2017-04-09, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Invandringen måste fortsätta. Öppenhet. Tolerans. Mer islam.

Hashtag #kramaenterrorist
Citera
2017-04-09, 14:41
Medlem
Dofternas avatar
Så, nu är jag klar. Har ju så jävla svårt för sånt här med att "vara en del av" men jag var där. Klart å betalt, nu går vi och fikar dyrt.

Hur många var på torget?
Citera
2017-04-09, 14:41
Medlem
0.999...s avatar
Det är helt knallvitt i publiken, vart är vår mångkultur en dag som denna? Som någon tidigare skrev här, en ganska obehaglig känsla av väckelsemöte. Vi får se om någon talare väljer att gå in på en lösning av problemet som tex. börja diskutera repatriering av främlingar till deras hemländer. Känns dock lite tveksamt.
Citera
2017-04-09, 14:42
Medlem
PeteHungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Det där är väldigt talande för hur sargat landet är. I andra länder som drabbats av terrorism så har flaggan varit en självklar och premierad "symbol" för ett starkt folk och en enad nation.

Precis min tanke.
Känns riktigt illa att typ två svenska flaggor syns bland alla de 1000-tals som är där.
Citera
Medlem
KamratBruns avatar
Det gnälls hårt i tråden om den här manifestationen. Det finns ju en del belägg för det. Inte minst när manifestationen kantas av folk som är en del av att ha byggt upp det samhälle vi idag har.
MEN ni som gnäller. Vad gör ni själva. Kommer ni vara på någon mer svenskvänlig manifestation kommande månader? Om det är Folkets demonstration, eller Nordiska Motståndsrörelsens första maj demo eller nästa tillställning Sverigedemokraterna håller, eller något annat.

Om inte. Dra igen. Ni är en lika stor del av eländet själva som sitter på nätet och gnäller, men inget gör åt saken.
Citera
Medlem
happilappis avatar
Inte en enda invandrare på plats i princip. Hemskt att dom inte vågar sig ut till manifestationen. Dom är säkert rädda för att bli nedslagna av rasister eller utsättas av annat form av hat. Förjävligt att muslimer ska utsättas för sådant i ett öppet land som Sverige.

#jagärhär

rymdkram
Citera
2017-04-09, 14:43
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Jaha... Jag som hade en liten förhoppning om att manifestationen inte skulle ha en vänsterextrem/nyliberal agenda. Illa dolt hat mot SD och inga svenska flaggor. Svenskar står där som dumma naiva fån och klappar sina händer. Allt är som vanligt med andra ord.

Och ännu en sdhatande och svenskfientlig artist ska framträda,Sarah DF,
varför är inte Peter Jezewski anlitad,eller Christer Sandelin?
Det är för bövelen en muslim som var otillåtet i Sverige som dödat och skadat människor
era naiva och fåniga kärleksförklaringar för öppenhet och mångfald är i skymf.
Hjärntvättade människor som skockas likt en fårhjord runt sin egen godhet.
Muslimerna skrattar åt er, och pekar finger åt dessa sjukt naiva människor
hur lätt är det inte att invadera Sverige? Motståndet består av blommor,prideflaggor och armband.
Och nu kom ärkebögen Rikard Wolff in oxå,kalas för alla muslimer.
Arma, arma dj*vla Sverige
Citera
Medlem
Kollar på SVT1. Vilket enormt pådrag det blivit, med en manifestation med plattan full med folk.
Försöker man få sammanhållning nu?
Men som en muslimsk tjej på gatan sa igår - varför var det inte sådana här manifestationer efter svensken som högg ned invandrare i Trollhättan? När högerextrema mördar ses det som en enskild händelse av galningar.
När muslimska extremister mördar svenskar så går hela landet all in...
Citera
Bannlyst
Asså vad fan händer, oj oj oj nu växer SD!

Milad Mohammadi......................

Denna manifestationen är bland de vidrigaste jag varit med om, och jag VET att MÅNGA MÅNGA Svenskar håller med.
Citera
2017-04-09, 14:44
Medlem
Bernt-Bennys avatar
"En stor applåd om ni älskar den här staden.."
Citera
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Det där är väldigt talande för hur sargat landet är. I andra länder som drabbats av terrorism så har flaggan varit en självklar och premierad "symbol" för ett starkt folk och en enad nation.
Flaggorna sitter på Åhlens City-taket. Flera stycken. Dock borde de ha åtminstone en stor synlig svensk flagga i bild.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Det är helt knallvitt i publiken, vart är vår mångkultur en dag som denna? Som någon tidigare skrev här, en ganska obehaglig känsla av väckelsemöte. Vi får se om någon talare väljer att gå in på en lösning av problemet som tex. börja diskutera repatriering av främlingar till deras hemländer. Känns dock lite tveksamt.

Jag såg faktiskt en neger. Men det var typ allt.
En vanlig vardag när man går i Stockholm så är det utlänningar överallt. Men noterade nu att det är som du påstår, väldigt vitt i publiken. Konstigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in