2017-04-05, 20:43
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Förvisso, men det råder väl ingen tvekan om att Dan drömmer om och gör sitt bästa för att deras nunor skall bil kända. Han älskar ju att filma sig själv och de andra till absolut ingen som helst nytta. Han skulle inte tveka en sekund om att delta i Let's Dance.

Haha. Ja han är utan tvekan den som njuter mest av sökarljuset. Hans monologer är ibland inspelade i extrem närbild. Jonas är nog den som ogillar det mest. Han drar ned kepsen över ögonen.
Citera
2017-04-06, 10:59
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Har aldrig hört Ingrid nämna något one night stand, men jag kanske inte har lyssnat på I&C lika mycket som dig.

Det var i ett program där en kvinnlig bonde var gäst som Ingrid Carlqvist berättade för sina lyssnare att hon ibland brukar bjuda ut sig åt främmande gubbar. Att Motgift samarbetar med en sådan kvinna är helt sinnessjukt. Det ska naturligtvis råda nolltolerans mot kvinnlig lösaktighet inom den nationella rörelsen. En av kvinnans viktigaste uppgifter här i livet är att hålla sitt sköte rent. "Men nu pratar du ju som en jävla muslim." Nej, jag pratar på samma sätt som våra förfäder gjorde.

Motgift verkar vara mycket för perversa damer. Den porrfilmsbesatta Anna "min bästa kompis är en homosexuell neger" Svensson hade ju ett tag en egen podcast på Motgift. Ja, herrejävlar!

Äh, jag hade ju lovat mig själv att sluta bry mig om Motgift och den nationella psykfallsrörelsen...
Citera
2017-04-06, 11:24
Medlem
Jag brukar få höra att den nationella rörelsen har en tendens att splittra sig själv. Det förvånar mig inte ett dugg när jag läser här inne att motgift mer eller mindre är judiska skräp för att dom samtalar med andra människor och för att Dan genom deras pågående tv-satsning filmar lite för nära ansiktet.

Vad lägger ni energi på egentligen?
Citera
2017-04-06, 16:54
Medlem
sdxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lampugn
Nu till nått helt annat. Är jag ensam om att tycka att det var bättre förr? Dan har blivit drygare, Magnus är inte riktigt sig själv längre. Kändes mer äkta i början.
Jag tycker inte att Dan har blivit drygare, han är lika sympatisk som alltid. Däremot har Magnus förändrats en del. Hans tro på att vara en slags arvtagare till Leif GW Persson är väl det sämsta. I övrigt är han dock rättfram och rakt på sak som alltid.
Citera
2017-04-06, 22:54
Medlem
Run3s avatar
Jag lyssnade på avsnitt "353. Världen skrattar åt svenska polisen" och negerhoran Ingdum Korkqvist nämndes inte en enda gång. Counter-jihadister fick sig en känga i samma avsnitt. Så det avsnittet kan du lyssna på, Offervilja, utan att behöva vara orolig för att du ska triggas.

---

Jag såg på Twitter att Magnus postat:

Ny videodagbok från Motgift - följ med bakom kulisserna när Gomorron med Magnus "blir till"! https://www.motgift.nu/videodagboken-ar-endast-medlemmar/?wlfrom=%2F2017%2F04%2F06%2Fen-morgon-med-magnus-vlog-2%2F

Jag tror jag trillar av pinn av hur nyfiken jag är på hur det mästerverket snids ihop. Hemligheten ligger dock bevarad bakom en betalvägg, så jag får gå i ovisshet om hur världens 8:e underverk skapas morgon för morgon.

Börjar deras egon gå dem lite överstryr? Är målet framöver att odla sina kändisskap? När tror ni de ska turnera till en ny konferens och plocka lappar ur en skål på scen?
Citera
2017-04-06, 23:12
Medlem
Run3s avatar
Inte bekant med Motgifts youtube-närvaro. Men snubblade över detta klippet med Dan som lades upp häromdagen: https://m.youtube.com/watch?v=p6RQ5CdA_so Där tycker jag han ser bra ut. Iof har han en lös tisha och sitter ner. Men han upplevs ju inte som fet. Bilringarna kanske framhävdes mer när han hade kostym (eller vad det var) på Identitär Ide.
Citera
2017-04-07, 06:27
Moderator
sm910difs avatar
Vilken jävla field day Jonas kommer ha idag vad gäller Trump.
Citera
2017-04-07, 06:44
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif
Vilken jävla field day Jonas kommer ha idag vad gäller Trump.
Han hade rätt i att vara reserverad. Medan Dan och Magnus helt var i Trumps ficka, framförallt Dan upplever jag.
Citera
2017-04-07, 07:07
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
Löpare får sina ålderskrämpor sexton (16) år senare än ickelöpare och är framförallt mentalt mycket friskare. Ingen annan träningsform kommer i närheten. Dock hävdar jag att även styrketräning är viktigt för att dels kunna springa och för att bibehålla muskelmassa bättre med åren men löpning är grunden.
http://www.nyttigt.eu/lopning-ger-stora-halsoeffekter-–-som-ett-langre-och-friskare-liv-och-battre-minne/

Styrkelyftslaget jag tävlade i som vann Lag-SM på 1990 är två av sex döda innan 50. Tre tränar fortfarande styrketräning En har diabetes och jag år den enda som inte är överviktig och utan att överdriva verkar 10 år yngre.

För att gå tillbaka till topic, Jonas de Geers hälsa tror jag att den meditativa långdistanslöpningen passar hans personlighet bättre och skulle få honom på spåret.
Det är även dokumenterat bra vid eventuellt alkoholmissbruk vilket indikeras kunde vara aktuellt.
Kausalitet och korrelation, styrkelyftare som är både musklösa och feta, petar i sig anabola och äter som en häst och pressar kroppen till max lever inte sunt.
Styrketränar man på motionsnivå och inte fjantar med proteindrinkar och vill bli bodybuilder så finns inte de sambanden. Sen måste du givetvis även konditionsträna, cykel, skidåkning, gång, löpning eller lagsport. Allsidighet är nyckeln.
Att bara löpa sliter på kotor, höfter och knän.

Sidospår, viktigast ha kul och trivas med det man gör, grabbarna på motgift borde ta långa promenader i Berlin med omgivningar. Byt ut en lagad måltid mot soppa eller sallad, skippa godis och snacks, var långsiktig.
Senast redigerad av Sonnenwende 2017-04-07 kl. 07:10.
Citera
2017-04-07, 08:12
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Han hade rätt i att vara reserverad. Medan Dan och Magnus helt var i Trumps ficka, framförallt Dan upplever jag.

Nej, den största Trumpisten i Motgift-gänget har helt klart varit Magnus Söderman.
Citera
2017-04-07, 08:28
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Nej, den största Trumpisten i Motgift-gänget har helt klart varit Magnus Söderman.
På Twitter skrev han nyss:

I Gomorron kommer jag resonera kring USA:s attack inatt. Tredje världskriget är inte på gång! Lyssna live 07.30 på https://t.co/LXk35J4ai3

Låter som att han kommer ha en positiv, lugnande och välmenande spinn på Trumps 180-vändning. Men jag har inte lyssnat så jag vet inte. Någon som gör/gjort får gärna rapportera.

Du kanske har rätt i att det är Magnus som är den stora Trump-apologeten i sällskapet.
Citera
2017-04-07, 08:48
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
På Twitter skrev han nyss:

I Gomorron kommer jag resonera kring USA:s attack inatt. Tredje världskriget är inte på gång! Lyssna live 07.30 på https://t.co/LXk35J4ai3

Låter som att han kommer ha en positiv, lugnande och välmenande spinn på Trumps 180-vändning. Men jag har inte lyssnat så jag vet inte. Någon som gör/gjort får gärna rapportera.

Du kanske har rätt i att det är Magnus som är den stora Trump-apologeten i sällskapet.

Jag har inte heller lyssnat på Gomorron. Björn twittrar i alla fall vettigt om kräket Trump:

"Så visar sig Donald Trump vara lika stor krigshetsare som George Bush och Bill Clinton. USA-imperialismen fortsätter döda människor."

https://twitter.com/BjornBjorkqvist/status/850190710376587264
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in