2017-04-07, 03:54
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Defense official: there were Russians stationed at the base the US struck in Syria tonight, but US informed them beforehand @ForeignPolicy

Vad fan tänkte Trump med.
Det återstår att se, men jag upprepar mig gärna här..

Uppenbarligen sitter både Trump och hans stab på mer ingående information om vad som sker där nere än vad några obetydliga människor på ett internetforum gör.

Tror ju knappast att han beordrat en attack mot en helt på måfå utvald plats bara "för att".
Citera
2017-04-07, 03:56
Medlem
Hegernatarens avatar
Citat:
Fan hände med Ryssland missilförsvar S-400

US missile strikes targeted aircraft and infrastructure, including runway, at Al Shayrat airbase
Därför man skickar en hel svärm.
Citera
2017-04-07, 03:56
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:

US missile strikes targeted aircraft and infrastructure, including runway, at Al Shayrat airbase
De är av symbolisk betydelse.
Citera
2017-04-07, 03:57
Medlem
CNN now says Russia was NOT informed of attacks, conflicting report.

Ok jag går och lägger mig ber till gud att jag vaknar i morgon.
Citera
2017-04-07, 03:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Det återstår att se, men jag upprepar mig gärna här..

Uppenbarligen sitter både Trump och hans stab på mer ingående information om vad som sker där nere än vad några obetydliga människor på ett internetforum gör.

Tror ju knappast att han beordrat en attack mot en helt på måfå utvald plats bara "för att".

Just det som är grejen, varför får inte världen se bevisen isåfall? Och då snackar jag inte om bevisen man läst om i tidigare rapporter som lyder som följande:

"According to sources inside the pentagon, he can confirm that Bashar did blablabla, therefore we are certain that he did it"

Utan starka bevis på det och sedan så ska det även framkomma att ordern var godkänt utav presidenten.

Inte fan går man och attackerar länder på det här viset.
Citera
2017-04-07, 03:59
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalennn
Eller så ville han själv ha en anledning, så mycket för hela snacket om att "Ryssland gör bra i Syrien, Assad dödar ISIS" o.s.v, så fort han blev president så fick han order om att det där gäller inte längre, funkar när han ska samla in röster, men inte när han väl sitter i stolen.

Äcklig ful människa, har inte visat något bevis överhuvudtaget för att Syriens regering står bakom attacken, tänk att de agerar så snabbt också. Normalt så borde de ha ett möte om det och då dröjer det ett bra tag innan någon attack sker, här ser det verkligen ut som "Ordna så vi får en anledning till att attackera, allt är redan planerat och redo".

Visst är det svårt att veta Trumps motiv.

Min gissning är telefonsamtal typ

- Hej Vladimir, det är Donald. Sionistmedia är för jäkliga. Nu har de tagit skamgrepp på oss båda. Jag måste bomba något, finns det något lämpligt övergivet flygfält eller annat i Syrien?

VP: Jag vet, det är lugnt. Skicka några robotar mot ... Vi evakuerar.
Citera
Medlem
Russia Shot down many of the Tomohawk missiles striking at the Syrian Airforce

Vet ej om det är sant.
Citera
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:

Citat:
2m
WarMonitor‏ @TheWarMonitor
Unconfirmed, but serious if true.
Partisangirl‏ @Partisangirl#Breaking: #Russia Shot down many of the Tomohawk missiles striking at the Syrian Airforce
https://mobile.twitter.com/TheWarMonitor

Obekräftat än visserligen, men håll gärna ett öga på sidan.
Citera
2017-04-07, 04:00
Medlem
Citat:
CNN now says Russia was NOT informed of attacks, conflicting report.

Ok jag går och lägger mig ber till gud att jag vaknar i morgon.

Men Trump har ju så många gånger sagt att han inte ska tala om för någon när han anfaller för det är bara korkat. Han vill ju vara oförutsägbar. Och många gillar ju att han är det. Så de kan väl glädja sig riktigt nu då.
Citera
2017-04-07, 04:01
Medlem
Trumps första misstag som president.

Inte på grund av handlingen men Ryssar finns överallt där.
Citera
2017-04-07, 04:01
Medlem
Syrian Arab Army
24 mins ·

Number of Tomahawk missiles were fired into Syrian territories.

We are at war.

Som vanligt. Attackera utan bevis eller undersökning av vad som skett o vem som gjort vad.
Folk tror att det är nån skillnad på vem dom röstar på när allt är korrupt.
Många människor är helt hjärntvättade av MSM inklusive många här eller så har för dom sitt egna fake news war o gör det dom har blivit betalda för.

Same shit different day
Citera
2017-04-07, 04:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Visst är det svårt att veta Trumps motiv.

Min gissning är telefonsamtal typ

- Hej Vladimir, det är Donald. Sionistmedia är för jäkliga. Nu har de tagit skamgrepp på oss båda. Jag måste bomba något, finns det något lämpligt övergivet flygfält eller annat i Syrien?

VP: Jag vet, det är lugnt. Skicka några robotar mot ... Vi evakuerar.

Baserat på allt han sa innan han blev president så känner jag att motivet är inte från honom givetvis, samma jävla människor som pressat USAs presidenter i 50+ år gör det än idag, så mycket för Trumps självständighet. Ännu en docka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in