Citat:
Ursprungligen postat av
Dofterna
Nu hänger jag inte med? Är mer än mycket mot ISIS och terror, jag är även för att visa terrorister att de inte har jack shit att hämta i Sverige. Fuck them!
Sen att alltihop känns lökigt och ocoolt får jag helt enkelt leva med, tar en för laget så att säga.
Går mer än gärna hand i hand med Åkesson idag.
*KRÄKS* Asså man mår sååå illa av er PK-Zombie-drönare, hur kan man ställa till med en KÄRLEKSmanifestation efter en sån här traumatisk händelse! Vi SKA känna HAT,RÄDSLA och ILSKA efter en sån här attack!! det är naturligt! det är VERKLIGEN INTE naturligt att springa runt i ett ngt slags kärleksrus med ett leende på läpparna, snackandes om främlingskärlek och enighet... Nu fick etablissemanget VERKLIGEN som de ville,nu behöver de inte göra ett skit åt saken för genom denna kärleksmanifestation har folket skrivit under på att
1) ett fortsatt inflöde av våldtäkts-asylanter och Isis-soldater och förstås lite välfärdsmigranter oxå.
2) politikerna behöver ej stå till svars för deras oansvariga "flykting" politik, då de har blod på sina händer, de är lika skyldiga som uzbeken..
3) Media kommer ej att stå till ansvar för deras medhjälp till terrordåd heller..
detta kommer bara leda till ÄNNU mer förföljelse och Hat mot de som är kritiska mot Invasionen av Sverige och Europa...