett annat resultat än det man redan ser.

Du är dock så jävla dum i huvudet att det är ingen idé att prata med dig, jag hoppas att du är första offret i NÄSTA terrorattack, för det kan du lita på att det kommer komma. En till och en till efter det och ännu en till. Så länge psykopater som du får styra så kommer fler att dö. Så jag hoppas du är den första att åka ditt jävla as. Då kan du ligga och se inavlade unibrows hugga dig i bitar medans du töms på blod och sakta försvinner. Känn dig god då ditt jävla as för det är DU personligen som har skapat det, tyvärr påverkar det även vanligt folk och inte bara din sort, din regimtrogna knähund.
Citera
2017-04-09, 21:54
Medlem
staticages avatar
Kulturmarxister som skiter i offrena och försöker sopa undan MENA problemen under mattan för att fortsätta sin psykotiska godhets terrorism.
Dessa människor med sin förbannade jävla kärlek,som styr makten och media representerar inte mej.
Jag känner inte deras kärlek,vill inte ha deras vidriga jävla kärlek.

Det som glädjer mej är att jag inte är ensam att känna som jag gör,denna vidriga så kallade hyllning är endast självmasturberande sinnessjukdom.
Man öser bensin på glöd som legat och pyrt i år av vanstyre.
Regeringen har inga planer alls för att skydda sitt folk,
dom är svagare än någonsin,
hoppas innerligt att dom faller och aldrig mera kommer tillbaks.
Vi behöver en regering som jobbar för folket inte emot.
Citera
2017-04-09, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Om du hade roat dig med att faktiskt läsa tråden så hade du sett att du alls inte är ensam. Annars så är det fritt att sörja hur man vill, om du vill göra det på kammaren så fine, vill andra sörja tillsammans så hoppas jag att du tycker att de får göra det.
Jo, hade mycket att göra och inte hunnit läsa tråden alls. Var bara tvungen att få ur mig obehagskänslan när tv upprepar inövade floskler och uppmaningar vad folk ska tycka, känna, göra, tänka osv. Allt för att blanda bort korten så att folk inte ska tänka till om orsaken varför det blev som det blev och hur vi, eller rättare sagt makthavarna kunnat stoppa det. Trodde det ändå var en outtalad regel en dag som denna att inte diskutera partipolitik. Blev därför ganska chockad när en psykolog uttalade sig om att man absolut inte ska rösta på SD. En läkare och psykolog diskuterade den akuta händelsen med döda kroppar osv. och hur psykologen lyckades få in SD i sammanhanget är en gåta. (Naturligtvis var detta i TV4)
Citera
2017-04-09, 22:10
Medlem
Finns det inte en risk att man utför ytterligare ett terrordåd i samband med dessa efterföljande politiska manifestationer?
Citera
2017-04-09, 22:10
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelloChrist
Ja vid eftertanke är det väldigt läskiga scener.
Vi har alltså ett etablissemang som med ett järngrepp om informationen, medier, institutioner, myndigheter och skolor etc. hjärntvättat folket till de mest absurda nivåer och nu när resultatet av deras politik briserar på drottninggatan så arrangerar samma etablissemang en "manifestation" mer liknande ett politiskt korrekt väckelsemöte med tusentals stockholmare som jublar till skäggiga muslimers kamprop!

Inte ens scenerna i Hunger Games blir lika absurda.

Det är som sagt svårt att ta in, vidden av det som inträffar framför våra ögon och den passivitet från svenska folket som man aldrig trodde man skulle behöva bevittna, det är i sanning surrealistiska scener.

Det som lugnar en aning är vetskapen att dessa bilder från Stockholm är noga arrangerade från etablissemangets sida, de mobiliserade hela sin kraft för att samla dessa människor i Stockholm, men ute i landet tittar människor på i förundran, inte ens i rödaste Umeå lyckades de samla någon betydande mängd, bara stockholmare är tillräckligt djupt hjärntvättade och bara på Södermalm bor över 100 000människor vars grad av hjärntvätt går från allvarlig till psykotisk.

Ja, det var skrämmande att se denna folkhop i psykos.

Btw, bara jag som tycker det var otroligt korkat att dagen efter terrordådet samla tiotusentals människor tätt tätt ihop centralt i Stockholm?

Sen slog tanken mig. Detta var "eliten" som var samlad. De mest indoktrinerade sjuka människorna vi har i landet och som ställer till med så mycket lidande för vår ursprungsbefolkning. Och för den delen för en bra bunt andra med västerländska värderingar.
Man ska egentligen inte önska andra människor olycka och alla som var där är inte onda, i alla fall inte med vilja. Men frågan är om det inte hade varit bäst för den lidande majoriteten om dessa inte fanns mer. Skrämmande tankegångar?
Titta på bilden på den lemlästade 11-åriga flickan.
Citera
2017-04-09, 22:11
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Jo, hade mycket att göra och inte hunnit läsa tråden alls. Var bara tvungen att få ur mig obehagskänslan när tv upprepar inövade floskler och uppmaningar vad folk ska tycka, känna, göra, tänka osv. Allt för att blanda bort korten så att folk inte ska tänka till om orsaken varför det blev som det blev och hur vi, eller rättare sagt makthavarna kunnat stoppa det. Trodde det ändå var en outtalad regel en dag som denna att inte diskutera partipolitik. Blev därför ganska chockad när en psykolog uttalade sig om att man absolut inte ska rösta på SD. En läkare och psykolog diskuterade den akuta händelsen med döda kroppar osv. och hur psykologen lyckades få in SD i sammanhanget är en gåta. (Naturligtvis var detta i TV4)

Men psykologen (som låter lite dum i huvudet) snackade inte på Sergels Torg så vad det har med den här tråden att göra vette fan?
Citera
2017-04-09, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9957
Man undrar lite lätt var 1900-talet tog vägen. Hallå?! Hade detta hänt så sent som på 90-talet så hade vi fått en manifestation och minnesceremoni som andades dignitet och vördnad. Jag tror fan att hade det varit rentav i mitten av 2000-talet (kanske så sent som 2007 eller åtminstone innan det infamösa "valstugereportaget") så hade vi sett något helt annat.

Det finns ingen genuin sammanhållning i Sverige längre, kring det som man skulle kunna kalla "svensk gemenskap" - historiskt sett - i hur man bemöter nationella händelser och tragedier. Det har bytts ut mot något annat, något som har fötts ur PK:ism, Facebook-inlägg, Twitter och Nöjesguiden-krönikor.

Jag menar inte att det per definition måste vara fel med denna mer moderna, impromptu-liknande "kärleksbombarapproach". Men det står som skral ersättare till något som kunde varit större än detta. Vi har fått vårt "första" terrordåd i Sverige, men det finns inget Eiffeltorn att släcka här direkt. Några hiphopare som rappar över en jukebox är vad Sverige kunde ge.

Om det finns en himmel, tror ni Ebba och Chris står där och funderar på varför det anordnades ett jävla bloc party ett par dagar efter de blev överkörda?

Det är väl det som är syftet med politiken?
Att splittra samhället, överlåta ALL makt åt politiker och kapitalister.

Folkets politiska röst kommer vara obefintlig i det framtida Sverige.

Jämför med Island där folket reste sig mot regeringen.
Skulle det vara möjligt I "mångfaldens" Sverige? LOL
Citera
2017-04-09, 22:14
Medlem
tclaessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vorki
Jag börjar tröttna rejält på ordet kärlek då det förkommer om och om igen.

Varken det som har hänt innan eller efter kan beskrivas som kärlek.

Likaså kraft uttryck som "vi viker oss aldrig!"

Fattar ni inte att dom vill bara att ni skall dö?
Och ni röstar exakt så att ni möjliggör detta

Många verkar leva i någon slags disneybubbla där det goda alltid segrar oavsett vad. Verkligheten är dock annorlunda vilket visade sig i fredags, det finns gott om människor där ute som vill döda varenda människa som höll armkrok där på torget. Jag tror att många av de som öser ut massa kärleksbudskap i själva verket inte riktigt törs förstå vilket samhälle det är vi skapat, att det faktiskt finns människor som rör sig fritt i landet som vill oss allt annat än väl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in