2017-03-09, 13:45
Medlem
dekanmis avatar
Ja nog åker han dit snart igen. Jag känner en av tjejerna som han haft kontaktförbud för och nu sitter han och skriver under en fejkprofil till hennes kompis att min kompis är en hora, ljuger om en misshandel han utsatte henne för etc.

Karln är verkligen dummare än tåget. Fattar inte att han får vara ute i samhället.
Citera
2017-04-07, 01:38
Medlem
Nu vart de tyst
Citera
2017-04-07, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottsamlare
Den här snubben är på G igen. Säljer "biljetter" till Takida/Stiftelsen.
Har lurat minst ett 50-tal personer under olika alias. Dock blir han
påkommen hela tiden. Polisanmäld av säkert hälften. Ska man vara
kriminell gäller det att vara smart också, och det kan ju ingen beskylla
Daniel för att vara.

Seriöst va snackar du för skit jag har inte blåst 50st och inte är jag Anmäld för Något heller
Så Nu snackar du endast en massa skit
Citera
2017-04-07, 07:09
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mallan24
Seriöst va snackar du för skit jag har inte blåst 50st och inte är jag Anmäld för Något heller
Så Nu snackar du endast en massa skit

Jaha aktiv igen....
Har du släppts från kåken..
Citera
2017-04-07, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Jaha aktiv igen....
Har du släppts från kåken..

Har inte suttit eftersom att jag inte är dömd för någonting och kommer inte bli heller
Citera
2017-04-07, 13:21
Medlem
Citat:
Har inte suttit eftersom att jag inte är dömd för någonting och kommer inte bli heller

Hur var det att få träffa Hasse Aro?
Citera
2017-04-07, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Hur var det att få träffa Hasse Aro?

Väx upp säger jag bara har ingen kommentar till en Löjlig fråga Petra påstod att Jag stalkat hon men de anser jag inte att jag gjort jag skickade 3st brev de va allt ifrån Häktet och jag ringde då fan inte 100ggr som dom påstod och Dessutom kanske ni borde ta Reda på hela Sanningen innan ni dömer.... Finns iallafall en massa folk som inte bryr sig om de där skiten längre t.e.x min nya tjej bryr sig inte hon vet sanningen jag har sakt allt till henne och kalla mig kvinnomisshandlare gör de men ingen som bryr sig så mycket om det Längre då jag har avtjänat straffet för länge sedan så de är avslutat och jag vill inte ha något mer med henne och göra
Citera
2017-04-09, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Ja nog åker han dit snart igen. Jag känner en av tjejerna som han haft kontaktförbud för och nu sitter han och skriver under en fejkprofil till hennes kompis att min kompis är en hora, ljuger om en misshandel han utsatte henne för etc.

Karln är verkligen dummare än tåget. Fattar inte att han får vara ute i samhället.

Är jag Dummare än tåget Hmmm skulle inte tro de och om jag nu slog Petra så har jag redan avtjänat straffet för de så va är de och Snacka om Egentligen???? Jag Vill inte ha något med den äckliga människan att göra
Citera
2017-04-09, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottsamlare
"Det kan ingen beskylla Danne för att vara" syftade alltså på ordet "smart."
Dummare än tåget. Läste just igenom tråden och fattade direkt att "mallan" är daniel.
Har karln inte gått klart grundskolan? Sämsta stavning jag någonsin stött på.
Nu ser han ut att ha flyttat till Järfälla? Ny brud?

Ja jag bor i Järfälla med min fru Sedan 1.5år Tillbaka va de något mer du vill veta??? Hon veta allt då jag har visat domen för henne och hon bryr sig inte om de
Citera
2017-04-09, 03:45
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Men han är ju inte hemlös enligt mallan24. Danne bodde i alla fall i hus på juldagen med en tjej men om det är sant vet ju ingen...

Eller var det Gävle? Fyra dagar senare 2016-12-29 bor dom i Gävle, förvirrande detta
Citat:
Ja jag bor i Järfälla med min fru Sedan 1.5år Tillbaka va de något mer du vill veta??? Hon veta allt då jag har visat domen för henne och hon bryr sig inte om de
Fan man blir ju helt förvirrad av alla flyttar
Juldagen 2016 bor Danne i hus i Uppsala och fyra dagar senare bor han i Gävle.
Nu har Danne en fru och bor sen 1,5 år sen i Järfälla
Har Danne en annan tideräkning än oss andra normala människor? Sen nyår har har det bara gått drygt 3 månader och inte 1,5 år

Får man gifta sig med sin mamma numera?
Men hon är väl den enda som vill ha honom så bäst så
Eftersom han står som ogift på ratsit och skriven hos sin mamma så ljuger han... igen!
Är någon förvånad?
https://www.ratsit.se/19851119-Stig_Daniel_Lundberg_Nykvarn/Uw_QLzo_4ABMU55VPr--2Jsx_yCfPnwVyxkd938uVl4
Citera
2017-04-09, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Fan man blir ju helt förvirrad av alla flyttar
Juldagen 2016 bor Danne i hus i Uppsala och fyra dagar senare bor han i Gävle.
Nu har Danne en fru och bor sen 1,5 år sen i Järfälla
Har Danne en annan tideräkning än oss andra normala människor? Sen nyår har har det bara gått drygt 3 månader och inte 1,5 år

Får man gifta sig med sin mamma numera?
Men hon är väl den enda som vill ha honom så bäst så
Eftersom han står som ogift på ratsit och skriven hos sin mamma så ljuger han... igen!
Är någon förvånad?
https://www.ratsit.se/19851119-Stig_Daniel_Lundberg_Nykvarn/Uw_QLzo_4ABMU55VPr--2Jsx_yCfPnwVyxkd938uVl4

För de första så står jag på min morsas adress för att få min post dit de är de enda och för de andra så träffade jag min flickvän redan i april förra året så snacka på mer du ingen bryr sig om den här jävla tråden längre mer än ni som inte har ett liv
Citera
2017-04-09, 15:34
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
För de första så står jag på min morsas adress för att få min post dit de är de enda och för de andra så träffade jag min flickvän redan i april förra året så snacka på mer du ingen bryr sig om den här jävla tråden längre mer än ni som inte har ett liv

Vi är ganska många som bryr oss om denna tråd..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in