Lyssnat på Björns program Sverigebilden. Lite förvånad att det till slut kom ut. Tvivlade på att han skulle verkställa det. Måste säga att jag är lite imponerad över hur bra det blev och hur han lyckades fylla programmet. Han är en riktigt bra talare med en mysig radioröst. Verkligen något man skulle kunna somna till (på ett bra sätt).
Citat:
Ursprungligen postat av
lampugn
Dan har blivit drygare, Magnus är inte riktigt sig själv längre. Kändes mer äkta i början.
Jo något drygare känns Dan ja. Å andra sidan verkar han ligga lite åt frimarknadshållet/libertarianism/frihet/altright, och han brukar få mothugg från Jonas när han yttrar någon sådan åsikt. Så jag vet inte om det kanske är grupprunket som gör programmet likriktat och framställer Dan som en översittare.
Citat:
Ursprungligen postat av
AdamBomb
De gör radio, utseendet är inte så viktigt då. Dessutom sysslar de med politik, man behöver inte direkt vara snygg för det heller så länge man inte kandiderar i val.
Politiker är säljare. Likväl som att Motgift konstant polerar och rullar ut nya hemsidor, använder snygg stock-art till sina artiklar och bokomslag, osv, är deras egna utseende också viktigt. Personerna bakom Motgift är i allra största grad viktiga när de säljer in sitt koncept i stugorna, eftersom att Motgift står och faller på dem.
Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Sedan håller jag med er om att Björn "Ingrid Carlqvist borde utses till årets svenska kvinna" Björkqvist är riktigt tjock och ful.

När och var sa han det???