2017-03-31, 16:13
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminmuggo
När kommer Necromancer patchen? Har gått ett rätt bra tag nu innan dom annonsera den

Enda dom sagt är andra halvåret i år.
Citera
2017-03-31, 16:44
Medlem
Manozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
HC = Hardcore
Det är nervkittlande faktist.

Ja gud vad dum jag känner mig haha ! Det visste jag ju bara det att jag hade totalt glömt bort haha. Yes det är ju det, dör man en gång där så blir man level 1 igen eller hur var det där nu igen?
Citera
2017-03-31, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manoz
Ja gud vad dum jag känner mig haha ! Det visste jag ju bara det att jag hade totalt glömt bort haha. Yes det är ju det, dör man en gång där så blir man level 1 igen eller hur var det där nu igen?
Dör du så dör du.. Bara börja om igen
Citera
2017-03-31, 19:24
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stribb
Dör du så dör du.. Bara börja om igen
Min HC DH dog just, Kommer inte börja om nu. För lätt om man hamnar i en bra grupp.
Ingen bryr sig om någon story. Alla bara springer för att nå nästa bounty eller rift. Inte min typ av spel längre.
Citera
2017-03-31, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Min HC DH dog just, Kommer inte börja om nu. För lätt om man hamnar i en bra grupp.
Ingen bryr sig om någon story. Alla bara springer för att nå nästa bounty eller rift. Inte min typ av spel längre.
Spela solo? Seasons är inte gjort för att njuta av storyn. Hinna med så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt är själva grejen.
Citera
2017-04-01, 01:12
Medlem
Manozs avatar
Nej nu blir det att starta en Wizard på HC för första gången då haha! Wish me luck, y'all!
Citera
2017-04-09, 00:45
Medlem
Manozs avatar
Någon som vet när denna säsong slutar ? Och när den nya börjar? Fortfarande ganska noob när det gäller säsong, alltså när dom börjar och slutar dvs!
Citera
2017-04-09, 13:21
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manoz
Någon som vet när denna säsong slutar ? Och när den nya börjar? Fortfarande ganska noob när det gäller säsong, alltså när dom börjar och slutar dvs!

Säsong 10 har ju typ nyss börjat...
Brukar hålla på i ett par månader.
Citera
2017-04-09, 13:44
Avslutad
Har dom fixat spelet eller är det lika tråkigt som innan?
Citera
2017-04-09, 14:47
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freduro
Har dom fixat spelet eller är det lika tråkigt som innan?

Vad menar du?

Det är en endless lootgrind-spel, om inte det är det som du letar efter så är spelet inget för dig.
Citera
2017-04-09, 15:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Vad menar du?

Det är en endless lootgrind-spel, om inte det är det som du letar efter så är spelet inget för dig.

Alltså lika tråkigt som innan då. Måste lobotomera sig för att se meningen i det spelet, men det e kanske därför det spelet spelas mest på sjukhusen.
Citera
2017-04-09, 22:20
Medlem
Manozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Säsong 10 har ju typ nyss börjat...
Brukar hålla på i ett par månader.

Ja, det vet jag. Men visste dock inte hur länge det brukar hålla igång. Vart ser man sådant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in