2017-04-09, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av envackerblomma
stockholmssyndromet - namn från när gisslan på Norrmalmstorg tog brottslingarnas parti mot polis...https://twitter.com/karlberg_peter/status/851063292508475393
Var, om inte i Stockholm ska stockholmssyndromet finnas?
If you can't beat the enemy, join it.
Citera
2017-04-09, 16:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glutamine
vidrig manifestation med en massa rasfrämlingar och bögar på scenen. Fy fan vilket sjukt samhälle vi lever i. En fullständig psykos skapat av judisk lögnpress ligger som ett lock över detta landet.

det är en jävla psykfilm asså...säger bara det. det finns ju inte en chans att det här kan fortsätta länge till innan kollapsen kommer..då blir iallafall dom här användbara idioterna dom första som ryker som tur är..finns ju inte på kartan att dom vet hur man överlever en samhällskollaps.
Citera
2017-04-09, 16:37
Medlem
Så en hyllning till den islamistiska terrorn således.
Skäms att vara "svensk" i dagens mening.
Citera
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godssouljah777
*KRÄKS* Asså man mår sååå illa av er PK-Zombie-drönare, hur kan man ställa till med en KÄRLEKSmanifestation efter en sån här traumatisk händelse! Vi SKA känna HAT,RÄDSLA och ILSKA efter en sån här attack!! det är naturligt! det är VERKLIGEN INTE naturligt att springa runt i ett ngt slags kärleksrus med ett leende på läpparna, snackandes om främlingskärlek och enighet... Nu fick etablissemanget VERKLIGEN som de ville,nu behöver de inte göra ett skit åt saken för genom denna kärleksmanifestation har folket skrivit under på att

1) ett fortsatt inflöde av våldtäkts-asylanter och Isis-soldater och förstås lite välfärdsmigranter oxå.

2) politikerna behöver ej stå till svars för deras oansvariga "flykting" politik, då de har blod på sina händer, de är lika skyldiga som uzbeken..

3) Media kommer ej att stå till ansvar för deras medhjälp till terrordåd heller..

detta kommer bara leda till ÄNNU mer förföljelse och Hat mot de som är kritiska mot Invasionen av Sverige och Europa...

Jag känner hat, rädsla och ilska. Därför gick jag dit, ren luv hade inte funkat som bränsle för mig att cykla dit.
Citera
Medlem
Pretorian1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoveToTheBeat
Varför tog DU åt dig, var riktat till de som de facto är ALLTID gnällspikar, men känner du dig träffad så är det upp till dig...

Nej det gjorde jag inte, men jag försvarar de mina. Din andemening är att hela den här tråden har skapats enkom för att "flashbackare" ska få gnälla av sig lite.

Du ska inte få bagatellisera den här trådstarten.
Senast redigerad av Pretorian1 2017-04-09 kl. 16:44.
Citera
2017-04-09, 16:38
Medlem
Ja... Det var nog det sjukaste... Herregud vilket obehagligt jippo.. Alla normalt tänkande människor måste fått i det närmaste panikångest som befann sig på platsen
Citera
2017-04-09, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pretorian1
Nej det gör jag inte, men jag försvarar dom mina. Din andemening är att hela den här tråden har skapats enkom för att "flashbackare" ska få gnälla av sig lite.

Så sockersött att du försvarar din internetflock, det där lät jävligt fjantigt. Min andemening, än en gång någon som lägger ord i munnen på en annan, känner du som sagt dig träffad och inbillar dig att du vet bättre än mig som skrev inlägget vad jag menar, då får jag bara beklaga.

Står fast vid att många är jävla gnällspikar här och det kan inte du ändra på oavsett vad du skriver till mig, det är min definitiva åsikt. Punkt.
Citera
2017-04-09, 16:47
Medlem
Pretorian1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoveToTheBeat
Så sockersött att du försvarar din internetflock, det där lät jävligt fjantigt. Min andemening, än en gång någon som lägger ord i munnen på en annan, känner du som sagt dig träffad och inbillar dig att du vet bättre än mig som skrev inlägget vad jag menar, då får jag bara beklaga.

Står fast vid att många är jävla gnällspikar här och det kan inte du ändra på oavsett vad du skriver till mig, det är min definitiva åsikt. Punkt.

Din åsikt är ovidkommande.
Citera
2017-04-09, 16:48
Medlem
HelloChrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Vi är realister, ser sanningen, kramar inga muslimer på ett jävla torg anförda av rappare, jippostämmning o glädje.

Vi ville se vördnad, dämpad sorg o respekt men fick ett MUSLIMSKT jippo du älskar..man mår illa av hur ledda i koppel ni i massan är, förblindande av kärlek till allt o alla.
Det där är totalt felaktigt och resultatet av ett större feltänk som av någon anledning verkar väldigt vanligt.
Nej, dessa människor drivs inte av någon kärlek eller godhet överhuvudtaget, jag vänder mig också emot epitet som "godhetsapostlar" och liknande.

Så min allmänna uppmaning är att sluta sprida myten om att de politiskt korrekta skulle vara "goda" på något sätt.
De drivs av framförallt två drivkrafter, rädsla och hat.
Känslor som manipulerats in av regimen under lång tid med hjälp av alla tänkbara och otänkbara sätt.

Sedan klär man rädslan och hatet i finare ord som "Kärleks"manifestation eller "allas lika värde".
Men resultatet av deras styre är död och lidande.
Då ska man inte sprida myten om att de drivs av någon form av godhet.
Man ska sprida sanningen om att de är de sanna hatarna, de som är skyldiga till så mycket lidande som svenskarna måste utstå i detta nu.
Citera
2017-04-09, 16:49
Medlem
På TV4 Nyheterna igår sade ledaren för den här manifestationen att det skulle vara en helt opolitisk manifestation. Det var alltså inte fallet under dagen? Såg inte den själv
Citera
2017-04-09, 16:50
Medlem
.. man KRÄKS på den här KÄRLEKSmanifestationen!!!finns inga ord som beskriver hur jävla ÄCKLAD jag är just nu! folk har fyfaaan blivit MÖRDADE, delade i flera bitar, och så gör folket så här!!! ÄCKLIGT SOM FAAAN!!! Nu fick Horungarna precis som de ville! Etablissemanget håller ett sånt HÅRT jävla grepp om folket så de är läskigt.. Trodde att ALLA såg igenom sån här falskhet men tydligen inte!

Nu ska vi springa runt i ngt slags enat kärleksrus istället för att hitta lösningar inför framtiden..
padd-ansiktet Lövfen sa ju det vi ska ha ett fortsatt öppet och tolerant samhälle, med det menar satanisten att det ska fortsätta FLÖDA in Isis-soldater och våldtäkts-asylanteroch andra mys-farbröder till detta land.

INGEN har ställt regeringen till svars för deras oansvariga "flyktingpolitik".
De skulle ha utvisat denne terrorist men har inte lyckats med det..man KAN inte ha öppna gränser och låta vilken jävla dåre som helst komma in i landet. sen måste man få ut utvisade personer ur landet.

Media har som vanligt vänt på steken IGEN ,genom att säga åt vad Svensken skall känna... Svensken ska inte känna det som är naturligt alltså ilska och rädsla utan bara någon enad sockersöt skimmrande kärlek, Vafan ???

Nu kan Invasionen av Sverige och Europa fortsätta som vanligt igen utan några stenar i kugghjulet...
tror inte att de anhöriga tilloffren känner av den här kärleken som ni PK-IDIOTER känner iaf..
Citera
2017-04-09, 16:52
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Tvångstittade några minuter på TV idag. Kärleksmanifestation???
Titta på bilden av den isärslitna flickan och känn hur kärleken flödar. Jävla idioter.

Det är tid för hat. Älskat dessa människor som mördades skulle vi gjort genom att inte släppt de våldsamma undermänniskorna.
Och rikta hatet rätt. De vi ska hata är samtliga politiker i 7-klövern, den samlade pk-median och alla dess ambassadörer i form av kulturmänniskor/kändisar som stöder detta förfall.

Det är deras fel att detta hände. De har denna flickas och ALLA andra flickors, mammors, pojkars, gamlingars osv blod på sina händer. Alla de som får lida för det vansinniga mångkulturella experimentet.
För människor lider och får sätta livet till dygnet runt varje dag, inte bara på Drottninggatan i förrgår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in