2017-04-01, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Vad är Lightning Rounds? Är det något nytt Happy Hour?

lightning rounds är när det finns specialpacks under begränsad tid och antal.. först till kvar så att säga..när de är slut är de slut..
Citera
2017-04-01, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Hur fan lyckas man få frispark emot sig när man är bollhållare?

Jag har fått straffspark mot mig som bollhållare.
Citera
2017-04-01, 21:18
Medlem
Vem hade ni valt utav verratis 88 kort eller Marchisio?
Har aldrig provat han och fick honom i paket.
Någon som kan ge lite feedback?
Citera
2017-04-01, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laxus
Vem hade ni valt utav verratis 88 kort eller Marchisio?
Har aldrig provat han och fick honom i paket.
Någon som kan ge lite feedback?

Verrattis 88a kort är helt galen. Grym att vinna boll med, grym teknik (omöjligt ta bollen ifrån honom), väldigt bra passningar. En riktigt fin playmaker dvs. Det negativa är väl skotten men kör man honom som cm är det väl inte så himla viktigt. Skillnanden mellan han och Marchisio är att M är längre, större och starkare. Men väljer utan tvekan Verratti före.
Citera
2017-04-01, 21:30
Medlem
Raxies avatar
Nån som löst David Luiz-SBCn än? Sitter här funderar fram och tillbaka på hur faaaaaaaaan jag ska göra ^^

Vaskar man League-SBC Higuain, Kane och Jonas så kan man kapa priset rätt friskt ändå..

Men dessa work rates :/
Citera
2017-04-01, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veemvaare
Verrattis 88a kort är helt galen. Grym att vinna boll med, grym teknik (omöjligt ta bollen ifrån honom), väldigt bra passningar. En riktigt fin playmaker dvs. Det negativa är väl skotten men kör man honom som cm är det väl inte så himla viktigt. Skillnanden mellan han och Marchisio är att M är längre, större och starkare. Men väljer utan tvekan Verratti före.

Tack. Blir att prova han då lite nu när endå priset är så lågt för han
Citera
2017-04-01, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raxie
Nån som löst David Luiz-SBCn än? Sitter här funderar fram och tillbaka på hur faaaaaaaaan jag ska göra ^^

Vaskar man League-SBC Higuain, Kane och Jonas så kan man kapa priset rätt friskt ändå..

Men dessa work rates :/

Japp kört 10 matcher med han nu som CDM och än så långe ångrar jag inte en sekund att jag sålde OTW-Pogba för att få honom. Han är överallt och bryter allt! Med han och Kante kan det inte gå fel speciellt om han har två mittbackar bakom sig också så ser inte jag workrates som några problem. Sen blir han dock rätt trött runt 60-70e då pga att han springer överallt men men det får man väl ta.
Citera
2017-04-01, 22:57
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
lightning rounds är när det finns specialpacks under begränsad tid och antal.. först till kvar så att säga..när de är slut är de slut..
Jaha, tack för svar.
Citera
2017-04-01, 23:15
Medlem
Istok91s avatar
Helt sjukt att man alltid får domsluten mot sig på detta skitspel.
Citera
2017-04-02, 00:42
Medlem
Så då var SBC Lacazette avklarad. Gick 50 000-70 000 minus så det var lyckat. Fick Kante och Buffon så jag hade lite tur med packen iaf. Det är så många möjliga kort som är dyra nu så det är ett bra läge för hans SBC. Videon under hjälper även om den skulle behövas uppdateras för det finns bättre lösningar nu för vissa av lagen då de köpt nya spelare.

https://www.youtube.com/watch?v=QeolPm1wbfg&t=333s&index=31&list=WL
Citera
2017-04-02, 01:58
Medlem
Den här tiden på dygnet är det bara sydamerikaner som spelar, värre troll än polackerna.
Citera
2017-04-02, 02:50
Medlem
EnLitenFryss avatar
Att försöka spela WL som förälder är så jävla kört att det inte finns. Äldsta barnet väcker mig mitt i natten så jag blir pigg, tänkte försöka lira en match. Kör lite trading först för att försäkra mig om att ingen vaknar direkt. Men det räcker med att jag drar igång en match så händer det nånting. Som att trycka på en knapp - Kl 2.43 på natten så vaknar den yngsta och skriker som en mistlur, den äldste kissar på sig och jag har en fru som är förbannad (på mig) - samtidigt som jag precis vänt en match till ledning trots rött kort (får aldrig rött kort). Det är som att motståndaren på andra planhalvan inte räcker, ödet ska öka svårighetsgraden till omöjlig. Bara rycka sladden och ge bort segern.

Som om inte spelet enbart var frustrerande nog. Försök spela när hela familjen ropar på en. Kuken.

WL är till för singlar i åldern 18-23 typ. Jag som har ett fönster på max 2h per kväll på helgen att spela - som frun helst ser går till film och mys - det är helkört. Hur grahnen får ihop det vetefan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in