Nu så!
Jag fick upp rätt facit och det stämde till punkt och pricka med HP-akademin!
Däremot hade jag tydligen skrivit fel på en fråga jag fick rätt på. Måste ha läst av fel i all nervositet
Så jag "fick" ett poäng till ändå. Sluträkningen blev alltså 68 kvant och 71 verb. Känner mig nöjd med det och håller tummarna tills de blir blåa för att det ska räcka till 1,75!