Citat:
Ursprungligen postat av
Mextreme
Lite orättvist ändå. Tänk på att de Geer är 11 år äldre än Dan Eriksson och 7år äldre än Magnus. I det perspektivet är han i god form. De flesta av oss får dras med lite kulmage och flintskalle när man är 45+.
Säkert har det slitit på honom med skilsmässan som djupt katolsk och bryta upp och börja om när man närmar sig 50 är säkert slitigt så lite trött är han säkert men tror inta alls det är så illa.
Jag förstår att de senaste åren har varit svåra för de Geer, uppbrottet med frugan har säkert inte bara hänt på fläcken utan har varit en process som har varat i år.
Den begynnande flintskalligheten finns det ju som sagt inget att göra någonting åt, lite mage är heller inte några problem, men det här är inte lite mage, detta är en prakt-ölkagge, Jonas ser ärligt talat ut att inte må bra, vilket oroar mig då jag anser honom vara en stor tillgång till den nationella rörelsen.
De andra är jag mindre brydda om, de har sett ut som de gör under längre tid och exempelvis Björkqvist ser ut som en medelålders lebba (vilket var det enda som gjorde Erikssons "skämt" under identitär idé roligt).
de Geer framstod ju bara för några år sedan i en helt annan gestalt, då vid vad måste ha varit 40-41 års ålder, en så snabb förändring betyder att någonting inte står rätt till, dock tror och hoppas jag att han kommer på rätsida med detta