2017-04-09, 16:22
Medlem
Det vore ironiskt om en terrorist körde rätt in i manifestationen med en lastbil. Vad händer då? Blir det en ännu större "kärleksmanifestation"?
Citera
2017-04-09, 16:22
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxyn
Jag skulle vilja se ett ifrågasättande, samt att journalisterna kan ta en mer analytisk betoning. Sedan kan man visa gemenskapen också som en viktig del självklart. Nu lyfter man bara fram den positiva sidan, tycker du det är en positiv situation eller? Det är ju absurt!

Folk är inte där för att de är glada, de är där för att visa respekt för de som drabbats, ta tillbaka centrum och dela sin sorg med andra.

journalister hade väl inget med kärleksmanifestationen att göra?
Citera
2017-04-09, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Folk är inte där för att de är glada, de är där för att visa respekt för de som drabbats, ta tillbaka centrum och dela sin sorg med andra.

journalister hade väl inget med kärleksmanifestationen att göra?

Så TV4 var inte på plats och kommenterade manifestationen? Du har med andra ord inte ens bevittnat skildringen innan du uttalade dig..
Citera
2017-04-09, 16:24
Medlem
HipToBeSquares avatar
Var inte det ganska väntat att det skulle bli demostration för massinvandring, för islam, mot nazister, mot vita män osv. Sverige är idag en parodi på sig själv. Det är tydligt att befolkningen har ingen förståelse vad som har hänt, varför det har hänt och för totalt hjärntvättade att kunna rationellt förklara det som har hänt.
Citera
2017-04-09, 16:25
Medlem
Glutamines avatar
vidrig manifestation med en massa rasfrämlingar och bögar på scenen. Fy fan vilket sjukt samhälle vi lever i. En fullständig psykos skapat av judisk lögnpress ligger som ett lock över detta landet.
Citera
2017-04-09, 16:26
Medlem
Pretorian1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoveToTheBeat
men vafan vilka jävla gnällspikar ni är alltså...ingenting passar er, bra eller dåligt, ni gnäller lika mycket ändå, som KÄRRINGAR på ett kafferep. Som sagt, tangentbordskrigare som inte kommer att lyfta på arslet för någonting, kan se framför mig om det skulle bli krig här, så lär ni väl skrika om elen slås ut, ve och fasa, sen gömma er bakom skrivbordet. Tröttsamt med KÄRRINGGNÄLL!

Jag är stolt att se mina stockholmare samlas på Sergels Torg!!!

STOCKHOLM FÖR ALLTID I MITT HJÄRTA!

Vi är många som bedriver politiska samtal i det allmänna rummet samt donerar pengar till olika ändamål, arbetar, betalar skatt och bedriver opinion. Vi är kritiska. Det är inget gnäll, det är saklig kritik och reflektion.

Du däremot, är en fårskalle.
Senast redigerad av Pretorian1 2017-04-09 kl. 16:28.
Citera
2017-04-09, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Nu hänger jag inte med? Är mer än mycket mot ISIS och terror, jag är även för att visa terrorister att de inte har jack shit att hämta i Sverige. Fuck them!
Sen att alltihop känns lökigt och ocoolt får jag helt enkelt leva med, tar en för laget så att säga.
Går mer än gärna hand i hand med Åkesson idag.

*KRÄKS* Asså man mår sååå illa av er PK-Zombie-drönare, hur kan man ställa till med en KÄRLEKSmanifestation efter en sån här traumatisk händelse! Vi SKA känna HAT,RÄDSLA och ILSKA efter en sån här attack!! det är naturligt! det är VERKLIGEN INTE naturligt att springa runt i ett ngt slags kärleksrus med ett leende på läpparna, snackandes om främlingskärlek och enighet... Nu fick etablissemanget VERKLIGEN som de ville,nu behöver de inte göra ett skit åt saken för genom denna kärleksmanifestation har folket skrivit under på att

1) ett fortsatt inflöde av våldtäkts-asylanter och Isis-soldater och förstås lite välfärdsmigranter oxå.

2) politikerna behöver ej stå till svars för deras oansvariga "flykting" politik, då de har blod på sina händer, de är lika skyldiga som uzbeken..

3) Media kommer ej att stå till ansvar för deras medhjälp till terrordåd heller..

detta kommer bara leda till ÄNNU mer förföljelse och Hat mot de som är kritiska mot Invasionen av Sverige och Europa...
Citera
2017-04-09, 16:33
Medlem
HC47s avatar
Hade ju känts mer rimligt med en manifestation mot terror.
Citera
2017-04-09, 16:34
Medlem
#Kärleksmanifestation 2017 var bara sååå 😍😍😍. Asså fatta ba som jag och xxx 💃🏻
Ser redan fram emot nästa konsert! Hoppas man drar in ännu fetare artiser då!!!
💋💋🍾🎤🎉
Citera
Medlem
Pretorian1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godssouljah777
*KRÄKS* Asså man mår sååå illa av er PK-Zombie-drönare, hur kan man ställa till med en KÄRLEKSmanifestation efter en sån här traumatisk händelse! Vi SKA känna HAT,RÄDSLA och ILSKA efter en sån här attack!! det är naturligt! det är VERKLIGEN INTE naturligt att springa runt i ett ngt slags kärleksrus med ett leende på läpparna, snackandes om främlingskärlek och enighet... Nu fick etablissemanget VERKLIGEN som de ville,nu behöver de inte göra ett skit åt saken för genom denna kärleksmanifestation har folket skrivit under på att

1) ett fortsatt inflöde av våldtäkts-asylanter och Isis-soldater och förstås lite välfärdsmigranter oxå.

2) politikerna behöver ej stå till svars för deras oansvariga "flykting" politik, då de har blod på sina händer, de är lika skyldiga som uzbeken..

3) Media kommer ej att stå till ansvar för deras medhjälp till terrordåd heller..

detta kommer bara leda till ÄNNU mer förföljelse och Hat mot de som är kritiska mot Invasionen av Sverige och Europa...

Kärleksrus och leenden på läpparna efter traumatiska upplevelser påminner mer om individerna i boken "Brave New World" av Aldous Huxley, där man konstant är hög på "soma" och är helt och hållet okritisk till samhället man lever i utan allt är bara fiktionell njutning och lust.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaqxswc
Den här reflektionen var inte min från början utan invandrartjejer från förorten.
Frågan är om sånna som hon känner sig inkluderad i det här.
Eller om de bara känner sig ännu mer exkluderade, nedvärderade och utanför

Att hon inte känner sig som svensk är hennes eget fel. Man har ett eget ansvar att bli assimilerad.
Tyvärr är många av de som kommer hit inte intresserade av att bli en del av Sverige. De vill skapa sig ett nytt land.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pretorian1
Vi är många som bedriver politiska samtal i det allmänna rummet samt donerar pengar till olika ändamål, arbetar, betalar skatt och bedriver opinion. Vi är kritiska. Det är inget gnäll, det är saklig kritik och reflektion.

Du däremot, är en fårskalle.

Varför tog DU åt dig, var riktat till de som de facto är ALLTID gnällspikar, men känner du dig träffad så är det upp till dig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in