2017-04-01, 18:59
Medlem
Donald J. Trump‏Verifierat konto

Wow, @FoxNews just reporting big news. Source: "Official behind unmasking is high up. Known Intel official is responsible. Some unmasked....

Varför går du inte bara till FBI eller NSA och frågar.

jesus christ det tog en vecka så är han tillbaka på Fox news fakta.

Kan ni tänka er en elfte september under Trump, clownen hade frågat Fox news om uppdateringar.
2017-04-01, 19:04
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Börjar bli känsligt läge i den troende skaran? Väldigt magsura kommentarer här...
Lol, du säger det varje dag. Alltså allvarligt

Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
http://thehill.com/blogs/blog-briefing-room/news/326655-diplomats-instructed-to-avoid-eye-contact-with-tillerson-report

...är det Mariah Carey som är USAs utrikesminister?

Wow! Jag som trodde att Trump och Bannon är weirdos. Tillerson är bäst

Här är originalet - mycket läsvärt!
https://www.washingtonpost.com/world/national-security/secretary-of-state-rex-tillerson-spends-his-first-weeks-isolated-from-an-anxious-bureaucracy/2017/03/30/bdf8ec86-155f-11e7-ada0-1489b735b3a3_story.html

Nu har vi undermineringsregeringen i USA. Tillerson jobbar nu aktivt på att underminera diplomatkåren. Sådana artiklar sänder ju tydliga signaler till omvärlden:

"De gamla "diplomaterna" är irrelevanta, de har noll inflytande på Tillerson (=Trump). Talk to Rex. REX!"

Kanon!

Det enda departementet som fortfarande ser "establishment" ut är tyvärr försvarsdepartement, men jag (naivt?) börjar se indikationer på "den stora omvändningen"
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
McConnell, kommer gå nuclear.

“He’s going to do the nuclear option,” said Sen. Bob Corker (R-Tenn.). “He’s going to break the rules to change the rules. No doubt.”

Förstår inte demokraterna här de riskerar alltså att republikanerna ska få en super majoritet i framtiden om någon vänster typ i högsta domstolen stryker med kommande år.
Fast tror du att Republikanerna ska bli snällare om Demokraterna ger up (Gorsuch). Njaaa. Republikanerna gor "nuclear" nästa gång i vilket som..

Hehe. Dems befinner sig just i en svår sits (i HD frågan). Vad än de gör kommer de att straffas
2017-04-01, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Utöver medias konstanta bashande för allt och inget på DJT, så har ni säkert märkt att twitter har en algoritm på hans twitter så att spammande hatare är det enda man kan se i de ~100 första svaren. Visst man kan argumentera att företag får göra hur de vill osv. Men att han blockeras på alla fronter är ju väldigt tydligt. Det har aldrig varit på den här magnituden förut. Men vad gör ni av det här? Jag är pro-Trump och tycker det är helt sjukt. Men vad anser ni som är anti-Trump om att vinklingen utav världens mäktigaste person är såpass kraftig och skapar såpass mycket hat.
Tror någon att det kommer leda till något positivt? Även om det skulle leda till att han avgår eller vad ni liberaler har för fantasier. Det är ju inte Trump som skapar kaos, det är ju alla reaktioner och demonstrationer. Vars deltagare bara hör samma gamla hörsägen ifrån ekokammaren som drivs av MSM.

Jag tycker det konstiga är att oavsett när jag klickar, om det så är bara 100 som svarat eller tusentals är det alltid samma längst upp som skriver en lång harang som kritiserar honom. Nästan så att de sitter och bara väntar på att han ska vakna.
2017-04-01, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Kommer inte att ske, det finns lika mycket bevis för att fängsla Obama som det fanns för att fängsla Clinton.

Ni kan sluta drömma om att alla ska fängslas för det kommer inte att ske.

Vi får se. Jag skulle inte bli förvånad om både Obama och Hillary hamnade bakom lås och bom.
2017-04-01, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear

Fast tror du att Republikanerna ska bli snällare om Demokraterna ger up (Gorsuch). Njaaa. Republikanerna gor "nuclear" nästa gång i vilket som..

Hehe. Dems befinner sig just i en svår sits (i HD frågan). Vad än de gör kommer de att straffas

Det är 4-4 idag och med Gorsuch 5-4 till Trump.

Bättre för dem att göra en deal med att inte blockera Gorsuch och behöva 60 röster nästa gång.

Istället riskerar demokraterna att gå runt med en 6-3 högsta domstol i framtiden för att få sina 15 min fame på Trump bekostnad.

Kärringen Ginsburg 84 år kommer ju ryka om Trump får 8 år antigen graven eller så kommer hon inte fysiskt orka.
Senast redigerad av seeeg321 2017-04-01 kl. 19:16.
2017-04-01, 19:16
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Han verkar ha fått upp ångan igen, the Master of Branding:
Citat:
Donald J. Trump‏
*
@realDonaldTrump

When will Sleepy Eyes Chuck Todd and @NBCNews start talking about the Obama SURVEILLANCE SCANDAL and stop with the Fake Trump/Russia story?
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/848153860602507264

Hehe, det är som lördagsgodis

Citat:
Wow, @FoxNews just reporting big news. Source: "Official behind unmasking is high up. Known Intel official is responsible. Some unmasked....

..not associated with Russia. Trump team spied on before he was nominated." If this is true, does not get much bigger. Would be sad for U.S.
Hej, jag saknade dig, Mr President!

Citat:
jesus christ det tog en vecka så är han tillbaka på Fox news fakta.
Kan ni tänka er en elfte september under Trump, clownen hade frågat Fox news om uppdateringar.

Men jag sa ju det till dig

Ny strategi är på gång. Let Trump be Trump..
2017-04-01, 19:18
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jag tycker det konstiga är att oavsett när jag klickar, om det så är bara 100 som svarat eller tusentals är det alltid samma längst upp som skriver en lång harang som kritiserar honom. Nästan så att de sitter och bara väntar på att han ska vakna.

Tänkte lägga till detta men ville inte få posten för lång.
Jag kan gå in sekunden han har lagt upp en tweet och där ser man ett par stycken som alltid får ligga först och högst. J*redan Uhl vem denne tomte nu är ser jag nästan alltid. Sen får man scrolla för att se "MAGA" och alla andra positiva svar.

Det var någon som svarade tidigare och drog såklart argumentet om att twitter är ett privatägt företag. Jag ville inte höra det.

Jag undrar om ni anti-Trumpare, oavsett anledning, tror det är bra för någon att detta sprider mer och mer hat? Det bildas en enorm ekokammaren med HAT.
2017-04-01, 19:19
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Bättre för dem att göra en deal med att inte blockera Gorsuch och behöva 60 röster nästa gång.
Men som sagt vad får dig att tro att Reps inte går "nuclear" nästa gång även om Dems släpper Gorsuch nu? Inget. Det är därför Dems inte har något val typ.
1 Obstruerar de nu kommer det bli svårt att klaga när Reps går nuclear.
2 Om de INTE obstruerar, kommer det straffas av väljarna, medan Reps sannolikt ändå går "nuclear" nästa gång
2017-04-01, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Men som sagt vad får dig att tro att Reps inte går "nuclear" nästa gång även om Dems släpper Gorsuch nu? Inget. Det är därför Dems inte har något val typ.
1 Obstruerar de nu kommer det bli svårt att klaga när Reps går nuclear.
2 Om de INTE obstruerar, kommer det straffas av väljarna, medan Reps sannolikt ändå går "nuclear" nästa gång

VI får se vad dem hittar på.

Men Trump behöver verkligen den här, mupparna i GOP får inte misslyckas här.

Med en 5-4 högsta domstol kan inte dessa Obama domare runt om USA förstöra för Trump mer.
2017-04-01, 20:09
Medlem
Citat:
Utöver medias konstanta bashande för allt och inget på DJT, så har ni säkert märkt att twitter har en algoritm på hans twitter så att spammande hatare är det enda man kan se i de ~100 första svaren. Visst man kan argumentera att företag får göra hur de vill osv. Men att han blockeras på alla fronter är ju väldigt tydligt. Det har aldrig varit på den här magnituden förut. Men vad gör ni av det här? Jag är pro-Trump och tycker det är helt sjukt. Men vad anser ni som är anti-Trump om att vinklingen utav världens mäktigaste person är såpass kraftig och skapar såpass mycket hat.
Tror någon att det kommer leda till något positivt? Även om det skulle leda till att han avgår eller vad ni liberaler har för fantasier. Det är ju inte Trump som skapar kaos, det är ju alla reaktioner och demonstrationer. Vars deltagare bara hör samma gamla hörsägen ifrån ekokammaren som drivs av MSM.

Skulle du vilja berätta vad Trump gör och säger för att folk ska känna förtroende för honom som en landsfader som vill dem väl och gör folk trygga?
2017-04-01, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Vi får se. Jag skulle inte bli förvånad om både Obama och Hillary hamnade bakom lås och bom.

Av vilken anledning då om jag får fråga?
2017-04-01, 20:16
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Tänkte lägga till detta men ville inte få posten för lång.
Jag kan gå in sekunden han har lagt upp en tweet och där ser man ett par stycken som alltid får ligga först och högst. J*redan Uhl vem denne tomte nu är ser jag nästan alltid. Sen får man scrolla för att se "MAGA" och alla andra positiva svar.

Det var någon som svarade tidigare och drog såklart argumentet om att twitter är ett privatägt företag. Jag ville inte höra det.

Jag undrar om ni anti-Trumpare, oavsett anledning, tror det är bra för någon att detta sprider mer och mer hat? Det bildas en enorm ekokammaren med HAT.

Ja ja, inte bara vänsterextremister (alla som är 2 mm vänster om Attlia the Hun) men nu även kapitalistiska bolaget Twitter.

Du kanske förstår att många ser er Trumpeter som foliehattar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in