Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-07, 18:33
  #1
Medlem
wasd1234s avatar
Stockholm 2017-04-07, en terrorattack eller ännu en false flag konspiration?

TA SKÄRMDUMPAR / PRINTSCREENS MED TANKE PÅ ATT VISSA NYHETER MM KAN PLOCKAS NED OCH REDIGERAS AV MAINSTREAM MEDIA.

Jag tänkte att här kan vi samla nyheter men även videos, bilder och tankar kring en möjlig konspiration som är en s.k "false flag" attack gentemot det Svenska folket. New World Order (NWO) som varit i farten igen likt i Paris, Berlin, London mm kanske?

Efter samurai-killen i Darth Vader mask i Trollhättan så är väl allt möjligt. Dom sköt ju den killen till döds istället för i knäskålarna trots att han inte hade en pistol. Oförståeligt och ologiskt. Förmodligen så var det också en konspiration.

Alla som är intervjuade i Stockholm idag i bild har varit invandrare nästan. Har inte lyckats fånga alla på film, men låt oss samla ihop alla löjliga vittnesmål som vi finner. Låter som ett par riktiga tomtar i alla intervjuer också som försöker "övertyga" tittarna mer än att tala sanning.

http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/213928

Ha i åtanke att inte lita på folks "vittnesmål" online på Flashback då vi vet att det finns massvis med välbetalda shills som sprider falska vittnesmål, propaganda och vilseleder oss online.


(jag är inte ens förtjust i Islam och trots detta så tror jag personligen det kan vara en möjlig falsk flag)

mvh
__________________
Senast redigerad av wasd1234 2017-04-07 kl. 19:28.
Citera
2017-04-07, 18:42
  #2
Medlem
Bongomans avatar
Har också reagerat på att det är övervägande invandrare de pratat med. Det var ett par svenskar SVT intervjuade så noll är det inte.

EU fattade väldigt snabbt ett beslut om att avskaffa Schengen. Något de länge funderat på och nu har de en anledning. Andra anledningar kan vara att man vill införa mer avlyssning av alla, mer datalagring och fler trafikkontroller. Allt riktat mot vita svenskar så klart.

Jag tror inte på false-flag ännu men det kan komma fler uppgifter som gör det troligare.
Citera
2017-04-07, 18:44
  #3
Avstängd
Digitally.Importeds avatar
En sak som jag tycker är väldigt mysko är att attacker som denna alltid sker på en fredag eller lördag. Jag tänker tillbaka på ett antal tidigare attacker som skett under samma omständigheter.
Citera
2017-04-07, 18:45
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Digitally.Imported
En sak som jag tycker är väldigt mysko är att attacker som denna alltid sker på en fredag eller lördag. Jag tänker tillbaka på ett antal tidigare attacker som skett under samma omständigheter.

Fler offer i rörelse.
Citera
2017-04-07, 18:46
  #5
Medlem
Strand.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Digitally.Imported
En sak som jag tycker är väldigt mysko är att attacker som denna alltid sker på en fredag eller lördag. Jag tänker tillbaka på ett antal tidigare attacker som skett under samma omständigheter.

För att det är fler människor som är ute och ränner på stan en fredag eftermiddag än klockan 7 en tisdagsmorgon. Det är tyvärr inte mer konspiratoriskt än så.
Citera
2017-04-07, 18:48
  #6
Medlem
Allt är inte false flag. Muslimer- och i synnerhet arabiska sådana, har all anledning att vara ursinniga på Västvärlden. Desperata.

Däremot så undrar jag lite över om al-Asad verkligen kan vara så korkad att han använder gas mot sin egen befolkning. Som att böna och be om att få världsopinionen emot sig.
Citera
2017-04-07, 18:54
  #7
Avstängd
Digitally.Importeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strand.
För att det är fler människor som är ute och ränner på stan en fredag eftermiddag än klockan 7 en tisdagsmorgon. Det är tyvärr inte mer konspiratoriskt än så.
Attacken skedde ju vid Drottninggatan, det är väldigt befolkat där även på vardagarna.
Citera
2017-04-07, 19:02
  #8
Avstängd
Digitally.Importeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Allt är inte false flag. Muslimer- och i synnerhet arabiska sådana, har all anledning att vara ursinniga på Västvärlden. Desperata.

Däremot så undrar jag lite över om al-Asad verkligen kan vara så korkad att han använder gas mot sin egen befolkning. Som att böna och be om att få världsopinionen emot sig.

USA och allierade har bombarderat mellanöstern i 16 år nu för ingenting i princip så absolut har de en anledning. De där weapons of mass destruction har de inte hittat heller (förvånande?). Hur skulle man själv känna ifall man såg sin familj försvinna i lågorna efter ett par missiler? Man vill ju hämnas såklart, så egentligen inget konstigt med att vi nu ser den här attacken i Stockholm. Men det finns ett lager till, vilka är spelarna bakom den här flyktingströmmen? Det är frågan.
Citera
2017-04-07, 19:08
  #9
Medlem
D-Vitamins avatar
Som av en ren slump:

http://www.sakerhetspolisen.se/ovrig...ekampning.html

Citat:
Polismyndigheten, Försvarsmakten och Säkerhetspolisen har under två dagar genomfört en gemensam övning. Syftet var att öva samverkan mellan myndigheterna vid ett terroristattentat i Sverige.

EDIT: Skärmdump https://imgur.com/a/jijrC
__________________
Senast redigerad av D-Vitamin 2017-04-07 kl. 19:29.
Citera
2017-04-07, 19:20
  #10
Avstängd
Digitally.Importeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D-Vitamin
Som av en ren slump:

http://www.sakerhetspolisen.se/ovrig...ekampning.html

Det är nästan lite för bra för att vara sant, samma visa om och om igen. Det är inte tillräckligt med bevis, men när man stöter på sammanträffanden efter sammanträffanden så bör man ha det i åtanke.
Citera
2017-04-07, 19:21
  #11
Medlem
wasd1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D-Vitamin
Som av en ren slump:

http://www.sakerhetspolisen.se/ovrig...ekampning.html

kan du ta skärmdump och ladda upp som JPG ? Ifall om att dom plockar ned nyheten. Redigera din post, behåll länken och ordna en printscreen/skärmdump undertill.
__________________
Senast redigerad av wasd1234 2017-04-07 kl. 19:27.
Citera
2017-04-07, 19:23
  #12
Medlem
Såg klippet som någon filma. Varför kommer det massor av rök när lastbilen menar ner folk?! Vad vet vi om chauffören som blev påkörd?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback