2017-04-02, 08:05
Medlem
Såhär skriver HPakademien:

"..Vi hade coacher som skrev på samma lokal men som hade olika varianter. Så vi vet helt enkelt inte än hur varianterna är fördelade."

Hur fan ska de släppa ut facit till alla då? Facit per efternamn eller haha
Citera
2017-04-02, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Propaman
Såhär skriver HPakademien:

"..Vi hade coacher som skrev på samma lokal men som hade olika varianter. Så vi vet helt enkelt inte än hur varianterna är fördelade."

Hur fan ska de släppa ut facit till alla då? Facit per efternamn eller haha

Möjligt att du matar in ditt personnummer på uhr:s hemsida? De sa lokal, men inte sal. Det skulle kanske kunna funka, men lite "high-tech" möjligtvis.
Citera
2017-04-02, 08:12
Medlem
Juste om det är Lokal och inte sal funkar det bättre. Mmmmmmmm. Spännande. Släpp fan ut den på måndag kan man ju tycka...hur långt o länge ska man behöva plågas
Citera
2017-04-02, 08:35
Medlem
Abysmals avatar
Går det att se vilka frågor man svarade fel på sen på webben eller får man bara sitt resultat? :-/
Citera
2017-04-02, 08:39
Medlem
Finns provet ute på nätet någonstans så man kan kolla igenom det igen?
Citera
2017-04-02, 09:09
Medlem
Man kan inte se vilka man svarat fel på.
Citera
2017-04-02, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaade
Finns provet ute på nätet någonstans så man kan kolla igenom det igen?

Provet kommer att läggas ut på studera.nu imorgon eftermiddag.
Citera
2017-04-02, 09:20
Medlem
Gavle112s avatar
Hatar att folk ska klaga på att HP är "värdelöst" och "testar inte riktig intelligens". Säker på att alla dom som säger så är 0.5r. Alltså hp testar väldigt mycke som man behöver i framtidens jobb, statistik, logisk tänkande, helhets uppfattning, allmänbildning osv.
Citera
2017-04-02, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gavle112
Hatar att folk ska klaga på att HP är "värdelöst" och "testar inte riktig intelligens". Säker på att alla dom som säger så är 0.5or. Alltså hp testar väldigt mycke som man behöver i framtidens jobb, statistik, logisk tänkande, helhets uppfattning, allmänbildning osv.

Men sättet som du skriver HP speglar ju inte hur du sen kommer studera eller utföra ditt jobb. Du kommer sällan ha flervalsfrågor och du kommer ha bra mycket mer tid till att kontrollera och räkna på statistik tex.
Citera
2017-04-02, 09:39
Medlem
Har gjort HP några gånger förut och har aldrig riktigt upplevt det som svårt. Eller, klart det har varit svårt, fanns ju en anledning till att jag gjorde det igen. Men jag upplevde det som mycket svårare igår än någon annan gång.

Jag som hade sett fram emot HP och var jättetaggad, hade kanske inte förberett mig så mycket som jag borde även om jag började öva på gamla prov osv för några månader sen (men tappade fokus pga olika saker så sköt undan det lite), och så gick det mycket troligt åt skogen.

Bara att bryta ihop och komma igen..:/
Citera
2017-04-02, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gavle112
Hatar att folk ska klaga på att HP är "värdelöst" och "testar inte riktig intelligens". Säker på att alla dom som säger så är 0.5or. Alltså hp testar väldigt mycke som man behöver i framtidens jobb, statistik, logisk tänkande, helhets uppfattning, allmänbildning osv.

Exakt, man har inte oändlig tid när man pluggar vid högskolan och det är mycket material att ta in. Kan gissa de som har högt HP plus bra studietaktik gör bra av sig vid högskolan

Det finns många som hade trassliga liv under gymnasiet som inte berodde på deras livsval och med HP som kan de bevisa sina förmågor

Som alltid, det kommer alltid finnas snowflakes som inte tål att se att andra kan göra bättre än de, tex HP
Citera
2017-04-02, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ytterbium
Har gjort HP några gånger förut och har aldrig riktigt upplevt det som svårt. Eller, klart det har varit svårt, fanns ju en anledning till att jag gjorde det igen. Men jag upplevde det som mycket svårare igår än någon annan gång.

Jag som hade sett fram emot HP och var jättetaggad, hade kanske inte förberett mig så mycket som jag borde även om jag började öva på gamla prov osv för några månader sen (men tappade fokus pga olika saker så sköt undan det lite), och så gick det mycket troligt åt skogen.

Bara att bryta ihop och komma igen..:/

Har du rättat ditt prov efter HP-akademins facit? Jag kände precis som du men efter att ha rättat med deras facit så verkar det ha gått helt ok ändå!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in