Citat:
Ursprungligen postat av
gubbrora
Som jag skrivit tidigare så ger jag inte ett skit för dina kunskaper om islam. Men anfallen på Irak och Afghanistan skedde knappast bakom ryggen på någon. Min parallell med Jehovas vittnen syftatde mest på att visa att bokstavstroende oftast är en minoritet. De allra flesta muslimer är som kristna vanligt hygglig folk som vill leva ifred. Alla kristna är inte pedofiler bara för att några präster är det och som skyddats av kyrkan.
mina kunskaper om Islam är enormt mycket större än dina iaf hör jag...du snackar om pedofiler inom den katolska kyrkan men skillnaden är att det inte finns NÅGOT stöd av detta vidriga brott inom kristendomen som det gör inom Islam.
Att Anfallen i mellanöstern utfördes av den sionistiska Eliten är INGET vi i väst skulle kunnat påverka då vi blivit manipulerade och ljugna för av sionist Media, det var skitsnack som eventuella massförstörelse vapen som pumpades ut.. på en skräckslagen befolkning efter 9/11 i Usa..
vi tror ofta här i väst att vi lever i demokratiska samhällen, vilket är en illusion... vi har VÄLDIGT svårt att påverka våra politiker som mestadels ljuger och gör MYCKET skitgrejer bakom ryggen...
Vi, folket kan inte få skulden för vad som hänt i mellanöstern, speciellt inte svenskar som har MYCKET lite med saken att göra, men vi vita ska tydligen kollektivt bestraffas enligt hudfärg, när inte ens muslimer behöver ta ansvar för vad som utförs av deras egen relegion..
om ens religion är skit kan man avsäga sig den men hudfärgen kan man inte göra ngt åt.. vi vita har ALLTID stått tillsvars för vad Eliten gjort i vårat namn och nu är det eran tur som muslimer...
Ni har en religion som uppmanar till våld och mord, som uppmanar till pedofili,våldtäkt och kvinnoförtryck.. det finns inga ursäkter.. läs på om din egen religion,ta ställning om det är något du kan stå för, om inte så lämna den...