2017-04-05, 11:40
Medlem
Ravenboxs avatar
Du har inte slagit henne va? Jag har fått höra att du slog henne av från en liten fågel.
Citera
2017-04-05, 12:01
Medlem
LoveAndPeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
Du har inte slagit henne va? Jag har fått höra att du slog henne av från en liten fågel.

Vad är grejen med att jag skulle slagit henne? Bullshit. Jag har INTE slagit henne. Hej förresten!
Citera
2017-04-05, 12:22
Medlem
davveboys avatar
Döda båda 2? Sorry men jag ser ingen annan utväg efter de du skrev.

Visst, blir lite headlines i aftonhoran samt att du kommer på deras lista "män som dödar" men vadådå?

Sjukaste jag läst på länge.
Citera
2017-04-05, 12:39
Medlem
FairyCutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveAndPenis
Min flickvän har varit hela min värld och jag har gjort allt för henne.

Från ingenstans så avslöjade de två alltså deras otrohet mot mig.

Vafan ska jag göra?
Shit vilken traumatisk upplevelse! Lider verkligen med dig. Ja vad ska du göra? Jag antar att allt hänt ganska nyligen så låt det hela bara sjunka in först och främst.

Många skriver inlägg om att du bör hämnas och slåss och det är nog den första instinkten man har; att ge igen så att dom får se och känna hur mycket du lider och hur djupt dom har sårat dig. Sanningen är dock att det skiter ju dom i. Fullständigt. Det är ju därför de gått bakom din rygg och bedragit dig under hela den här tiden.

Dom struntar i dina känslor och därför kommer din hämnd aldrig uppnå det du vill. Fokuserar du på hämnd så blir det du som förlorar för det kommer att dra ner dig ännu mer och dina tankar kommer enbart att gå i negativa spiraler, kanske får ditt agerande dessutom tråkiga konsekvenser i form av anmälningar osv så nej...

Mitt råd blir därför att ge dig själv tid och inse och acceptera att det är ett trauma och en sorg du kommer att behöva bearbeta och gå igenom, det tar tid. Prata med din vän psykologen och prata och umgås med andra vänner, isolera dig inte utan fokusera på att bygga upp dig själv igen.

Kram på dig! ❤
Citera
2017-04-05, 12:43
Medlem
LoveAndPeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FairyCute
Shit vilken traumatisk upplevelse! Lider verkligen med dig. Ja vad ska du göra? Jag antar att allt hänt ganska nyligen så låt det hela bara sjunka in först och främst.

Många skriver inlägg om att du bör hämnas och slåss och det är nog den första instinkten man har; att ge igen så att dom får se och känna hur mycket du lider och hur djupt dom har sårat dig. Sanningen är dock att det skiter ju dom i. Fullständigt. Det är ju därför de gått bakom din rygg och bedragit dig under hela den här tiden.

Dom struntar i dina känslor och därför kommer din hämnd aldrig uppnå det du vill. Fokuserar du på hämnd så blir det du som förlorar för det kommer att dra ner dig ännu mer och dina tankar kommer enbart att gå i negativa spiraler, kanske får ditt agerande dessutom tråkiga konsekvenser i form av anmälningar osv så nej...

Mitt råd blir därför att ge dig själv tid och inse och acceptera att det är ett trauma och en sorg du kommer att behöva bearbeta och gå igenom, det tar tid. Prata med din vän psykologen och prata och umgås med andra vänner, isolera dig inte utan fokusera på att bygga upp dig själv igen.

Kram på dig! ❤
Citera
2017-04-05, 12:57
Medlem
Om du inte trollar så skall jag ge dig ett par alternativ.

1. Du talar om att du skall åka bort på jobb, ser till att din flickvän och din kompis är hemma hos er bjuder in alla era vänner på fest och tar dem på bar gärning. Glöm inte att spela överraskad.

2. Du åker hem till din " bäste vän" och slår halvt ihjäl honom, åker hem gosar med din flickvän när du skall ligga med henne Tar du henne hårt och utan pardon i och säger där fick du. Efter detta talar du om att hon har 10 minutet på sig att försvinna.

För information hade jag valt alternativ nummer 2
Citera
2017-04-05, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FairyCute

Kram på dig! ❤

Skitsnack!!! Skall han inte förlåta sin vän och krama honom också??? Här gäller det att vara man!!! Rättvisa skall skipas!!! Däremot skall ts inte åka till sin vän som är psykolog utan till en som han inte känner.
Citera
2017-04-05, 13:15
Medlem
BernardLoutres avatar
Oj, vilken story Johnny! Jag tror att du borde skriva ner den och göra en film av den. Det skulle säkert bli en stor succé.
Citera
2017-04-05, 13:45
Medlem
uppmarksamhetbehovs avatar
Fyfan vad hemskt. :/ Lider med dig
Citera
2017-04-05, 15:51
Medlem
Om denna är sann, så har nog polaren, efter att ha vänstrat i sju år med henne vant sig vid en slags sunkig smygrelation och gillar det upplägget. Så det är inte alls säkert att han kommer kunna älska henne på heltid eller vad man säger, så även deras relation kan nog gå i kras rätt fort.
Citera
2017-04-05, 15:52
Medlem
scrypts avatar
Kommer du acceptera detta så kommer det hända igen, dumpa henne.
Citera
2017-04-05, 16:17
Medlem
Hur sluta filmen så man slipper läsa till slut här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in