2017-04-09, 14:47
Medlem
philipabcqs avatar
Vad är det här för jävla vänsterjippo? Fruktansvärt osmakligt och opassande. Och denna gapande förortsblatte gör en vansinnig just nu.
Citera
Medlem
KamratBruns avatar
Det gnälls hårt i tråden om den här manifestationen. Det finns ju en del belägg för det. Inte minst när manifestationen kantas av folk som är en del av att ha byggt upp det samhälle vi idag har.
MEN ni som gnäller. Vad gör ni själva. Kommer ni vara på någon mer svenskvänlig manifestation kommande månader? Om det är Folkets demonstration, eller Nordiska Motståndsrörelsens första maj demo eller nästa tillställning Sverigedemokraterna håller, eller något annat.

Om inte. Dra igen. Ni är en lika stor del av eländet själva som sitter på nätet och gnäller, men inget gör åt saken.
Citera
Medlem
Pretorian1s avatar
Man skulle smyga in en stereo anordning och med fjärrkontroll sätta igång ett oväsen som heter duga i form av stötvis automateld så får vi se sedan hur sammanhållna dom står, så kanske polletten tillslut trillar ner. Men det tvivlar jag på.

Det enda jag ser är en stor grå massa.
Citera
2017-04-09, 14:48
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGunsy
vafan är det jag kollar på
Haha, undrar samma sak. Vad fan har allas lika värde med terrorattentatet att gör?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Rickard Sjöberg passar inte som konferansier en sån dag, , han är alldeles för glad...,
det blir för glatt, ytligt, det krävs lite eftertanke,

Håller med. Det här är inte Lets dance eller Grannyra konsert...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Vad fan är det med människor nu för tiden?
Gu vad fiiint. Titta va mycket blommor! Guu va fiint. Och en massa artister ska sjunga! En leende Nano berättar hur tagen han är och ska ta tillfället att promota/sjunga en "avskalad" version av Hold On.
Guuu va fiiint!
Är det detta folk behöver efter ett terrordåd? Att vifta med ballonger, käka korv och se på självpromotande artister som låtsas vara innerliga? Att tända meninglösa ljus, att lyssna på meningslösa floskler i timmar?
Är detta vad kärlek och medmänsklighet igentligen är? Att låta allt vara som vanligt hade för mig varit en mäktigare manifestation. Att folk hjälpte varandra komma hem eller t.o.m. erbjöd bädd för natten för strandsatta - det var riktig medmänsklighet. Riktig medmänsklighet behöver inte ljus, spektakel och artister. Den behöver inte politiker som visar upp sig. Den behöver inte någon uppslutning alls.

Man kan undra vars kärleken och toleransen är hos alla de som kräkte ur sig "Röstade du på SD så kan du ta bort mig som vän" ?
Alla de som blivit uteslutna ur fackförbund eller blivit av med sitt arbete för att det är SD-anhängare.

Sverige är ett väldigt intolerant samhälle. Media hänger ut och förstör livet för dem som inte är PK.
Citera
Medlem
Freebops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Affil
Asså vad fan händer, oj oj oj nu växer SD!

Milad Mohammadi......................

Denna manifestationen är bland de vidrigaste jag varit med om, och jag VET att MÅNGA MÅNGA Svenskar håller med.

Ironiskt att man tar upp en muhammedan efter fredagens dåd, att svenskar aldrig lär sig.
Citera
Bannlyst
Nu pratar dom om Kärrtorp... Asså detta är det värsta jag varit med om...

Detta skulle inte vara politiskt? Det är ju bara politik hela tiden!
Citera
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Herregud Det är inte sant.

Det här är så uppenbart ett politiskt ställningstagande. Detta har INGENTING med att sörja offren. Vänstern är väldigt snabba med att gnälla på att andra utnyttjar sånt här för politik men se vad dessa tomtar håller på med just och jämför hur SD agerar. Hjärndöda fittor. KOKAR
Citera
2017-04-09, 14:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Affil
Nu spårar det, nu är det verkligen politiskt!
Ja, när Milan kom in kom också politiken in.... Och nu lär det ju inte bli mindre politiskt.
Citera
Medlem
DigiFlaxs avatar
Är det inte lite oproportionerligt många invandrare som får stå vid micken nu?
Citera
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rammsberg
Tv4 har inte lyckats att zooma in en enda muslimsk kvinna med huvudbonad än. Men det kanske kommer. Sökandet med kamera och andra medel fortsätter. TV4 måste hitta åtminstone en att visa på TV.
Där visade de precis en. Nöjd nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in