2017-04-01, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuManHand
Man vad i helvete är det här? Arktisk fauna?! Var det provpass 2, testprovet?

Jag hade om pirater och norska kungar, men arktisk fauna samt Walt Disney fanns inte med på mina papper!

Det finns alltid ett utprövningspass (Pass 2) som skiljer sig åt.
Citera
2017-04-01, 19:13
Avslutad
Citat:

Jag hade om pirater och norska kungar, men arktisk fauna samt Walt Disney fanns inte med på mina papper!
Ja, det var testprovet, tyvärr. Var MYCKET lättare än PP3 som nästan dödade mig. Hade det inte varit lunch efter det passet hade jag inte överlevt.
Citera
2017-04-01, 19:14
Medlem
Jag engagerade mig för en gångs skull, har nötat prov, pluggat matte osv. Snittat 1,6 när jag har gjort gamla prov, det har känts jävligt bra.

Fy fan vad kasst det gick nu när jag rättade. Totalt 5 poängs förbättring från provet HT-16 då jag pluggade kanske max 5 ggr totalt lite halvslött. Må-skit-känslan är total.

Det värsta är att det kändes inte så svårt.
Citera
2017-04-01, 19:14
Medlem
Ber nu för att Norrland haft en ytterligare version av PP3, mycket tyder på det. Hpakademin har inte haft någon utsänd i Norrland så det kan mycket väl komma en positiv överraskning

Är verkligen på HÅRETTTTT på att nå mitt mål, någon annan? Så hemskt att vänta. Hoppas på en inte alltför snäv normering.
Citera
2017-04-01, 19:15
Medlem
Jonathaan5s avatar
Vet någon vad det var för alternativ för ordet deduktion?
Citera
2017-04-01, 19:16
Medlem
Rem-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloggmastarn
Jag hade PP3 version 2. Skrev i Huddinge i södra Stockholms Län. känner inte igen Walt Disney eller Aktisk Fauna - men kommer ihåg en om valar typ planktonätare, som blev fler p.g.a minskande istäcke, kan ha varit på engelska?
Känns som ni fått PP3 version 1.

edit: ser nu att ni kanske menade testprovet, nvm
Antar att du också skrev verbalt testprov då jag inte läst om valar eller planktonätare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amphyama
Jag engagerade mig för en gångs skull, har nötat prov, pluggat matte osv. Snittat 1,6 när jag har gjort gamla prov, det har känts jävligt bra.

Fy fan vad kasst det gick nu när jag rättade. Totalt 5 poängs förbättring från provet HT-16 då jag pluggade kanske max 5 ggr totalt lite halvslött. Må-skit-känslan är total.

Gråt ej i onödan! Kom ihåg att det kan vara mer lurt än vad vi ännu tror, mycket tyder på en uppsjö av olika versioner landet runt.
Citera
Medlem
kevindurants avatar
Citat:

Haha, jag hade om pirater, Snorre the king och Walt Disney. Kanske får ta HPakademins facit med en nypa salt då det verkar som att det har blandats texter hejvilt i folks prov
Citera
2017-04-01, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amphyama

Det är mycket tillfälligheter och tur, ibland har man en bra dag och frågorna passar en utmärkt, ibland går bara allt snett. Se det från den positiva sidan, du har ju förbättrat dig hela 5 poäng! Det kan vara skillnaden mellan 1.5 och 1.7!
Citera
2017-04-01, 19:17
Medlem
Rem-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brudentycker
Ber nu för att Norrland haft en ytterligare version av PP3, mycket tyder på det. Hpakademin har inte haft någon utsänd i Norrland så det kan mycket väl komma en positiv överraskning

Är verkligen på HÅRETTTTT på att nå mitt mål, någon annan? Så hemskt att vänta. Hoppas på en inte alltför snäv normering.
Även jag är på gränsen. Sjukt nervigt fortfarande, man vill ju ha en okej marginal.
Citera
2017-04-01, 19:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathaan5
Vet någon vad det var för alternativ för ordet deduktion?
a) Inverkan
b) Skildring
c) Upplägg
d) Härledning
e) Iakttagelse
Citera
2017-04-01, 19:18
Medlem
Fan vad bra det verkar ha gått för alla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera