2017-04-09, 20:31
Medlem
NS_14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MosterAugusta
Själv tänker jag tillbaka på det rena, välordnade landet jag själv kom till för länge sedan där man inte behövde låsa cykeln, där det fanns pepparkaksgubbar i luciatåget och där det inte fanns i sinnevärden att någon med flit skulle köra ihjäl folk med en lastbil.

Barn. Den importerade kaosorchen manglade ner svenska barn mitt på Kungsgatan, och det är för sådana som honom "kärleksmanifestationen" sjunger om, ty runt den kretsande massan svenskar cirklar fler kaosorcher med mobil och joggingbyxor. Möjligtvis innehållande nästa importerade dödsmaskin som bara väntar på att verkställa kalifatets kall och som en av de många vilka glidit förbi det sunda förnuftet till tonerna av "tolerans" och "mångfald".

Den mässande hopen av batikhäxor och cucksvenskar som ånyo frälses av det globalistiska projektets ayatollor är fastlåsta i tankeförställningen att motstånd, har man låtit övertygat sig själva om tillräckligt länge, är "rasism" och det är långt värre än all terrorism tillhopa. Kvar står enbart att sätta sin tilltro till bönen om alla människors lika värde, "kärlek" och hoppet om bödlarnas förskoning. Det mesta patetiska Sverige kan erbjuda ställde sig här och biktade sig i globalismens namn. Människospillror som abdikerat mentalt och kravmässigt och sätter sin fulla förhoppning till det abstrakta.

Samtidigt sörjer jag. Sörjer för 11-åriga Ebba. Kommer aldrig glömma bilden av henne där hon låg på gatan. Offer för en politik hennes bödlar står och mässar om några kvarter bort. En hoper som tvingas gå hårdare in i den uppdiktade tron att det dom gör är något gott. Tag en titt på Ebbas bild och beskåda ert fulla ansvar.

Stockholm var en pärla en gång i tiden. Världens mest öppna och toleranta samhälle fullt av framtidstro, tillförsikt och medborgerlig tillit. För vackert och för storslaget för att dagens fullständiga misär skall göra henne rättvisa.

https://m.youtube.com/watch?v=0OpQYVPWBjA
Citera
2017-04-09, 20:46
Medlem
Wayaheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gothicat
Terrorister och islamister gottar sej självklart åt ett sådant beteende hos svenskarna.
Givetvis ligger de på golvet därhemma och rullar runt av skratt. Samtidigt som de skanderar; Sverige är vårt! Kommer ihåg den flata feministen, i feministkanalen P1 så klart, som intervjuade en imam i Södermalmsmosken för ett par år sedan. But but Sweden is a christian country, varpå imamen replikerade; "what makes you think so?"
Slöjor och segregering i bussar är bara en uppvärmning inför sharialagarnas implementerande, allting är helt och hållet uppenbart!

Fårskocken kommer inte att fatta förrän de blir halalslaktade, stupida jävla svenskar!
Senast redigerad av Wayahead 2017-04-09 kl. 20:51.
Citera
2017-04-09, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Ja, jag skulle kunnat skriva "jag", men det har ingen bäring i fallet. Jag är inte ensam att tycka så, kan inte stå som skyldig till förfallet själv - även om jag är minimalt inblandad i att det blivit som det blivit, så är jag självklart medskyldig - detta då jag ej tagit till starkare metoder än det skrivna ordet. Det ångrar jag idag!

Du skriver "ni sverigevänner" - är inte du FÖR Sverige? Då är du emot! Djävla, hycklare - du var säkert på torget, idag. Kan du inte se att riket fallit, så är du förbannat naiv och även korkad. Vi får aldrig tillbaks ens en del utav det gamla, hederliga Sverige. Dina slutord säger det mesta om dig - korkad...

Manifestationen var inte gjord, primärt emot terrorism, utan mot en fiktiv och förmodad ökning utav främlingsfientlighet. Artisterna ser sin chans till att bättra på sitt anseende och varumärke. Folket som var där kan inte vara mot terrorism, då hade de inte varit där över huvud taget. Ett sådant vänsterspektakel kan bara vilseledda får vara en del utav...

Jag är i alla högsta grad sverigevän, men jag är inte den sortens sverigevän som den klicken nätriddare som hänger härinne och som hyllar nazismen, jag är inte den sortens sverigevän som drar alla över en och samma kam, jag är inte den sortens sverigevän påstår att alla invandrare är pack, men jag är verkligen sverigevän, men jag är inte den sorten som du och dina meningsfränder är av.

Jag hycklar inte för fem öre, jag ser det drägg som finns, både dom svenska och utländska, och jag ser även vänster och högerdrägg, extremism ska bort, och terrorism ska bekämpas, vill man inte anpassa sig till vårt sätt och leva så har man inget här och göra.

Jag bor inte i ett rike, rike är en term som nazister gärna använder, tillhör du den kategorin? Jag är född och bor i landet Sverige och Sverige har inte fallit, det finns problem här, precis som det finns i andra länder, men jag har inte gett upp hoppet om att det kommer bli bättre.

Har du läst svensk historia och har du läst om svenska brott? Om du har det så vilket var det hederliga sverige du pratar om, är det några speciella årtionden eller århundraden du pratar om?
Citera
2017-04-09, 21:01
Medlem
Varför alla dessa kärleksmanifestationer? Sergels torg var platsen man gick till när tre kronor vunnit VM guld. Rålambshovsparken när fotbollen gick bra. Ville man sörja gick man till kyrkan. Tycker en minnesgudstjänst är alldeles ypperligt tillfälle att samlas runt efter en sådan attack. Kan man av någon anledning inte gå i kyrkan kan man åka ner till skogskyrkogården och gå en sväng i minneslunden. Det är fint och rofyllt där ute.
Citera
2017-04-09, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkTank111
Varför i helvete organiserar inte SD något?
.
.

Bara ett litet fåtal skulle komma och i expressen kan vi dagen efter se rubriken EXTRA "SDs manifestation blev en flopp".

För att ingen skulle vilja va med?

Inte alls så.
Men att vara med där innebär FORTFARANDE att man blir "stämpld" som, typ, du vet...
Du blir fotograferad, filmad och uppvisad.
Sen kommer deltagarna att ha en "svans" av de riktigt extrema på högerkanten och dessa kommer förstås media att fokusera på och måla upp som SD:are. På samma sätta som de kan refrerat ill någon här på FB som skriver; "Död åt... ja du vet" och sedan skriva SD2018 som signatur.
Då blir denne idiot (som mtk väl kan vara någon från AFA/EXPO som trollar) en sann företrädare av partiet.
Sen bjuder feminmaffian på SVT in de sedvanliga kommunisterna till TV-sofforna som sammstämmigt kommer fram till slutsatsen att så lite stöd har SD i verkligheten. Sen kommer Arnstad...

Så fungerar massmedia i vårt land. Helt ogenerat.

Därför blir det bara ett självmål att i SDs namn arrangera någon form av manifestation what so ever.
Citera
2017-04-09, 21:08
Medlem
Hur stor % av de närvarande på Sergels torg va sörjande muslimer?
Citera
2017-04-09, 21:23
Medlem
Libertarismuss avatar
Jävla trams.

I samband med kärleksmanifestationen vid blommorna stod det så här på ett plakat: "De förstår inte att Stockholm är starkt. Vår kärlek är större än deras hat. Låt det här förena oss."

Folk fortsätter att hosta upp samma floskler. Även när deras egen stad blir utsatt för en terrorattack i islamismens och mångkulturens namn så vägrar folk att se sanningen i vitögat. På plakatet står det att vår kärlek är större än deras hat. Men vad betyder egentligen det? Jo, vår kärlek är större än deras hat mot muslimer, massinvandring och mångkultur. Detta är som många säkert redan förstår inte en manifestation mot terrorism, utan en manifestation mot islamkritiker och invandringskritiker.

Jag tycker naturligtvis synd om alla barn som skadades eller miste livet i denna attack. Men alla vuxna människor som antingen dog eller skadades i terrorattacken och som har röstat för denna mångkultur och ansvarslösa invandringspolitik, får faktiskt skylla sig själva. Jag känner ingen empati för dessa människor. Good riddance.
Senast redigerad av Libertarismus 2017-04-09 kl. 21:46.
Citera
2017-04-09, 21:25
Medlem
Caravelles avatar
Jag tycker syftet med en manifestation var gott. Däremot så kapades den av vänsterelement och slödder.
Jag blev både arg och sorgsen när negrerna rappade och härjade. När MENA-snubben tjoade och levde rövare.
En fin och lågmäld stund förvandlades till någon slags förortsgettofest. Tvi! Mångkulturen förstör och förgiftar Sverige.
Citera
2017-04-09, 21:27
Avstängd
PK-befriads avatar
Som svenskvänlig nationalist så blir jag inte direkt varm i kalsongen av tanken på en manifestation för fortsatt massimport av ökenrövarockupanter en dag som denna. Ge mig en manifestation av och för sverigevänner så ansluter jag.
Citera
2017-04-09, 21:28
Medlem
pocahontas väns avatar
Manifestationen sammanfattade vår tidsanda förträffligt. Från början till slut. Hälften av alla talare och artister hade en annan agenda än att hedra offren, "stoppa diskrimineringen", "håll up händerna för Syrien och Afrika!" etcetera. Manifestationen var verkligen ovärdig, och riktade sig inte främst till offren utan var endast en möjlighet för B-artister att få lite rampljus. Vilket märktes genom musikvalet, likgiltiga attityderna, Milad satte upp foten mot staket som en jävla korkad förlorare och historier som inte rörde händelsen. Ingen dignitet, skamligt.

Intressant att de använde varje synonym de kunde komma på för att inte säga Sverige eller svenskar. Stockholm och stockholmare ansågs okej att använda men inte Sverige eller svenskar.
Citera
2017-04-09, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caravelle
Jag tycker syftet med en manifestation var gott. Däremot så kapades den av vänsterelement och slödder.
Jag blev både arg och sorgsen när negrerna rappade och härjade. När MENA-snubben tjoade och levde rövare.
En fin och lågmäld stund förvandlades till någon slags förortsgettofest. Tvi! Mångkulturen förstör och förgiftar Sverige.

Precis. Idén var bra, genomförandet var däremot uselt.
Manifestationen skulle vara opolitisk, märkligt nog så huserar nästan samtliga deltagare på den vänstra sidan. Arrangörerna pratade om att vi ska fortsätta vara ett öppet samhälle. Rapparen ville att vi skulle tänka på offren i Syrien.

Man hade kunnat förvänta sig att folk skulle få sjunga nationalsången men det är väl lite för nationalistiskt och riskerar att förolämpa folk som inte vill sjunga den
Citera
2017-04-09, 21:37
Medlem
Jag börjar tröttna rejält på ordet kärlek då det förkommer om och om igen.

Varken det som har hänt innan eller efter kan beskrivas som kärlek.

Likaså kraft uttryck som "vi viker oss aldrig!"

Fattar ni inte att dom vill bara att ni skall dö?
Och ni röstar exakt så att ni möjliggör detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in