2017-04-09, 18:10
Medlem
yiys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
IS tar på sig två sprängdåd i Egypten idag. Men inte dådet i fredags i Stockholm.

Stärker min teori att det inte har med IS och islam att göra.

Har det bara med islam att göra om IS tar på sig det?
Citera
2017-04-09, 18:11
Medlem
Browngreeneyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyInHead
Fick denna bilden från en bekant som befann sig på Tylösand hotell och spa i fredags kväll. Bilden är tagen efter klockan 20 i hotellets restaurang. Bilden verkar föreställa en inte alltför bekymrad Annie Lööf med man. Så när alla andra politiker skyndade till Stockholm för att finnas på plats verkar Annie sitta och äta trerätters i godan ro. Hon ska även ha badat på hotellets spaavdelning någon gång runt 17-18, när hon rimligtvis redan måste ha fått reda på vad som hänt i Stockholm.

bild

Det kan jag då tro.....
Citera
Medlem
ukrossos avatar
Citat:
IS tar på sig två sprängdåd i Egypten idag. Men inte dådet i fredags i Stockholm.

Har IS någonsin tagit på sig något när GM tagits levande?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alibjorn
Försöker igen:

Tre mördades längs drottninggatan? En mördades vid Åhlens?

Ja, alla dog på Drottninggatan, vad jag har hört och läst.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laidbackk
Vad vet du är du nån expert eller?
Man behöver inte vara expert för att förstå grundläggande principer om kraft och mekanik, friktion och annat. Däremot måste man vara rätt dum för att inte förstå dem...
Citera
2017-04-09, 18:12
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyInHead
Fick denna bilden från en bekant som befann sig på Tylösand hotell och spa i fredags kväll. Bilden är tagen efter klockan 20 i hotellets restaurang. Bilden verkar föreställa en inte alltför bekymrad Annie Lööf med man. Så när alla andra politiker skyndade till Stockholm för att finnas på plats verkar Annie sitta och äta trerätters i godan ro. Hon ska även ha badat på hotellets spaavdelning någon gång runt 17-18, när hon rimligtvis redan måste ha fått reda på vad som hänt i Stockholm.

bild

Nyliberaler brukar inte bry sig om andra...Hoppas någon ifrågasätter vart hon var någonstans...
Citera
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Tror jag inte, men ok.

Varför inte ta reda på fakta istället för att bara säga emot ditt jävla spån?

Citat:
Ren fakta är att en betongsugga väger kanske 300 kilo och betonglejonen väger knappt 900 kilo. Vare sig det ena eller andra står emot en 15 tons lastbil som kommer i 80 kilometer i timmen. Det är en ren tyngdfråga.
http://www.sydsvenskan.se/2017-04-08/betonglejon-star-inte-emot-en-lastbil
Citera
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Tror jag inte, men ok.
Källans trovärdighet kan jag inte bedöma men...
Citat:
– Ren fakta är att en betongsugga väger kanske 300 kilo och betonglejonen väger knappt 900 kilo. Vare sig det ena eller andra står emot en 15 tons lastbil som kommer i 80 kilometer i timmen. Det är en ren tyngdfråga.
http://www.sydsvenskan.se/2017-04-08/betonglejon-star-inte-emot-en-lastbil
Citera
2017-04-09, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Det är vad jag tror.
Tror jag också, interljuver med han borde ligga högt på listan men allt runt honom är tyst,
Citera
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
En lastbil som kör sicksack med 900 kg framför sig. Funkar det i 550 m?
Rakt fram gick det ju bevisligen tills bilen vek av in i Åhléns. Men jag tillhör dom som inte tror det gick i någon högre hastighet eftersom vittnen berättat om hur GM växlat ned flera gånger och gasar för fullt.
Citera
Medlem
Citat:
En lastbil som kör sicksack med 900 kg framför sig. Funkar det i 550 m?

Är det bekräftat att han hade den stenbumlingen ( lejonet ) framför bilen hela vägen ?
Det tror jag inte riktigt på om den inte fastnat under bilen.
Citera
2017-04-09, 18:14
Medlem
Citat:

tror isis skäms lite över misslyckandet o allt det här attentatet gjorde att folk började fira med blommor och musik på plattan som ett event

men som sagt de föredrar nog en martyr och inte en "gripen", han kommer kanske läcka info nu så isis gillar inte läget. sen har ja för mig att de flesta som gjort attentat "pledge theiir alliance" innan attentat dvs snacka med organisationen innan och konfirmerat i detta fall kanske bara var ensam varg utan kontakter
Senast redigerad av laidbackk 2017-04-09 kl. 18:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in